Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 21:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaki ma skok gwintu śruba od przewodów hamulcowych przy zaciskach ?


26 kwi 2015, o 10:57
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
longer200 napisał(a):
Założyłem zaciski z przodu i jak mam moto na podnośniku klocki lekko ocierają o tarczę z prawej strony.
Koło kręci się ale ociera :( Co może być nie tak ??
A teraz druga sprawa, która mnie strasznie martwi... Okazało się, że na lewej tarczy po ostatnim zdarzeniu mam lekką 8 :(
Da się to jakoś naprawić czy muszę kupić nowe tarcze??
Proszę o szybką odpowiedź bo do zlotu coraz mniej czasu :(

Jak bardzo lekko ocierają ? Bo że "ocierają" to normalne.
A co do ósemki to można to stoczyć ale zależy jaka to ósemka, jeżeli taka, którą widzisz gołym okiem to w przypadku tarcz motocyklowych raczej będziesz musiał zainwestować w nowe. A jeżeli to jest lekkie "wygięcie", to można z tym żyć i śmigać.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


26 kwi 2015, o 14:42
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
Jaki ma skok gwintu śruba od przewodów hamulcowych przy zaciskach ?

1,25 ?

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


26 kwi 2015, o 14:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie wróciłem z Castoramy i koleś mi zmierzył skok gwintu grzebykiem i ma 1.25


26 kwi 2015, o 15:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
longer200 napisał(a):
Założyłem zaciski z przodu i jak mam moto na podnośniku klocki lekko ocierają o tarczę z prawej strony.
Koło kręci się ale ociera :( Co może być nie tak ??
A teraz druga sprawa, która mnie strasznie martwi... Okazało się, że na lewej tarczy po ostatnim zdarzeniu mam lekką 8 :(
Da się to jakoś naprawić czy muszę kupić nowe tarcze??
Proszę o szybką odpowiedź bo do zlotu coraz mniej czasu :(

Jak bardzo lekko ocierają ? Bo że "ocierają" to normalne.
A co do ósemki to można to stoczyć ale zależy jaka to ósemka, jeżeli taka, którą widzisz gołym okiem to w przypadku tarcz motocyklowych raczej będziesz musiał zainwestować w nowe. A jeżeli to jest lekkie "wygięcie", to można z tym żyć i śmigać.


No słychać, że ocierają. Ale koło kręci się bez problemów.
Widać gołym okiem, że jest krzywa. Ciężko określić jak bardzo :(
Znalazłem firmę, która zajmuje się prostowaniem tarcz motocyklowych.
Moje maja 4,7mm grubości więc może warto je wyprostować.
A jeżeli nie, to jakie najlepiej kupić w rozsądnej cenie??

_________________
Obrazek


26 kwi 2015, o 15:48
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To daj do prostowania, bo nowe tarcze są niestety bardzo drogie a chińskie "zamienniki" nie warte uwagi niestety (ja nie miałem ale takie opinie zewsząd płyną). Chyba że uda Ci się kupić używane w rozsądnym stanie, z rozbitków pewnie tego trochę jest a te nasze tarcze to trochę km wytrzymują (może kup jedną używaną).

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


26 kwi 2015, o 16:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
To daj do prostowania, bo nowe tarcze są niestety bardzo drogie a chińskie "zamienniki" nie warte uwagi niestety (ja nie miałem ale takie opinie zewsząd płyną). Chyba że uda Ci się kupić używane w rozsądnym stanie, z rozbitków pewnie tego trochę jest a te nasze tarcze to trochę km wytrzymują (może kup jedną używaną).


Podjadę jutro, dowiem się na czym polega to prostowanie i jaka jest cena tej usługi.
A jak okaże się, że gra nie warta uwagi to poszukam używki.
Tylko żeby używana nie okazała się krzywa itd. bo zostanie mi tylko zakup nowych.
Z jakiej firmy najlepiej szukać??

_________________
Obrazek


26 kwi 2015, o 16:14
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57
Posty: 135
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym sugerować się jeśli chodzi o równe ustawienie tylnego koła? Zawsze ustawiałem do tych kresek na wahaczu ale czasami było tak że moto lekko ściągał w lewo lub prawo. Odległość opony od wahacza albo coś innego? Co polecacie.


26 kwi 2015, o 18:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pawel4x napisał(a):
Czym sugerować się jeśli chodzi o równe ustawienie tylnego koła? Zawsze ustawiałem do tych kresek na wahaczu ale czasami było tak że moto lekko ściągał w lewo lub prawo. Odległość opony od wahacza albo coś innego? Co polecacie.

Obie nakrętki na śrubach do regulacji ustawić równo, w tym samym położeniu i wykonać taką samą ilość obrotów.

_________________
www.poomoc.pl


26 kwi 2015, o 20:44
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2014, o 10:54
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zacząłem już w miarę ogarniać SV po przesiadce z Fazera i mocniej mu odkręcam, zwłaszcza na wyjściu z zakrętów, a właściwie w ostatniej fazie zakrętu i nagle spotykam się ze zjawiskiem, które w Fazerze było zupełnie obce - zwyczajnie guma nie daje rady (na 2-gim biegu) i wchodzę w drift i tu jest moje pytanie: SV ma aż tak mocny dół w porównaniu do FZS600, że się ślizga, tu jest opona 165, w Fazerze było 185, czy jest to po prostu efekt starości opony? (bieżnik gruby, a guma ma 2 lata)

_________________
FZS600>SV650N K4


28 kwi 2015, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
165? Co to za opona i dziwny rozmiar? Do sv650 dedykowana 160-ka i nie zaleca się stosowania szerszej opony na felgę 4,5 cala bo inaczej taka opona się układa i odczuwa się różnice w stosunku do serii. W fazerze być może miałeś felgę 5-5,5 cala więc analogicznie szersza opona.
To że miałeś uślizgi zależy od wielu czynników (rodzaju opony, temp opony, rodzaju nawierzchni itp), sv ma mocny dół i nic dziwnego, że jak dobrze odwiniesz na 2gim biegu w zakręcie to poczujesz uślizg.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


28 kwi 2015, o 23:16
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 00:40
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam do wymiany skrzynię w SV650 2004r, jakie dokładnie uszczelki potrzebuję do złożenia silnika i gdzie je najtaniej kupię? Komplet widziałem za 600zł ale chyba nie wszystkie z nich potrzebne?


29 kwi 2015, o 01:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdź Larssona.

Poszukaj:
Spoiler:

_________________
www.poomoc.pl


29 kwi 2015, o 15:05
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tommas_81 napisał(a):
Zacząłem już w miarę ogarniać SV po przesiadce z Fazera i mocniej mu odkręcam, zwłaszcza na wyjściu z zakrętów, a właściwie w ostatniej fazie zakrętu i nagle spotykam się ze zjawiskiem, które w Fazerze było zupełnie obce - zwyczajnie guma nie daje rady (na 2-gim biegu) i wchodzę w drift i tu jest moje pytanie: SV ma aż tak mocny dół w porównaniu do FZS600, że się ślizga, tu jest opona 165, w Fazerze było 185, czy jest to po prostu efekt starości opony? (bieżnik gruby, a guma ma 2 lata)
Większy moment obrotowy przy tej samej mocy bardziej obciąża punkt styku opony z asfaltem. Na mój chłopski rozum tak to wygląda, chociaż Słoniu jakiś czas temu snuł teorie jakoby było dokładnie odwrotnie.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


29 kwi 2015, o 15:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może też być tak że w Fazerze miałeś lepszą oponę :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


29 kwi 2015, o 21:41
Zobacz profil WWW
pieszy

Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 00:40
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Sprawdź Larssona.

Poszukaj:
Spoiler:

Dzięki, tam właśnie znalazłem te za 600zł. Dziwi mnie tylko, że nie ma nigdzie jakiś tańszych i tylko ATHENA? Skrzynia kupiona za 300zł, a uszczelki kosztują 600!


30 kwi 2015, o 00:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie rób jaj. Weź noża i wytnij sobie z arkusza który kupisz za mniej niż 100. Z resztą między połówki możesz zastosować jakąś pastę uszczelniającą silikonową i będzie działać. Nie jestem pewin, ale chyba oryginalnie między połówkami nie ma uszczelki z "papieru"

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


30 kwi 2015, o 08:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ludziowie drogie powiedzcie mi proszę czy ślizg łańcucha da się kupić tylko w ASO czy są jakieś tańsze zamienniki ?

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


30 kwi 2015, o 12:07
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś używał świec BRISK AR12ZS ?

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


30 kwi 2015, o 12:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Montana każdy który podejdzie i będzie pasował jest dobry
( tak naprawdę to kawałek poliamidu boramidu etc....)
na allegro koszt 20 / 30 zł
szukaj pod ślizg łańcucha : suzuki suzuki sv

Tigera
nie zakładaj szajsu ....
znam przypadek że urwało elektrode i popieprzyło cały cylinder i tłok
nie warto oszczędzać ....

_________________
Hard Work Beats Talent.


30 kwi 2015, o 13:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL