Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 09:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Progresy. Gęstym w dół, ale jeśli założyłeś odwrotnie, to też nic się nie dzieje.


Dałem gęstym do góry, ale i tak muszę to wyjąć, bo te tulejki zamiast na, to dałem pod sprężyny. Teraz oblukałem na fiszkach, że powinno być na odwrót. Tak to jest jak już ciągnie do śmigania i chce się wszystko szybko zrobić ;p


27 lut 2015, o 11:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pavel, to zmierz przy okazji, proszę, ich długość, ok?


27 lut 2015, o 15:19
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok, no problemo!


27 lut 2015, o 15:22
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2014, o 00:16
Posty: 51
Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miał ktoś problem z włożeniem filtru powietrza hiflo w obudowę? Mój jest jakby trochę za mały i nie chce wskoczyć na swoje miejsce i nie da się całości skręcić. Zastanawiam się czy ten typ tak ma, że trzeba się nakombinować czy iść zwrócić.


27 lut 2015, o 22:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podobno takie problemy się zdażają. Spróbuj wymienić, jeśli Ci się uda, bo to przypadłości pojedynczych egzemplarzy, nie modelu jako takiego.


27 lut 2015, o 23:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Potwierdzam, też miałem z tym problem. Odchyłka wymiaru była niewielka i jakoś siadło ale nie było łatwo.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


28 lut 2015, o 01:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2014, o 20:49
Posty: 200
Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kasparow napisał(a):
Jutro po pracy jak wygospodaruję trochę czasu, spróbuję ściągnąć wymiary tych drzwiczek. A co do pręta to w sumie ja byłbym chętny.


Trochę trwało to dłużej, ale w końcu się wziąłem. Nie jest to może profesjonalnie z wymiarowane, ale może komuś się przyda :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak gdzieś pominąłem jakiś wymiar to dajcie znać :)


28 lut 2015, o 13:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki wielkie Kasparow.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


28 lut 2015, o 13:44
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27
Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Pavel, to zmierz przy okazji, proszę, ich długość, ok?


Podaję wymiary tulejek lag, zgodnie z obietnicą:
wysokość: 45 mm
średnica: 34 mm
grubość ścianki: ok. 0.9 mm (nie mam mikrometra niestety)

Zagadka z moimi lagami rozwikłana :) Tylko nie wiem co o tym myśleć. Zacząłem kręcić lagą z tej goleni, która przylegała zbyt blisko koła i okazało się, że goleń zaczęła zmieniać swoje położenie, tzn. zaczęła oddalać się od koła aż w końcu zlicowała się z czołem ośki. Skręciłem to tak, koło lekko się obraca, nic nie trze, no i na oko jest równo. Pojeździłem dzisiaj trochę i przednie zawieszenie nie wykazuje żadnych dziwnych objawów.
Teraz pytanie, jedna laga jest tak wyprofilowana czy co? Bo jeśli jest krzywa, to dlaczego wszystko pasuje tylko w jednym położeniu lagi? Druga laga jest prosta.


28 lut 2015, o 18:53
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,

wiem, że jakiś czas temu było pytanie dokładnie o to samo ale nie mogę znaleźć gdzie to było .... dzisiaj robiłem synchro gaziorów i zauważyłem w przednim cylindrze, tam gdize znajduje się iglica która wychodzi ze ścianki przy okręceniu manetki leci paliwko... tak powinno być ?

http://zapodaj.net/261ff608b748c.jpg.html - nie mogłem znalexć odpowiedniego zdjęcia ale z tego miejsca wychodzi iglica i własnie po niej ścieka/rozprasza się mgiełka chyba paliwa ...

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


28 lut 2015, o 19:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pomocy :(
Ukręciła mi sie gorna sruba w prawym zacisku :(
Co robić??
Mozna tak jeździć??

_________________
Obrazek


28 lut 2015, o 20:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak nie bardzo wiesz co zrobić, to zabierz do jakiegoś serwisu samochodowego, oni powinni Ci to zrobić za półdarmo, ale:

ABSOLUTNIE NIE MOŻNA TAK JEŹDZIĆ

P. S. To znaczy można, ale tylko raz ;)

_________________
SV650S K9


28 lut 2015, o 20:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie mów mu jak ma żyć :D.
A tak serio, ile wystaje? Na siłe do/odkrecałeś czy jaka s wada śruby?


28 lut 2015, o 21:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No wlasnie lekko dokrecalem. Chyba śruba chu...
Wystaje tak, ze ani nie mogę zdjąć zacisku ani wyją koła :(

_________________
Obrazek


28 lut 2015, o 21:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pavel89 napisał(a):
Teraz pytanie, jedna laga jest tak wyprofilowana czy co? Bo jeśli jest krzywa, to dlaczego wszystko pasuje tylko w jednym położeniu lagi? Druga laga jest prosta.

No to masz odpowiedź - masz krzywą lagę i właśnie dlatego wcześniej nie miałeś problemu z zawieszeniem (poprzedni właściciel skręcił tak, żeby otwory na oś pokrywały się). Albo daj do tecrola na prostowanie, albo jeździj jak jeździsz :)


28 lut 2015, o 22:22
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2012, o 00:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K1
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@rooland

Jeśli silnik nie pracuje a sączy się paliwo stamtąd to oczywiście, że tak nie powinno być :P Sprawdz stan zaworka na pływaku. Jeśli będzie w dobrym stanie to zmierz i skoryguj poziom pływaka (reguluje się to odgięciem w jedną lub drugą strone blaszki ciągnącej za zaworek. Po szczegóły odsyłam do serwisówki, tam jest wszystko opisane.
Obrazek


1 mar 2015, o 01:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie zawsze przyczyna tkwi w samej iglicy. Współpracuje ona ze swoim gniazdem które jednocześnie stanowi niejako element całości montowany w obudowie. Ponieważ tam jest oring uszczelniajacy to może powodować na nim przeciek. Ponadto są to różne materiały, tzn. mosiądz gniazda i znal obudowy który bardzo paskudnie koroduje. Korozją tą jest biały, porowaty produkt i jeżeli zaczął powstawać tóż przy samym oringu to z powodzeniem może powodować przecieki.
Myśle że właśnie coś takiego obserwujesz u siebie. Gdyby przeciek był na iglicy to zalewałby ci po prostu silnik a żadnego przecieku na zewnątrz nie byłoby.

ED: rooland
Produkowałem się zanim obejrzałem zdjęcie :obity: i myślałem o czymś innym.
Ociekanie paliwa w tym miejscu po iglicy gdy dajesz w palnik jest jak najzupełniej normalne :spoko: Ponieważ na idealna centryczność iglic w gażnikach nie masz co liczyć to na zasadzie przypadku może tak być i w tylnym i w przednim w obu albo wcale.
Nie mniej czasami ocieka zbyt mocno z powodu zanieczyszczenia rurki miksującej (w nią jest wkręcona dysza) bądź też przytkana dysza powietrzna albo kanał łączący ją z mikserem.
Dysze powietrzne zobaczysz pod tą trąbką króra jest wlotem do gaźnika
PS. dodam na wszelki wypadek że iglic w gaźnikach nie wolno czyścić w sposób inwazyjny, ponieważ są pokryte specjanym tworzywem zapobiegającym zuzyciu ich a znam przypadki że zostało ono uznane za syfa który nalezy zedrzeć papierem ściernym.


1 mar 2015, o 10:55
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39
Posty: 27
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie czy próbował ktoś kiedyś do ramy od sv650s z 2005r włożyć silnik od sv1000 proszę o szybką odpowiedz

_________________
Mój sv650s viewtopic.php?t=8722


1 mar 2015, o 12:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Była taka przekładka na forum. Silniki zgadzają sie chyba tylko jedną śrubką do reszty trzeba było dorobić mocowania.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


1 mar 2015, o 12:34
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2012, o 18:39
Posty: 27
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pewnie też trzeba sprzęgło zmienić i tylny wahacz żeby szersze koło weszło

_________________
Mój sv650s viewtopic.php?t=8722


1 mar 2015, o 12:59
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL