Autor |
Wiadomość |
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No jak patrzysz od prawej strony. Tam gdzie napis suzuki na silniku. To caly dół mam ostro porysowany.
_________________
|
23 mar 2015, o 09:50 |
|
|
piotras006
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 sty 2015, o 16:10 Posty: 98 Lokalizacja: WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodzi o napęd, łańcuch ok, wyciągnięty cały w równym stopniu, jest przed polową naciągu, zębatka przy kole ok, jednak na przedniej kończą się zęby- są cienkie i już się wyginają. Myślę o wymianie tylko tej zębatki jednak nie wiem czy lepiej droższa- lepszą czy może jakąś tańszą żeby się szybciej dopasowała do łańcucha? łańcuch dida
|
23 mar 2015, o 14:06 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po 20 000 tyś nie mam śladu zużycia na zębate tylnej, za to podciachało już zęby na przedniej. Zębatki sunstar. Zębatka zdawcza powinna sie zużywać trzykrotnie szybciej niż przy kole. Może jedna dać więcej za mocnego sunstara?
|
24 mar 2015, o 00:40 |
|
|
piotras006
motorowerzysta
Dołączył(a): 5 sty 2015, o 16:10 Posty: 98 Lokalizacja: WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
może to i dobra myśl:) chyba tak zrobię:) a co sądzicie o zębatkach JT z larssona? Jak to jest gdybym dał na przód 16z straciła by dużo na przyspieszeniu? Sprawdzałem i po przeliczeniu na 6 biegu zeszła by przez to o jakieś 300rpm w dół czyli teoretycznie spalanie mogło by być nieco mniejsze przy normalnej jeździe tylko pytanie czy opłaca się taka operacja ze wzgl. na utratę przyspieszenia? jest duża? Ktoś obeznany co dokonał takiej zmiany mógłby się wypowiedzieć?:)
|
24 mar 2015, o 01:19 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chcesz oszczędzać to po prostu jeździj wolniej. Osłabianie i tak niezbyt mocnego sprzętu to raczej słaby pomysł. Z drugiej strony skoro SV da radę jechać z pasażerem, to po osłabieniu jedną osobę uciągnie. Robiłem takie badania na GPZ 500S. Trzy zębatki. +1, standart i - 1. Wyniki spalania były zbliżone, a ostatecznie najlepiej lubiłem jeździć na -1. Był żwawszy, a palił więcej bo więcej mu odkręcałem. Myślę, ze możesz spróbować dać +1. Nie wiele to zmieni a moe Ci sie spodoba.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
24 mar 2015, o 11:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
+/- 1 ząbek to nie zmiana, tych 300 obrotów nawet nie zauważysz.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
24 mar 2015, o 12:11 |
|
|
jaggred
rowerzysta
Dołączył(a): 24 mar 2015, o 16:10 Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2011
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To ja szybkie pytanie mam.
Moja SVka ma przesunietą czasze o 1-2 cm w lewo. Na oko nawet nie widac. delikatnie odczuwa sie to podczas jazdy.
Niech ktos powie ile roboty jest przy zdjeciu czasy, naprostowaniu delikatnie mocowan i zalozeniu jej spowrotem?
|
24 mar 2015, o 16:38 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
24 mar 2015, o 17:38 |
|
|
jaggred
rowerzysta
Dołączył(a): 24 mar 2015, o 16:10 Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2011
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Serio? Kolega straszyl ze to tyle zabawy ze lepiej oddac do serwisu. Ale dalsza czesc pytania - czy uda mi sie tak latwo naprostowac uchwyty, zeby potem czasza pasowała i nie byla bardziej krzywa niz jest
|
24 mar 2015, o 18:03 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uda ci się jak się postarasz, nic strasznego.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
24 mar 2015, o 20:01 |
|
|
porczak
rowerzysta
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 08:32 Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, pytanie dotyczy podpiecia tłumika Mivv double gun do sv 650N K8. Widział ktoś moze sv-ke z tym tłumikiem? Wiem ze jest wersja dedykowana do gladiusa, Wiec w k8 tez powinna śmigać . Wskaźnik hałasu nie wyskoczy poza skale na przeglądzie i wbija pieczątkę. Tylko jak to podłączyć i czy trzeba bedzie dorabiać mocowanie spawac i giac rury, a moze link pipe do sv wystarczy.
Pozdrawiam
|
24 mar 2015, o 21:49 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gratuluję optymizmu. Wersja optymistyczna: Było delikatne bum, nie chciało się sprzedawcy prostować i sprzedał takie. 30 minut i jest prościutko. Wersja pesymistyczna: Było konkretne bum, wyprostowali jak umieli, po 2 godzinach prostowania doszli do momentu gdzie rzuca się młotkami i trzeba składać jak jest bo lepsze nie będzie. Ja nie wróżę sukcesu choć gorąco zachęcam do prób.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
24 mar 2015, o 22:13 |
|
|
jar
rowerzysta
Dołączył(a): 22 mar 2010, o 11:40 Posty: 33
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, z dwóch powodów: 1. Nieobeznany, 2. Dokonałem o wiele bardziej radykalnej zmiany.
|
24 mar 2015, o 22:13 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To dla zawziętego Standardowo dla mnie to będzie jakie trzy godziny lekko. Pierwszą godzinę zużyję na obserwację i układanie planu ze wspomaganiem browarami. Drugą godzinę będe szukać narzędzi. Potem jeszcze zapalić szluga trzeba no i na koniec >praca właściwa. Często występują opóźnienia z powodu konieczności wyskoczenia do sklepu po więcej piwa ... Wydaje mi się że przeciętna praktyka warsztatowa zbliżona jest do mojego przybliżenia ilości potrzebnego czasu ----dzisiejsze założenie db killera zajeło mi dwie godziny. Z pół godziny go szukałem. Pół godziny szukałem nakrętki M5 do jedynej śrubki która akurat nawineła się sama . Potem przyjechał kolega pochwalić się Yamahą 125 z prawdziwym 2-suwowym silnikiem. Zajebisty dźwięk yama-ha-ha-ha-yam-maaa-ha-ha-ha-yaamahhaaa-ha. No i na koniec go przykręciłem co zajęło tylko ok minuty (praca nie dla przyjemności--czyt: wytłumienie tłumika mojego pomysłu poszło sie je...... po ostatnim weekendzie )
|
24 mar 2015, o 23:11 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko bo znalazłem dwie dźwignie hamulca, które niby są do sv1000 a różnią się z wyglądu. Którą kupić??? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5205589809http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5131146016
_________________
|
25 mar 2015, o 09:14 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Macie jakiś sposób na wyciągnięcie tłoczka z zacisku? (Chodzi o tylny hamulec). Zdemontowałem już wszystko i nie pomyślałem o wyciśnięciu tłoczka przez pompowanie dźwignią. Kompresora nie mam żeby go wydmuchać...
_________________ www.poomoc.pl
|
25 mar 2015, o 10:56 |
|
|
zdunman
motocyklista
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11 Posty: 231 Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio wyciągałem tłoczek w FZ6, który nic nie wystawał. Włożyłem cienki śrubokręt, w otwór do którego przykręca się przewód hamulcowy i wypchnąłem go śrubokrętem kawałek od środka. Uważaj, tylko żeby go nie porysować. Tam akurat jest mała szczelina tak, żeby wcisnąć śrubokręt
|
25 mar 2015, o 11:16 |
|
|
zdunman
motocyklista
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11 Posty: 231 Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W sobotę zamierzam wymienić płyn hamulcowy, jaki płyn hamulcowy polecacie, standard dot-4, ale jeśli chodzi o temperaturę zagotowania płynu to jakoś szczególnie zwracać na to uwagę ? Chcę wybrać coś co ma dobry stosunek jakość - cena. SV 3-4 razy w ciągu roku torowana i trasa do pracy to jakieś 50km przez miasta, czasami autostrada. Dodatkowo w sobotę wymieniam przewody hamulcowe na oplot
|
25 mar 2015, o 11:41 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tymat płynu dyskutowaliśmy już kiedyś. Wnioski były takie, że jedni leją byle co i są zadowoleni, a inni bardzo drogi i nie zawsze są. Ja leję cokolwiek z Tesco. Ale polecam wszystkim Motula
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
25 mar 2015, o 12:07 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy, czy ktoś z was ma może zwymiarowany wlew paliwa do gaźnika? Chodzi mi o średnice, otwory pod śruby, odległości między nimi etc. ?
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
25 mar 2015, o 12:13 |
|
|