Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Dławienie motocykla na A2
Autor |
Wiadomość |
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Ciekawe na kogo potem by spadła odpowiedzialność w razie wypadku
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
29 sty 2015, o 23:25 |
|
|
Vieha
motorowerzysta
Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36 Posty: 97 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Na właściciela, no chyba ze byłby jakimś nie powaznym siuśkiem i wyznalby wszystko jak na spowiedzi, rzeczoznawca wystawił papier bo motor był zblokowany a co kto robił po ogledzinach to już inna sprawa. Ciekaw jestem ilu przeciwników kombinacji ma przeloty bez db i przeglądy podbija po znajomosci lub za tzw flaszkę, dla mnie sytuacja analogiczna
|
3 lut 2015, o 22:08 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Ja mam takie pytanko z ciekawości co prawda nie o A2 ale też o dławienie. Czy da się jakoś w miarę ludzko i prosto przykastrować duży motocykl? Załóżmy że mamy 150KM ale chcemy na początek nim pojeździć tak ze 100/120KM. Da się to jakoś zrobić? Pytam bo jestem ciekaw czy dałoby rade przydławić litra tak żeby nie męczył zbytnio swoją narowistością w jeździe po małym torze pokroju Radom/Lublin. Może się to wydać głupim pytaniem
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
8 lut 2015, o 18:50 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Poczekaj na Carrego Choć gdzieś wyczytałem, że ciężko dobrze wystroić mapy przepustnic, wtrysków zapłonu. A masz na myśli coś jak zmienne mapy np. w gsxr1000?
|
8 lut 2015, o 22:51 |
|
|
Sykopson
SV Rider
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34 Posty: 474 Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Coś w ten deseń, chodzi o to że fajnie by było kupić sportowe moto w Vce, ale takie fajne zaczynają się od litra (np. RSV1000 którym się strasznie jaram, jakby była jeszcze wersja 750 ). Tak to albo dziwne i podejrzane jakościowo Ducati typu SS, albo kosmicznie drogie zabawki pokroju 748. SV sportem nie jest a przerabianie jej na sporta jest nieco pozbawione sensu kiedy niewiele dokładając można mieć litra z kozackim wyposażeniem. Problem w tym że litr w Vce i to jeszcze sportowej to dość narwana maszyna, a ja lubię sobie pojechać na jakiś Radom czasem. Nie widzę tam RSV ze swoją charakterystyką, fajnie by było móc wcisnąć guzik i mieć 50KM mniej... Ale pytanie bardziej "krajoznawcze", bo z SV nie zamierzam się rozstawać jeszcze przynajmniej rok, a i tak pewnie w końcu kupię standardową sportową 600...
_________________ Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...
|
9 lut 2015, o 14:08 |
|
|
koza23
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34 Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Jeśli ktoś jest zainteresowany dławieniem na a2 sv 650 gaznika to posiadam oryginalne dławiki od suzuki dławionej w niemczech i zarejestrowanej na A2 . Tanio sprzedam:) Wkładasz tylko miedzy gaznik a silnik w krociec i masz zablokowana max 140:) 34 kw. Wiecej info na priv.
|
15 lut 2015, o 22:53 |
|
|
Cichy_BOB
pieszy
Dołączył(a): 18 sty 2015, o 13:52 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: szukam :(
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Czesc. chciałem na pierwsze moto SV... sorry -- wstępem -- Tak wiem, nie nadaje sie, na pewno jak będzie okazja, szeroko, pusto z duuużym i równym poboczem - będę odkręcał. Też zdaje sobie sprawę, że jak tu mawiają, jak masz poukładane to ogarniesz, ale z drugiej strony jak ktoś ma poukładane ten nie kupi SVki Stad zdecydowałem: nie SV i kropka, padło CBpincet (lub cbf) i szukam szukam tej wymarzonej... ale nie wiem dlaczego wciąż mi to SV chodzi po głowie. (lepszy zawias, heble, zwinniejszy a 90% bede miasto robił, ale no wygląd mi baaardzo pasuje N i dzwiek Vki ) I tak sobie pomyślałem (mam pełne Kat A juz na nowych zasadach, gladiusem robie placyk za pierwszym razem ) co gdybym wpadł na idiotyczny pomysł i jednak kupił SV (już na wtrysku raczej) i ją zdławił do powiedzmy 50KM.. hmm, czy ktoś ma doświadczenie, lub słyszał o takiej możliwości? Ostatecznie te A2, ale zdecydowanie nie, mało. Pytania: - jak zmienia sie charakterystyka moto? - czy to tak naprawde ograniczenie max obrotów, czy to ma sens? - czy w przyp. wtrysku robi sie to przez wgranie mapy czy mechanicznie? - chciałbym to oczywiście odblokować z czasem - czy jest możliwe do wykonania samodzielnie Bardzo dziękuje z góry za odpowiedź. Ewentualnie przyjmę z pokorą prostą acz jednoznaczna : "NIE, kup se cb"
|
3 mar 2015, o 01:23 |
|
|
SHVAYA
motocyklista
Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19 Posty: 198 Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
|
Re: Dławienie motocykla na A2
przyjmij z pokorą jednoznaczną odpowiedź: "kup, se odblokowaną SV i nie marudź, nie jest tak strasznie jak Ci się wydaje"
_________________ SV650S K9
|
3 mar 2015, o 01:58 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Przepraszam jeżeli nie doczytalem, burza mózgów na temat słuszności kastracji, cwaniakowania itd, wyrzuciła mnie na ostatnią kartę :-) Zapytam ze względów czysto ekonomicznych, bo sprzedaję swoją SVkę i chciałbym wbić jej wymogi na A2. Była kastrowana, ale ją odblokowałem. W dowodzie mam wbite te 72 kuce, da się sprawę załatwić w jakiś rozsądnych kosztach i warunkach?
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 mar 2015, o 03:16 |
|
|
Montre
motocyklista
Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38 Posty: 144 Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Blokujesz ją ( zapewne masz odcięty ten kabelek) lub tulejka na rolgaz, następnie udajesz się na hamownie - dostajesz kwit z wykazem mocy, potem jedziesz zrobic przegląd z odnotowaniem zmiany mocy i na końcu do swojego WK, aby zmienić informacje w dowodzie rejestracyjnym.
_________________ Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600
|
3 mar 2015, o 09:35 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Dławienie motocykla na A2
dzięki za info!
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 mar 2015, o 13:44 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Jeśli chodzi o koszta powinieneś się zamknąć w MAX 500-600zł (ja miałem 600 ale to z blachami nowymi, za sam dowód jest mnie + można pominąć rzeczoznawce) U mnie to wyglądało tak : - faktura z warsztatu na 50zł (założenie ogranicznika rolgazu) - hamownia 123zł - rzeczoznawca 246 zł (opcjonalnie, u mnie w WK pani nie chciała, wręcz wcisnąłem jej opinie na chama ) - przegląd rozszerzony czy tam dodatkowy 144 zł - rejestracja 121,5 zł, ale tak jak mówiłem to z blachami, bez jest chyba jakieś 50zł (?)
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
3 mar 2015, o 14:51 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Dławienie motocykla na A2
czyli w granicach 300 zł.. no zobaczę, trochę zapieprzania przy tym jest.
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
3 mar 2015, o 16:01 |
|
|
Vivek
motocyklista
Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35 Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Ja mam już za sobą: -hamownie - 100zł -faktura za montaż oryginalnego modułu blokującego na 100zł - koszt Vatu -przegląd z odnotowaniem zmiany mocy - 82zł Jutro idę z papierami do urzędu. Mam nadzieję, że uda się.
Zuzia była zblokowana nie przez montaż modułu, a ogranicznik rollgazu. Gość na hamowni sceptycznie do tego podszedł opowiadając jak kiedyś miał jakąś Kawę z zblokowaną manetką. Moto nierówno wchodziło na obroty - ogólnie źle się prezentowało od strony mechanicznej. Zuzia trochę zmieniła jego zdanie na temat tej metody. Przy blokowaniu korzystałem z metody przedstawionej na forum. Blaszka ameliniowa do manetki. Jednak zamiast 15mm długości dałem 17mm dla spokojności. Na wykresie wyszło 44,3 KM
|
25 mar 2015, o 23:32 |
|
|
Montre
motocyklista
Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38 Posty: 144 Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Daj znać jak wyszło i fajnie by było wrzucić jakieś zdjęcia tej blokady, jak to zrobić i zamontować.
_________________ Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600
|
26 mar 2015, o 15:31 |
|
|
Vivek
motocyklista
Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35 Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Sposób blokowania znalazłem na forum w którymś z tematów o blokowaniu. Wymiary też tam były, ale lepiej dać trochę dłuższą blaszkę, bo nigdy nie wiadomo ile aktualnie masz koni. Jak nie znajdziesz to napisz, jutro będę miał więcej czasu to poszukam. W urzędzie pani w okienku patrząc na dokumenty powiedziała "Nie znam się tym, muszę skonsultować się z kierowniczką". Kierowniczka stwierdziła, że nie ma ustawy, która pozwala na blokowanie motocykli. Patrząc na papier od diagnosty wyśmiała motocykl, który ma 44 koni i spytała się czemu nie mogę sobie zrobić kategorii A... Po ostrzejszej wymianie zdań powiedziała, żebym skierował papiery do kancelarii i poczekał 30dni na decyzję w mojej sprawie. Oni skonsultują się z producentem czy można blokować motocykle... Nie wiem co mam robić
|
26 mar 2015, o 17:29 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Nie ma też ustawy która zabrania blokować moc... Walcz dalej, poskładaj jakieś skargi gdzie się da, albo chociaż postrasz. Co za kraj ...
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
26 mar 2015, o 18:21 |
|
|
Vivek
motocyklista
Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35 Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Z definicji kat. A2 wynika, że można blokować motocykle. Jutro złoże papiery do kancelarii i będę czekał(30 dni...) na decyzję.
|
26 mar 2015, o 18:36 |
|
|
Vivek
motocyklista
Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35 Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
|
Re: Dławienie motocykla na A2
Poszedłem dzisiaj do urzędu jednak nie mówiłem nic o kat. A2. Powiedziałem, że diagnosta nie chce podbić mi przeglądu, bo inną moc mam na tabliczce znamionowej, a inną w papierach. Kazał zrobić mi hamownie i wrócić do niego z wykresem. Gdy zobaczył, że moce faktycznie się różnią kazał mi to wyprostować w papierach.
Urzędnik wyglądał na w miarę ogarniętego. Krótko po tym jak wytłumaczyłem mu, że KM =/= kW zadzwonił po dokumenty mojej Zuzi. Myślałem, że wystawi mi już dowód tymczasowy albo podbije zmianę, ale obok przechodziła kierowniczka... Zawołał ją, a ta kazała złożyć papiery i poczekać, aż Suzuki odpowie im czy można blokować motocykle. Powiedziałem, że Zuzia była blokowana przy pierwszej rejestracji w Niemczech.
Jak myślicie co może odpowiedzieć producent?
|
3 kwi 2015, o 10:22 |
|
|
Montre
motocyklista
Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38 Posty: 144 Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
|
Re: Dławienie motocykla na A2
| | | | Vivek napisał(a): Poszedłem dzisiaj do urzędu jednak nie mówiłem nic o kat. A2. Powiedziałem, że diagnosta nie chce podbić mi przeglądu, bo inną moc mam na tabliczce znamionowej, a inną w papierach. Kazał zrobić mi hamownie i wrócić do niego z wykresem. Gdy zobaczył, że moce faktycznie się różnią kazał mi to wyprostować w papierach.
Urzędnik wyglądał na w miarę ogarniętego. Krótko po tym jak wytłumaczyłem mu, że KM =/= kW zadzwonił po dokumenty mojej Zuzi. Myślałem, że wystawi mi już dowód tymczasowy albo podbije zmianę, ale obok przechodziła kierowniczka... Zawołał ją, a ta kazała złożyć papiery i poczekać, aż Suzuki odpowie im czy można blokować motocykle. Powiedziałem, że Zuzia była blokowana przy pierwszej rejestracji w Niemczech.
Jak myślicie co może odpowiedzieć producent? | | | | |
Z ciekawości zadzwoniłem do swojego wydziału komunikacji i urzędnik powiedział, że jemu jest tylko potrzebne badanie techniczne z oddnotowaniem zmiany mocy, diagnosta ma napisać adnotacje w jakimś "opisie zmian" o zmianie mocy i wtedy przejdzie. Także - jeden kraj, ale wszędzie inaczej.
_________________ Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600
|
13 kwi 2015, o 10:45 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|