Autor |
Wiadomość |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dwa scenariusze gdzie możesz heble zagotować to tor (nie radom ) albo gymkhana. W innych wariantach najzwyklejszy starczy.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
25 mar 2015, o 12:18 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Że względu na to że paliwo na naszych stacjach bywa nieraz pełne śmieci chce założyć dodatkowy mini filtr paliwa. I zastanawiam się czy to nie wpłynie negatywnie na czas dostarczania paliwa do gaznikow? A tym samym na gorszą pracę silnika?
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
25 mar 2015, o 16:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na przekór zapytam, a jest sens? To nie czasy żeby fuzel pływał w paliwie. Jakiś drobny paproch się trafi to przeleci przez gaźniki.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
25 mar 2015, o 16:55 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Po pierwsze to przecież przy zaworach iglicowych masz sitka blokujące drobne babole z baku. Po drugie za ciśnienie paliwa dostarczanego do gaźników odpowiada pompa podciśnieniowa. Tak więc nijak to nie ma sensu. A dla spokojności nie tankuj na dziwnych stacjach Ale odpowiadając na Twoje pytanie: nie wpłynie negatywnie.
_________________ SV650 => X11
|
25 mar 2015, o 17:29 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ www.poomoc.pl
|
25 mar 2015, o 17:50 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Albo sposób Rozkosmanego ze śrubą rozporową do betonu, owinąć kawałkiem gumy i jazda.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
25 mar 2015, o 17:53 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam dodatkowy filtr od kilku lat, nie ma negatywnych skutków, ciężko powiedzieć, czy istnieją pozytywne. Na pewno nieco spokojniej śpię
|
25 mar 2015, o 17:53 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kolega (dawny użytkownik forum) miał założony taki filtr w Yamaszce R1. Miała tą przypadłość, że gasła nie wiadomo czemu i nie wiadomo kiedy. Objawy jak przy braku paliwa. Wymieniliśmy pompę, przewody paliwowe, coś tam chyba jeszcze. W końcu wywaliliśmy ten idiotyczny filtr. To on okazał się przyczyna.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
25 mar 2015, o 19:45 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W Tesco nie było płynu. Ale był w Asda-e i okazało się że tez działa. No ale zmieszany z tym ze stacji Esso
|
25 mar 2015, o 20:17 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panie i panowie mógłby ktoś pokrótce określić jak zrzucić wałki rozrządu w Sv 650 k4. Luzy już poniżej wartości i trzeba ogarnąć. Dobrze rozumiem? Ustawić wal w pozycji F i odkręcić napinacz (swoja droga jak go zablokowac aby ząbki nie przekroczyły żeby sprawdzić jak łańcuch jest już naciagniety? ) i po prostu zrzucić walki przedniego cylindra a następnie bez zmiany położenia wału powtórzyć operacje na drugim cylindrze?
|
25 mar 2015, o 20:23 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ustaw wał wg. serwisówki, wałki powinny być luźne, tzn nie powinny uchylać zaworu. Wykręć/poluzuj napinacz i odkręć mostek. zdejmij wałek zrób co trzeba poskręcaj, sprawdz luz i położenie, analogicznie na drugim cylindrze.
|
25 mar 2015, o 20:30 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ogarniam. Jak jednak zablokować napinacz żeby policzyć ząbki?
|
25 mar 2015, o 20:53 |
|
|
symix224
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27 Posty: 111 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy zamówiłem ostatnio taki oto mały przełącznik do świateł awaryjnych . Da sie go połaczyć w sv'ce bez montowania dodatkowego przetwornika?
|
25 mar 2015, o 22:49 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Będzie widac bez blokowania. Ząbek akurat będacy w boju będzie lepiej się świecić. Ale jeżeli musisz to cienki płaski śrubokręt który wetkniesz w dziurę powstała po wykreceniu śrubki na szczycie napinacza. Trochę się powk.... żeby to zablokować. Bo jak nie zablokujesz to zrobi ziiii po poluzowniu śrub i cały misterny plan w pizdu. Poza tym, to wk.... sie będzi ci potrzebne przy zakładaniu napinacza. Koniecznie trzeba go skręcić na minimum właśnie tym cienkim wkrętakiem i w takiej pozycji montować a wyluzowac dopiero po dokręceniu śrubek mocujących. Bez tego będzie rozłożony na max i ni chu-chu go nie zamontujesz. Najwyżej urwiesz łańcuszek rozrządu. (generalnie uwaga datyczy tylnego cylindra. W przednim to pikuś)
|
25 mar 2015, o 22:49 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Palce mam wprawione aczkolwiek nie zgrabne ale walczyć z tematem będę ochoczo Rozumiem że trzeba wykręcić śrube na szczycie i srubokretem zablokować trzpien napinacza, ale jak? Tam ma cos zaskoczyć/przeskoczyć/stunkąć/puknąć?
|
25 mar 2015, o 23:25 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wkętak masz zablokować akurat w pozycji w którą wpadnie, bez kręcenia. Wtedy trzpień będzie stał właśnie w tym miejscu na którym skończył z łańcuchem Puścisz wkrętak to zrobi ziuuu i po ptokach A blokuj czym chcesz. Mnie najlepiej wyszło użycie nakładki pt: wkrętak z zestwu kluczy. Sama ta koncówka jest kanciata i jakim sznurkiem udało się przywiązać. A ta śruba na wierzchu to tylko zaślepka.
|
25 mar 2015, o 23:48 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wielkie dzięki! Wszystko już wiem. W sobotę jak zjade do domu zabieram sie za robote
|
25 mar 2015, o 23:51 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
którą masz sv-ke? wtrysk jak podałeś? Wystarczy, że środek wykrręcisz ze sprężyną i bedzie zablokowany, następnie zew. dwie śruby i masz poluzowany. P.S masz białą sv-ke?
|
26 mar 2015, o 00:30 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, sv na wtrysku 2004r.
Suza niebieska w pelnej owiewce po szlifie na prawym boku. Teraz ogarniam mechanike. Kolor na zimę zostawiam.
|
26 mar 2015, o 00:36 |
|
|
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wszystko ok, tylko chłopak mówił o SV 650 K4 a tam powinny być już napinacze pozmianowe. Czyli pręt ząbkowany, zapadka, sprężyna i śruba napinająca. Najpierw luzujemy środkową śrubę napinającą i ją zdejmujemy, potem odkręcamy "bolty" napinacz. Napinacz pozmianowy nie wraca sam do pozycji startowej. Polecam zaopatrzyć się w "gambit" do wycinania uszczelek, bo stare mogą się rozpaść. Albo w dobry silikon. Kolejność montażu odwrotna - najpierw cofnąć napinacz, dokręcić "bolty" mocujące napinacz do cylindra (11Nm) potem wrzucić sprężynkę i dokręcić śrubę napinającą (chyba 35Nm). Ustawienie rozrządu dokładnie opisuje serwisówka. Jak nie masz czasu jej ściągnąć, to chociaż zrób zdjęcia po ściągnięciu dekli. Będzie łatwiej jak będziesz pracował najpierw z jednym cylindrem, potem z drugim. Zwróć uwagę na poziome nacięcia na wałkach, które maja się licować z górą głowicy gdy wał jest w pozycji F dla przedniego cylindra i "F+360st." dla tylnego cylindra. A luzy sprawdzamy w pozycji F dla przedniego cylindra i "F + 270 st" czyli R dla drugiego cylindra. Jak ściągasz wałki to zatkaj czystymi szmatami otwory technologiczne i gniazda świec, aby nic nie wpadło do cylindra / skrzyni korbowej. I chwyć czymś łańcuszek, aby nie zsuną się do skrzyni korbowej. ZTCP. rozrząd przód wał na F zakręcić wałem 360 st przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i powinien być taki widok rozrząd tył wał na "F+360st"
|
26 mar 2015, o 00:39 |
|
|