Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 15:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2015, o 10:08
Posty: 31
Lokalizacja: Kartuzy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2012
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Musze wymienić zamek siedzenia (sam bez linki). Gdzie mogę znaleźć nowy ? Szukałem bez skutecznie w internecie.


1 cze 2015, o 12:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pisz do tych co wystawiają
moto na części - coś Ci dobiorą

_________________
Hard Work Beats Talent.


1 cze 2015, o 14:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 10:19
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktoś z Was robił już tłumik u Bazyla? Mam zamiar go skrócić o 10cm i zrobić przelot + dB killer. Może ktoś już robił i mógłby podesłać efekt końcowy albo jakąś opinie..


3 cze 2015, o 12:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O Edku to słyszałam ale Bazyl ... :hmm:

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


3 cze 2015, o 15:34
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 maja 2015, o 14:21
Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy pod pompę paliwa przychodzi jakaś uszczelka?
Między pompa a bakiem oczywiście. Chodzi o 2005r


3 cze 2015, o 16:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jest tam oring dość dużej średnicy (nie pamiętam rozmiaru) wymieniałem już go u siebie koszt 2zł w sklepie z częściami rolniczymi

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 cze 2015, o 17:37
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 maja 2015, o 14:21
Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki,
U mnie nie było niczego :omg:
Trzeba zajrzeć do rolniczego bo w Aso 50x tyle.
:hmm:


3 cze 2015, o 18:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Mam taki problem, że moto mi nie pali, po wciśnięciu startera nie kręci rozrusznik, słychać jedynie bzyczenie przekaźnika pod siedzeniem, sprawdzałem go wg serwisówki i jest ok. Akumulator podładowany i to samo, pożyczając prąd poprzez kable od samochodu dalej to samo. Pytanie jak dokładnie sprawdzić rozrusznik? Wiem, że trzeba przyłożyć przewód od + na akumulatorze ale w które dokładnie miejsce? Czy to ten przewód który trzymam na zdjęciu ? żeby przyłożyć przewód do styku w rozruszniku musiałbym więc chyba ściągać chłodnicę oleju?
Obrazek

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


4 cze 2015, o 21:09
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
masa do masy a drugi kabel od rozrusznika do + aku, wtedy pominiesz przekaźnik.
(ten, który masz w palcach do + aku)

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


4 cze 2015, o 23:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzięki, rozrusznik jest ok, winowajcą był akumulator w stanie agonalnym. Pomierzyłem ładowanie - na wolnych obrotach jest powyżej 14V natomiast w miarę podnoszenia obrotów wartości strasznie skaczą, 11-12-13V. Domyślam się, że regulator do wymiany?

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


5 cze 2015, o 23:51
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niekoniecznie, w serwisówce masz jak dokładnie pomierzyć ładowanie ale najpierw zmień aku i wtedy zmierz ładowanie.
Może okazać się że masz jakieś zwarcie w aku.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


6 cze 2015, o 12:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2924
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Orientujecie się może z jakim zestawem kluczyków SVki wyjeżdżały z salonu? To były dwa kluczyki do stacyjki i kanapy, oraz jeden serwisowy, czy może tylko te do stacyjki?

_________________
www.poomoc.pl


6 cze 2015, o 18:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03
Posty: 830
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Arek1 napisał(a):
Orientujecie się może z jakim zestawem kluczyków SVki wyjeżdżały z salonu? To były dwa kluczyki do stacyjki i kanapy, oraz jeden serwisowy, czy może tylko te do stacyjki?

W książce użytkownika napisali że są to 2 identyczne kluczyki, nie jakieś tam serwisowe. Ja też mam 2 identyczne suzuki i tak to moim zdaniem wyjechało z salonu.

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


6 cze 2015, o 21:05
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49
Posty: 75
Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie,
wymieniłem w swojej SV tylne klocki hamulcowe i jest taki problem, że słabo hamuje. Z tego co zaobserwowałem to po maksymalnym nacisnieciu hamulca tloczek moglby jeszcze dalej wyjsc ale tego nie robi poniewaz po puszczeniu dzwigni tloczek cofa się a moim zdaniem nie powinien.Ma ktoś jakiś pomysł, wskazówkę? (sv 650n k5 bez ABS)

_________________
Obrazek


6 cze 2015, o 22:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
damka napisał(a):
Panowie,
wymieniłem w swojej SV tylne klocki hamulcowe i jest taki problem, że słabo hamuje. Z tego co zaobserwowałem to po maksymalnym nacisnieciu hamulca tloczek moglby jeszcze dalej wyjsc ale tego nie robi poniewaz po puszczeniu dzwigni tloczek cofa się a moim zdaniem nie powinien.Ma ktoś jakiś pomysł, wskazówkę? (sv 650n k5 bez ABS)


1. Tłoczek ma się cofać.
2. Sprawdź czy zacisk lekko chodzi/pływa na prowadnicach (chyba że to zrobiłeś), albo bez klocków, albo dłońmi ściskając jednocześnie tarcze i zacisk, wciśnij troczek z 5-7 mm i później sprawdź czy sam zacisk lekko pływa.
3. Jeśli masz nierówną tarczę hamulcową, to klocki się muszą dotrzeć do niej, a to trochę może potrwać.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


6 cze 2015, o 23:25
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49
Posty: 75
Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zacisk plywa, wszystkie tulejki sa nasmarowane i jest to bardzo widoczne podczas naciskania dzwigni.
Co do tloczka to fakt troche cofac sie ma bo inaczej klocki by zjadlo "w chwile" ale mi sie cofa z 2cm plynnie jak puszczam dzwignie.

_________________
Obrazek


6 cze 2015, o 23:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No z tym cofaniem się tłoczków to tak w zasadzie polega na tym że po odpuszczeniu hamulca ma po prostu zniknąć siła która naciska klocek.
Cofac się ma w zasadzie ideologicznie tylko i pod wpływem ciśnienia atmosferycznego gdy przy ruchu powrotnym pompy tworzy się jakieś tam ujemne ciśnienie w obiegu którego wartość zależy od kondycji uszczelki w kształcie grzybka która jest na końcu tłoczyska. Powrót jest więc bardzo mały i w zasadzie klocek pozostaje prawie w pozycji na styk z tarczą.
U ciebie cofa się tak jakby nastąpiło sprzęgnięcie pompy z tłoczkiem w zacisku i masz siłownik dwustronnego działania. Może to byc spowodowane przez to że wymieniając klocki musiałeś wcisnąć tłoczek żeby zrobić miejsce na nowe i grube. Tłoczek mógł (i prawie na pewno) zabrał trochę syfu do środka i nadwyrężył uszczelki. Z tego co pamiętam to oringi w tylnym heblu maja trapezowy przekrój i kierunek ich założenia jest istotny. Mogłeś po prostu ten trapez niechcący zlikwidować.
Przyczyna druga to sama pompa. Ma dwie uszczelki na tłoczysku, pierwsza ta w kształcie grzybka od której zależy ciśnienie w układzie w kierunku>hamujemy
I druga która uszczelnia układ od zewnątrz że tak powiem. Nie mniej ona powinna przechodzić za otwór wyrównania ciśnienia w pozycji jałowej po odpuszczeniu hamowania.
Jeżeli tylna nie dochodzi do miejsca poza ten otworek w cylindrze to mamy układ zamknięty na amen i będzie następowac samoczynne hamowanie np. od wzrostu temperatury. Jeżeli grzybek zdefektuje to bedzie napędzał zacisk w obie strony tak jak masz.
Możliwe też że to po prostu przez syf i po wymianie płynu, odpowietrzeniu wszystko wróci do normy


7 cze 2015, o 09:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45
Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witam jaka jest różnica w chłodnicy w wersji S a wersji N w litrze? korek i tylko tyle czy coś jeszcze?


7 cze 2015, o 09:53
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2015, o 19:57
Posty: 29
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650s k7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy każda sv'ka powinna mieć 3 naklejki informacyjne?
Obrazek
Obrazek


7 cze 2015, o 18:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze na baku między wlewem a półką jest jakaś ;)

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


7 cze 2015, o 19:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 536, 537, 538, 539, 540, 541, 542 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL