Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 09:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45
Posty: 771
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
chyba kogos posralo z tymi cenami :O pret przynajmniej metalowy, a drzwiczki to kawalek jakiegos polimeru


25 lut 2015, o 20:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Genem napisał(a):
chyba kogos posralo z tymi cenami :O pret przynajmniej metalowy, a drzwiczki to kawalek jakiegos polimeru


No to jest święty Graal :D
Dlatego też takie ceny :P

A tak na poważnie to jest kilka dobrych stron gdzie sprzedają je taniej.
Znalazłem za mniej niż 9$
Także można tam zamówić :)

_________________
Obrazek


25 lut 2015, o 21:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie no 200zł za kawałek drutu i plastiku to przesada. Mi tam siekiera wystarcza do podpierania baku :obity:, ino na tych drzwiczkach mi zależy bo upychać narzędzia pod siedzenie jest niewygodnie :v

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


25 lut 2015, o 21:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
Nie no 200zł za kawałek drutu i plastiku to przesada. Mi tam siekiera wystarcza do podpierania baku :obity:, ino na tych drzwiczkach mi zależy bo upychać narzędzia pod siedzenie jest niewygodnie :v


Dlatego też alternatywą na to jest sprowadzenie z USA :P
Bo koszt to ok 30 zł :P
Tyle jeszcze mogę dać za relikwie :D

_________________
Obrazek


25 lut 2015, o 21:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powiem wam, że te drzwiczki ze schematu nie do końca przypominają to co narysowałem :D Ma ktoś zwymiarowane oryginalne drzwiczki?

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


25 lut 2015, o 21:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie przypominają bo jak już wspominałem moje chyba też ktoś kiedyś dorabiał bo nie wyglądają na oryginalne, niemniej jednak swoją funkcję spełniają.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


25 lut 2015, o 21:59
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2014, o 20:49
Posty: 200
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jutro po pracy jak wygospodaruję trochę czasu, spróbuję ściągnąć wymiary tych drzwiczek. A co do pręta to w sumie ja byłbym chętny.


25 lut 2015, o 22:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kasparow napisał(a):
Jutro po pracy jak wygospodaruję trochę czasu, spróbuję ściągnąć wymiary tych drzwiczek. A co do pręta to w sumie ja byłbym chętny.


To musimy zebrać większą liczbę człowieków i zrobić zbiorowe zamówienie :)

_________________
Obrazek


26 lut 2015, o 07:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś coś słyszał o zakładach zajmujących się elektropolerowaniem? Jakieś namiary na sprawdzone firmy?

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


26 lut 2015, o 22:23
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziwna sprawa, może ktoś miał taki problem i pomoże, żeby mnie nerwy nie zjadły. Oddałem golenie do malowania proszkowego. Dzisiaj poskładałem wszystko ładnie włożyłem toto w półki, przykręciłem, założyłem błotnik, koło, no i ośkę. Tu pojawia się problem, bo ośka po dokręceniu do końca wystaje jakiś centymetr od strony klucza i goleń jest zbyt blisko koła.
Lagi na górnej półce wyrównane. Ki czort? Na osi od strony klucza nie powinno być żadnej tulejki raczej? Z goleniami nic się nie działo, leżały sobie spokojnie, a golenie wątpię żeby się skrzywiły w piecu, poza tym wyglądają na proste. Może coś źle skręcam? Jak myślicie?


27 lut 2015, o 01:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam to rozbierales przed malowaniem?? Niewiem jak we wtrysku ale u mnie w gaźniku po lewej stronie byl ślimak predkosciomierza i on miał wprasowana tuleje ktora tym samym dystansowala kolo. Tulejki muszą byc bo inaczej pokrzywiloby lagi przy takim skrecaniu jak ty teraz. Wejdź sobie na stronę mrcycles.com i wybierz schematy do twojego moto. Tam sa fiszki to zobaczysz jak to wygląda.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


27 lut 2015, o 04:18
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 12:42
Posty: 183
Lokalizacja: Narol
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj w swojej gaźnikówce zauważyłem że przy skręceniu kierownicy w prawo silnik wkręca się na obroty (około 3 tyś). Dodam że mam akcesoryjną szerszą kierownice.


27 lut 2015, o 07:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napina się linka gazu, bo dłuższa kierownica oddala mocowanie. Spróbuj puścić linkę inną drogą.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


27 lut 2015, o 08:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Teraz po prostu prawe zakręty będziesz brać szybciej :obity:.
Kolega ma taki sam przypadek. U niego z kolei grzane manetki są ustawione w taki sposób, że skręcając w prawo linka gazu się napina.


27 lut 2015, o 09:27
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
luxuser napisał(a):
Sam to rozbierales przed malowaniem?? Niewiem jak we wtrysku ale u mnie w gaźniku po lewej stronie byl ślimak predkosciomierza i on miał wprasowana tuleje ktora tym samym dystansowala kolo. Tulejki muszą byc bo inaczej pokrzywiloby lagi przy takim skrecaniu jak ty teraz. Wejdź sobie na stronę mrcycles.com i wybierz schematy do twojego moto. Tam sa fiszki to zobaczysz jak to wygląda.


Sam wszystko rozbierałem. Ślimak jest, według fiszek wszystko na swoim miejscu. W zeszłym sezonie zdejmowałem koło (bez wyciągania lag) i nie miałem takich akcji. Dzisiaj zrobię jeszcze tak, że skręcę ośkę na luźno, postawię moto na kołach i może zawias się jakoś ułoży, bo to niemożliwością jest żeby koło spuchło ;)


27 lut 2015, o 09:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Obione, nie linka gazu, jak pisze Koroviow, tylko linka ssania. Miałem tak samo po założeniu szerszej kierownicy.
Masz dwa wyjścia: wypuścić linkę luzem (nie przepuszczać jej w okolicach główki ramy) lub dorobić dłuższą linkę.


pavel89 napisał(a):
wszystko ładnie włożyłem toto w półki, przykręciłem, założyłem błotnik, koło, no i ośkę

Błąd polega na kolejności :) Zrób wszystko jeszcze raz, tylko w poprawnej kolejności:
1) wsuwasz lagi w półki i delikatnie je łapiesz śrubami w górnej półce (tak tylko, żeby się nie wysunęły po postawieniu moto na kole);
2) zakładasz koło, wsuwasz oś i delikatnie ją dokręcasz (tak, żeby gwint złapał 2 obroty);
3) nie zakładasz zacisków, błotnika, nie wkładasz śruby blokującej oś w goleni;
4) stawiasz moto na kołach;
5) z wyczuciem ale zdecydowanie naciskasz kilkakrotnie kierownicę od góry, żeby zawieszenie się sprężyło i rozprężyło;
6) skręcasz wszystko na gotowo wg podanych momentów dokręcenia idąc od góry (łącznie ze śrubą mocującą oś w goleni);
7) zakładasz błotnik, zaciski, mocujesz przewody hamulcowe, etc.

Jeśli po takim złożeniu nadal będzie coś krzywo, nierówno, itd, znaczy że masz krzywą oś lub lagę (lagi).


27 lut 2015, o 10:28
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pavel89 napisał(a):
wszystko ładnie włożyłem toto w półki, przykręciłem, założyłem błotnik, koło, no i ośkę

Błąd polega na kolejności :) Zrób wszystko jeszcze raz, tylko w poprawnej kolejności:
1) wsuwasz lagi w półki i delikatnie je łapiesz śrubami w górnej półce (tak tylko, żeby się nie wysunęły po postawieniu moto na kole);
2) zakładasz koło, wsuwasz oś i delikatnie ją dokręcasz (tak, żeby gwint złapał 2 obroty);
3) nie zakładasz zacisków, błotnika, nie wkładasz śruby blokującej oś w goleni;
4) stawiasz moto na kołach;
5) z wyczuciem ale zdecydowanie naciskasz kilkakrotnie kierownicę od góry, żeby zawieszenie się sprężyło i rozprężyło;
6) skręcasz wszystko na gotowo wg podanych momentów dokręcenia idąc od góry (łącznie ze śrubą mocującą oś w goleni);
7) zakładasz błotnik, zaciski, mocujesz przewody hamulcowe, etc.

Jeśli po takim złożeniu nadal będzie coś krzywo, nierówno, itd, znaczy że masz krzywą oś lub lagę (lagi).[/quote]

Dzięki za instruktaż :) Teraz jestem przekonany, że chodzi o złe złożenie tego wszystkiego do kupy. Wczoraj też o tym pomyślałem, ale o 12tej już nie miałem do tego siły. Jak wrócę z pracy to będę działał :)
Jeszcze jedno małe pytanko mam, bo w fiszkach tego nie widać. Sprężyny tą "gęstszą" stroną mają iść do dołu?


27 lut 2015, o 10:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A masz sprężyny progresywne? Jeśli tak, to zazwyczaj daje się do dołu, żeby zmniejszyć masę resorowaną.


27 lut 2015, o 11:01
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A cholera go wie ;p Ja sprężyn nie zmieniałem, takie były. Nie są na całej długości jednakowe. Pod sam koniec się zagęszczają. Ale tylko z jednej strony.


27 lut 2015, o 11:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Progresy. Gęstym w dół, ale jeśli założyłeś odwrotnie, to też nic się nie dzieje.


27 lut 2015, o 11:16
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL