Autor |
Wiadomość |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kurde nie wiem teraz czy dobrze pamiętam ale z przedniego gara chyba idzie pompa podciśnieniowa paliwa. Może tam
_________________ SV650 => X11
|
5 maja 2015, o 22:03 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a od temperatury silnika prześwit rurek się nie zmniejsza i nie robi cyrków ?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
5 maja 2015, o 22:06 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wywal koło o sprawdź . ale jeżeli masz dobrze złożone to raczej nie powinno być takiego luzu - jakby to powiedzieć .... kołem na boki nie powinno szmyrgać
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
5 maja 2015, o 22:08 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z rurkami wszystko jest ok. Pompa paliwa też raczej zamieszania nie wprowadza, bo sprawdzałem szczelność. Pomysłów mi brakuje.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
5 maja 2015, o 22:14 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A membrana przepustnicy podciśnieniowej? Czasem się poniszczy albo przyblokuje się jakiś kanalik
_________________ SV650 => X11
|
5 maja 2015, o 22:29 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gaźniki są po gruntownym czyszczeniu, więc wszystko dokładnie sprawdzałem zanim złożyłem do kupy. Membrany wydawały się być w bardzo dobrej kondycji. Jutro jeszcze pokombinuję...
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
5 maja 2015, o 22:32 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odłącz pompę. Przestaw ją na działanie doustne
|
5 maja 2015, o 23:16 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem czy taniej używanych zacisków nie kupisz...
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
5 maja 2015, o 23:28 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co patrzyłem to koło jest ok. Jeżeli już to raczej rozchodzi się o oddzielne łożysko przy zębatce lub nieszczęsne gumy. Patrzyłem w necie to do hondy czy yamahy są od tourmaxa a do suzuki lipa. Owy luz 2 mm jest w kierunku jazdy/ tył.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
6 maja 2015, o 07:12 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ja dobrze rozumiem, koło ,,chodzi" , ma luz jakby na ośce przód tył ?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
6 maja 2015, o 08:24 |
|
|
27Zaku
motocyklista
Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Heya ludzie mega ważne i krótkie pytanie. Czy dźwignia zmiany biegów w SV 650 S 2003 jest taka sama jak w 2004? Na wszystkich aukcjach ludzie piszą od 99-03 i 04-do końca. Pytanie moje stąd, że 2003 to już wtrysk i cała zmieniona, czy Suzuki zostawiło taką samą dźwignię w 2003 roku jak w wcześniejszych gaźnikowych wersjach?
_________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
|
6 maja 2015, o 08:59 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są dwie wersje we wtrysku, różnią się położeniem ośki.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
6 maja 2015, o 09:31 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dźwignia zmiany biegów od k3 różni się od tych powyżej k4 Tak jak Kacper wspomniał k3 ma ją montowaną w jednej osi z podnóżkiem natomiast od k4 w górę dźwignia mocowana osobno przy podnóżku (nie jest na tym samym ,,bolcu,, co podnóżek)
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
6 maja 2015, o 10:46 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koło nie, zębatka, jakieś 2 mm jak ją chwycę i ruszam przód/tył zgodnie lub przeciwnie z kierunkiem jej rotacji. Wczoraj w gixie kolegi nie zauważyłem tego więc pytam czy to jest dopuszczalne. https://www.youtube.com/watch?v=zken7Mxrhuc Coś takiego u mnie ten ruch na obwodzie zębatki to jakieś 2 mm ale jednak jest. Może ktoś może u siebie sprawdzić. pozdro
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
6 maja 2015, o 11:28 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raczej nie jest to dopuszczalne. Jak dobrze widzę luz masz miedzy zabierakiem a piasta koła więc masz na 99% wyrobione gumy w zabieraku u mnie takiego luzu nie ma
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
6 maja 2015, o 12:57 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A tego nie wiedziałem, niestety na tapatalk mi się nie wyświetla
|
6 maja 2015, o 13:09 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź. Dzwoniłem do mechanika i mówił że 2 mm to nie tragedia i żebym kontrolował sprawę. Jeżeli zębatka ma luz na boki a nie przód/tył to wtedy łożysko przy zębatce. Zestaw napędowy ma jakieś 30% więc przy najbliższej wymianie zobaczę na ile sytuacja się zmieniła i ewentualnie wymienię łożysko i gumy. Zajadę jeszcze do innego mechaniora to zobaczy organoleptycznie co i jak.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
6 maja 2015, o 13:26 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nawiązując do tej regulacji gaźników mam dwa pytania:
1. Jaki jest dopuszczalny luz na łączniku gaźników? Chodzi o łącznik przepustnic. U mnie po delikatnym odkręceniu manetki przepustnica w przednim cylindrze otwiera się na około 1 mm (chodzi o szerokość szczeliny pomiędzy przepustnicą a korpusem), a przepustnica w tylnym cylindrze pozostaje jeszcze w pozycji zamkniętej. Winowajcą jest właśnie luz na łączniku, który może być efektem piaskowania...
2. Wkręcenie śruby synchronizacji gaźników powoduje otwieranie się przepustnicy dla przedniego cylindra. Owo otwieranie się przepustnicy powinno skutkować zwiększeniem podciśnienia w przednim cylindrze (a dokładnie w króćcu do synchronizacji)?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
6 maja 2015, o 21:10 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ad 2. Chyba właśnie jest na odwrót, czyli im bardziej uchylona przepustnica tym podciśnienie mniejsze. Mogę się mylić, bo to takie moje luźne przemyślenia. I coś mi jeszcze nie gra w tym, że śruba od synchro otwiera przednią przepustnicę. Przednia sterowana jest śrubą wolnych obrotów i linkami gazu. A śruba od synchro reguluje położenie tylnej względem przedniej.
|
6 maja 2015, o 21:37 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Aż takiego luzu to być nie może. U mnie chodzą równo obie. A już na bank nie ma 1 mm różnicy Może cięgna masz wygięte albo taki luz na łącznikach Co do podciśnienia to po części obaj macie racje. Otwarcie przepustnicy zmniejsza niby podciśnienie ale jednocześnie powoduje efekt wkręcenia silnika na obroty czyli szybsze suwy tłoków co skutkuje wzrostem ciśnienia. Więc na pewno ono nie będzie mniejsze niż na luzie. Po to się to w końcu reguluje No i śrubą do synchro reguluje się przepustnice tylnego gaźnika a nie przedniego.
_________________ SV650 => X11
|
6 maja 2015, o 21:44 |
|
|