Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 23:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2015, o 19:21
Posty: 69
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Poldi napisał(a):


Od środka zrób zdjęcia, tutaj nie wiele da siępowiedzieć.


Jedno jest od środka("choinka"), drugie od zewnątrz ("główki")


18 kwi 2015, o 23:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakoś nie mogłem uruchomić pierwszego zdjęcia dość długo.
Spróbuj wkrętakiem wcisnąć trzpień. Może wyskoczy grzybek. Tak przynajmniej u mnie się udało.
Chyba że na ciepło było coś robione to ciężko będzie.


19 kwi 2015, o 01:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanko odnośnie tłoczków hamulcowych:

czy takie uszkodzenia, rysy nie będą przeszkadzały w ich pracy??

Obrazek

czy może lepiej pomyśleć nad nowymi??

_________________
Obrazek


19 kwi 2015, o 15:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jak głęboko osadzone są uszczelniacze w zaciskach? Musisz sprawdzić czy uszczelniacze będą w ogóle pracowały po uszkodzonej powierzchni. A

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


19 kwi 2015, o 17:36
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 25 mar 2015, o 20:07
Posty: 36
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Można z svki nki zrobić s?Dwie wersje znacząco się różnią czy tylko owiewki stanowią różnice.


19 kwi 2015, o 18:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
A jak głęboko osadzone są uszczelniacze w zaciskach? Musisz sprawdzić czy uszczelniacze będą w ogóle pracowały po uszkodzonej powierzchni. A


Mam nowe klocki także wystają moze z pół centymetra.
Sprawdzić można tylko po złożeniu??
Czy istnieje jeszcze jakaś metoda??

_________________
Obrazek


19 kwi 2015, o 19:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
można, ale do wymiany masz półkę, lampę, plastiki, zbiorniczki płynu hamulcowego ( nie trzeba ale w Nce są inne ) kierownicę ( nie trzeba ale w Nce jest inna)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


19 kwi 2015, o 19:05
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 14:37
Posty: 387
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: R1 rn22
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kisiel_krzychu napisał(a):
można, ale do wymiany masz półkę, lampę, plastiki, zbiorniczki płynu hamulcowego ( nie trzeba ale w Nce są inne ) kierownicę ( nie trzeba ale w Nce jest inna)


+stelaż pod owiewkę i lusterka :)


19 kwi 2015, o 21:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
longer200 napisał(a):
Miles napisał(a):
A jak głęboko osadzone są uszczelniacze w zaciskach? Musisz sprawdzić czy uszczelniacze będą w ogóle pracowały po uszkodzonej powierzchni. A


Mam nowe klocki także wystają moze z pół centymetra.
Sprawdzić można tylko po złożeniu??
Czy istnieje jeszcze jakaś metoda??


Posmaruj czymś widocznym tłoczki, włóż do zacisku z uszczelniaczami i wyjmij. Po wyjęciu sprawdź dokąd uszczelniacze zebrały coś, czym posmarowałeś tłoczki. Taka prosta chłopska metoda.


Ja z kolei mam inne pytanie. Czy istnieje możliwość wymiany wszystkich "żeberek" w chłodnicy? Chodzi mi dokładnie o te cienkie blaszki, ponieważ są już trochę wyeksploatowane. Jaki byłby koszt takiej operacji? No i wymiana króćców w chłodnicy, również jaki jest przybliżony koszt takiej operacji?

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


Ostatnio edytowano 20 kwi 2015, o 00:28 przez Miles, łącznie edytowano 1 raz



19 kwi 2015, o 22:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles wymiana lamelek w chłodnicy mało opłacalna kilka miesięcy temu interesowałem się tym i podjechałem do firmy co zajmuje się naprawą i produkcją chłodnic to mimo, że chłodnica nie cieknie proponowali zrobić nową niż wymieniać lamelki. Moja chłodnica od oleju w dolnym rzędzie nie ma już wogole lamelek bo kamyszki zrobiły swoje. Też chce wymienić chłodnicę lub znaleźć speca który stwierdzi, że idzie i podejmie się wymiany lamelek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


19 kwi 2015, o 23:51
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 sty 2015, o 16:10
Posty: 98
Lokalizacja: WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co znalazłem to wtryskowa SV 650 ma luzy na zaworach 0,2-03 wydechowe i ssące 0,1-0,2. Moje pytanie czy gaźnikowa powinna mieć takie same, czy inne? Mechanik twierdzi, że ssące od 0,13-0,15 a wydechowe 0,15-0,18? Proszę o pomoc:)


20 kwi 2015, o 02:02
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zmień mechanika i pobierz serwisówkę. Luzy są takie same.


20 kwi 2015, o 06:36
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 11:05
Posty: 13
Lokalizacja: Poznań
Płeć: kobieta
Moto: SV 650N 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaką długość powinny mieć tuleje dystansowe w lagach? Sprężyny, olej są ok a moje zawieszenie przy ostrzejszym hamowaniu dobija (dodam, że łącznie z ciuchami nie ważę więcej niż 50 kg). Z góry dzięki za pomoc


20 kwi 2015, o 08:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Camusa napisał(a):
Jaką długość powinny mieć tuleje dystansowe w lagach? Sprężyny, olej są ok a moje zawieszenie przy ostrzejszym hamowaniu dobija (dodam, że łącznie z ciuchami nie ważę więcej niż 50 kg). Z góry dzięki za pomoc


Pamiętasz jaki miałaś SAG zawieszania statyczny i dynamiczny (z kierowcą) przed rozbiórką ? (http://www.scigacz.pl/Regulacja,zawiesz ... ,9267.html) ?
Jeśli SAG byłby dobry, lub za mały, to znaczyło by o tym że zawieszenie nic nie tłumi. Jeśli SAG był by za duży, nawet po regulacji, to znaczyło by że coś ze sprężynami i tulejkami jest nie tak.

Nie masz czasem "wpuszczonych" lag w półki, w celu obniżenia zawieszenia ?
Po czym znioskujesz że dobija ? U mnie w S-ce błotnik dotykał o dolne wypełnienie czachy.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


20 kwi 2015, o 09:28
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 wrz 2013, o 11:05
Posty: 13
Lokalizacja: Poznań
Płeć: kobieta
Moto: SV 650N 2006
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK napisał(a):
Camusa napisał(a):
Jaką długość powinny mieć tuleje dystansowe w lagach? Sprężyny, olej są ok a moje zawieszenie przy ostrzejszym hamowaniu dobija (dodam, że łącznie z ciuchami nie ważę więcej niż 50 kg). Z góry dzięki za pomoc


Pamiętasz jaki miałaś SAG zawieszania statyczny i dynamiczny (z kierowcą) przed rozbiórką ? (http://www.scigacz.pl/Regulacja,zawiesz ... ,9267.html) ?
Jeśli SAG byłby dobry, lub za mały, to znaczyło by o tym że zawieszenie nic nie tłumi. Jeśli SAG był by za duży, nawet po regulacji, to znaczyło by że coś ze sprężynami i tulejkami jest nie tak.

Nie masz czasem "wpuszczonych" lag w półki, w celu obniżenia zawieszenia ?
Po czym znioskujesz że dobija ? U mnie w S-ce błotnik dotykał o dolne wypełnienie czachy.


O czymś takim jak SAG dowiedziałam się już po rozebraniu i nie zmierzyłam niestety ale chyba będę musiała to zrobić.
Lagi miałam pierwotnie wpuszczone ale później wróciły do stanu pierwotnego. Dało to zauważalny efekt ale i tak założona "trytka" przesunęła się prawie na samą górę (brakowały dosłownie 2-3 mm) a ani razu podczas tego testu nie hamowałam ostro na dziurach.


20 kwi 2015, o 09:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
Miles wymiana lamelek w chłodnicy mało opłacalna kilka miesięcy temu interesowałem się tym i podjechałem do firmy co zajmuje się naprawą i produkcją chłodnic to mimo, że chłodnica nie cieknie proponowali zrobić nową niż wymieniać lamelki. Moja chłodnica od oleju w dolnym rzędzie nie ma już wogole lamelek bo kamyszki zrobiły swoje. Też chce wymienić chłodnicę lub znaleźć speca który stwierdzi, że idzie i podejmie się wymiany lamelek


Moja chłodnica też nie cieknie, ale skoro mówisz, że wymiana jest nieopłacalna to postaram się część lamelek naprostować, a później oddam do zakładu żeby wymienili mi króćce na nowe i pomalowali.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


20 kwi 2015, o 16:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy moto powinno odpalać na rozłożonej nóżce ??
Bo wydaje mi się, że kiedyś tak nie było...

_________________
Obrazek


21 kwi 2015, o 18:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie powinno.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


21 kwi 2015, o 18:48
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba że masz wbity bieg neutralny ;)


21 kwi 2015, o 19:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
na luzie powinno odpalić

_________________
SV650S K9


21 kwi 2015, o 19:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL