Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
symix224
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27 Posty: 111 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy gdzie podłączyć zasilanie od gniazda usb aby zalaczalo sie dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce ?
|
26 mar 2015, o 11:19 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zegary chodzą dopiero po przekręceniu kluczyka, tam bym szukał.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
26 mar 2015, o 11:30 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki koledzy! Teraz już wszystko jasne. Jeszcze jedno pytanko: nie chce mi się czekać tydzień na przesyłkę płytek. Wiecie może gdzie w Krakowie takie dostanie?
|
26 mar 2015, o 12:30 |
|
|
czochu
SV Rider
Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56 Posty: 468 Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hektor ty stary dzwońcu siema
_________________ dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]
|
26 mar 2015, o 12:33 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już kiedyś pisałem i bez odp, tylko, że ja chciałem wypożyczyć ich więcej i później oddać, nie wiem jakie będę potrzebował.
|
26 mar 2015, o 13:28 |
|
|
Dziubek4698
rowerzysta
Dołączył(a): 18 wrz 2014, o 17:56 Posty: 31 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Orientuje się ktoś czy kolektor wydechowy od SV 650s 2006r jest taki sam jak w SV 650s 2003r, czy będzie pasował?
|
26 mar 2015, o 15:05 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siema czochu!
|
27 mar 2015, o 09:33 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za podpowiedź. delikatnie wypchnąłem tłoczek, następnie przez gruby ręcznik delikatnie złapałem obcęgami i już jest wszystko rozłożone. Raz jeszcze dzięki.
_________________ www.poomoc.pl
|
27 mar 2015, o 15:01 |
|
|
komi
SV Rider
Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22 Posty: 1573 Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie#1. Zna ktoś może rozmiar o-ringów w rozruszniku SV650 (dokładnie to S'ka K3, ale akurat rozrusznik się chyba nie zmieniał)? Najbardziej zależy mi na: 09280-25002 - najbliżej zębatej części wałka, ten, który uszczelnia połączenie obudowy rozrusznika z blokiem silnika 31264-13E00 - 2 duże o-ringi na obudowie pod deklami i mniej istotne: 31156-13E00 - maleńkie o-ringi pod łbami śrub skręcającymi wszystko w całość 31143-49040 - o-ring na śrubowym przyłączu + Chcę zajrzeć do/wymienić szczotki i chce założyć nowe o-ringi przy składaniu całości - jak Pan Suzuki przykazał.
Pytanie#2. Ma ktoś w SV założonego Leo Vince'a? Ostatnio pojawiła mi się sadza (taka, jak normalnie wewnątrz tłumika) na łączeniu rury wydechowej z tłumikiem (rura jest wsuwana w tłumik i złapane to jest sprężyną). Pytanie: powinna być tam jakaś uszczelka/bandaż na łączeniu (co by znaczyło, że gdzieś mi to wydmuchało) czy to tylko na wcisk i olać tę sadzę? Obecnie uszczelki żadnej tam nie ma.
_________________ "Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr
|
27 mar 2015, o 20:34 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kto mi powie jak skrócić tłumik żeby nie było widać obtarcia po szlifie ??
_________________
|
27 mar 2015, o 21:18 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rok temu miałem ten sam problem. Szukałem i szukałem aż mi się odechciało. Zajechałem do hydraulicznego z rozrusznikiem i dobrałem wszystkie oringi na miejscu.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
27 mar 2015, o 22:29 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Edzio
_________________ www.poomoc.pl
|
27 mar 2015, o 23:32 |
|
|
kamilfrost
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 22:21 Posty: 57 Lokalizacja: Wyszków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 SK3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja do wyciskania tłoczków używałem ręcznej pompki do kół na takich łączeniach nie ma uszcelek, jeżeli chcesz coś z tym zrobić to powinna pomóc pasta do połączeń układów wydechowych
|
28 mar 2015, o 00:39 |
|
|
komi
SV Rider
Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22 Posty: 1573 Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki Kamil, połączenie wygląda "prawie na wcisk", więc ciężko by mi było tam sobie wyobrazić jeszcze uszczelkę, ale wolałem się upewnić. Wcześniej na tę sadzę nie zwróciłem uwagi, ale też zimą nie jeździłem w dłuższe trasy, ot - 7 km przez miasto do pracy, więc się nie miała jak dopalać.
_________________ "Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr
|
28 mar 2015, o 12:29 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No i po sprawie. Luzy zmierzone, rozrząd zrzucony, płytki wyciągnięte. Nie wiem czemu tak narzekacie na dojście do tylnego napinacza. Poszło mi z szybciej niż z przednim. Co prawda zrzuciłem komin i hamulec, ale wygiągnięcie go zajęło może z 2 minuty Fakty które zauważyłem: Moto ma przebieg 42tys km. Jest poszlifowa z Anglii. Kupiona z "parkingu" więc wątpię żeby ktoś grzebał z przebiegiem. Traktujmy go więc jako oryginalny (w tylnym hamulcu siedziały stare, zardzewiałe zdarte niemal do blachy nissiny). Ale do rzeczy: Luzy jakie mam na zaworach to: Przód: EX: 0,20 (płytka 170) 0,20 (płytka 170) IN: 0,10 (płytka 175) 0,08 (płytka 175) Tył: EX: 0,18 (płytka 175) 0,20 (płytka 172) 172? Myślałem, że rozmiar skacze co 0,05 IN: 0,12 (płytka 175) 0,15 (płytka 175) Napinacze mają taki sam poziom zużycia- 9 zapadek (zapadek na całym trzpieniu jest 24). Z tego wynikałoby, że 42tys km rozciąga łańcuch o długość 9 zapadek. Z prostego wylicznienia wynika, że jedna zapadka starcza na jakieś 4700km. Teoretyczna żywotność łańcuszka wynosi więc ok 112tys km. Niestety to tylko teoria, bo napinacze nie zaczynają swojej pracy od pierwszego ząbka. U mnie napinacz zaczął pracę na 8 ząbku (tył) oraz 12 ząbku (przód) Do dyspozycji mam więc jeszcze 5 zapadek przód (ok. 23tys km) oraz 8 zapadek tył (ok 37tys km) Obliczenia podstawne jedynie w sytuacji o ile łańcuszek przez całą swoją żywotność rozciąga się liniowo Rozrząd u siebie na razie zostawiam w spokoju. Wychodzi na to, że spokojnie dolatam do przebiegu ok 65tys km. Teraz muszę tylko na spokojnie policzyć które płytki mogę pozamieniać co by się nie pierdzielnąć w obliczeniach
|
28 mar 2015, o 13:19 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No kombinuj z płytkami. Tylko jak już wykombinujesz to nie skręcaj na amen dekli tylko odpal na kilka minut, zagrzej, bujnij pod czerwone a potem sprawdź luzy jeszcze raz. Czasami to z nimi jest tak że matematyczne wyliczenia nie pokryja się z tym co jest faktycznie. Można się nawet zdziwić dosyc mocno i wygladać > Z łańcuchami podobną metodą szacowałem żywotność i chyba wyszło tak że ten szacunek to se można wsadzić w Łańcuchy są trwalsze i myslę że 100 tys lekkim pierdem pociagną. Pokrywałby się to z charakterystką zuzycia innych elementów w budowie maszyn. Najpierw dosyć szybko są zmiany zanim się ułoży. Potem długi okres eksploatacji w którym zmiany sa bardzo powolne i dopiero na końcu nastąpi burzliwy okres zużycia. A z obserwacji zachowań nadwrażliwych motonitów skłonny jestem wysunąc tezę że sraja ogniem i naprawiają i wymieniają to co nie jest zepsute (a tylny napinacz to ja potrafię wydłubać i wepchać bez odkręcania czegokolwiek innego z motocykla Trochę gimnastyki z tymi puzlami w zestawie kluczy, trochę ku...... poleci i gotowe )
|
28 mar 2015, o 13:46 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Noszę sie z zamiarem zakupu klucza dynamometrycznego, ktoś coś może poradzić ? W jaką firmę i zakres celować ? Nie chce też wydać za dużo myślę że tak koło 100 maks...
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
28 mar 2015, o 14:45 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z dużej żonglerki tymi płytkami nie zrobisz. Wszystkie masz w dolnej granicy, a niektóre poniżej i płytki w zasadzie takie same. Zastanawiam się jaki Ty masz silnik, ze tak mało pomiarów. 2 zawory na cylinder? A druga rzecz, to mierzyłeś zapewne takim podstawowym szczelinomierzem, gdzie są listki co 5 setek. O ile pomiar łańcuszka i zapadek to znakomicie zmarnowany czas, to warto więcej uwagi poświęcić luzom zaworowym i dokładności pomiaru. Tu prędzej można coś prognozować. Jak mówisz 0.20 to masz na myśli taki ciasne 0.20 czy takie, że 0.25 nie wchodzi, a 0.20 przelatuje? To ważne.
Dziaku zagadaj do Faktory. Się zna człowiek
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
28 mar 2015, o 15:03 |
|
|
hecktor2
rowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2015, o 11:04 Posty: 12 Lokalizacja: Miechów, ok. Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S, ETZ 250
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov mylisz sie. Specjalnie kupiłem dokładniejszy szczelinomierz. Poza tym gdzie Ty widzisz dwa zawory na cylinder? Masz dokladnie podane po dwa wydechowe i ssace na kazdy cylinder...
|
28 mar 2015, o 16:14 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to ja się zesrałem ogniem... Moto stoi w warsztacie i wymieniane są łańcuchy. Sprawdzałem napinacz tylko na przednim garze i było jeszcze 5 ząbków. Nie chciałem sprawdzać czy łańcuch wyciąga się liniowo więc zainwestowałem w wymianę na obu cylindrach. Możliwe że niepotrzebnie.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
28 mar 2015, o 17:05 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|