Autor |
Wiadomość |
Wojtek_92
rowerzysta
Dołączył(a): 16 maja 2015, o 10:08 Posty: 31 Lokalizacja: Kartuzy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2012
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Musze wymienić zamek siedzenia (sam bez linki). Gdzie mogę znaleźć nowy ? Szukałem bez skutecznie w internecie.
|
1 cze 2015, o 12:23 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pisz do tych co wystawiają moto na części - coś Ci dobiorą
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
1 cze 2015, o 14:52 |
|
|
foszcik
rowerzysta
Dołączył(a): 21 paź 2013, o 10:19 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktoś z Was robił już tłumik u Bazyla? Mam zamiar go skrócić o 10cm i zrobić przelot + dB killer. Może ktoś już robił i mógłby podesłać efekt końcowy albo jakąś opinie..
|
3 cze 2015, o 12:07 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O Edku to słyszałam ale Bazyl ...
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
3 cze 2015, o 15:34 |
|
|
bzyq
pieszy
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 14:21 Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy pod pompę paliwa przychodzi jakaś uszczelka? Między pompa a bakiem oczywiście. Chodzi o 2005r
|
3 cze 2015, o 16:05 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jest tam oring dość dużej średnicy (nie pamiętam rozmiaru) wymieniałem już go u siebie koszt 2zł w sklepie z częściami rolniczymi
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
3 cze 2015, o 17:37 |
|
|
bzyq
pieszy
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 14:21 Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, U mnie nie było niczego Trzeba zajrzeć do rolniczego bo w Aso 50x tyle.
|
3 cze 2015, o 18:19 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, Mam taki problem, że moto mi nie pali, po wciśnięciu startera nie kręci rozrusznik, słychać jedynie bzyczenie przekaźnika pod siedzeniem, sprawdzałem go wg serwisówki i jest ok. Akumulator podładowany i to samo, pożyczając prąd poprzez kable od samochodu dalej to samo. Pytanie jak dokładnie sprawdzić rozrusznik? Wiem, że trzeba przyłożyć przewód od + na akumulatorze ale w które dokładnie miejsce? Czy to ten przewód który trzymam na zdjęciu ? żeby przyłożyć przewód do styku w rozruszniku musiałbym więc chyba ściągać chłodnicę oleju?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
4 cze 2015, o 21:09 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
masa do masy a drugi kabel od rozrusznika do + aku, wtedy pominiesz przekaźnik. (ten, który masz w palcach do + aku)
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
4 cze 2015, o 23:06 |
|
|
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzięki, rozrusznik jest ok, winowajcą był akumulator w stanie agonalnym. Pomierzyłem ładowanie - na wolnych obrotach jest powyżej 14V natomiast w miarę podnoszenia obrotów wartości strasznie skaczą, 11-12-13V. Domyślam się, że regulator do wymiany?
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
5 cze 2015, o 23:51 |
|
|
Tigera1
amelinum!
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39 Posty: 730 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niekoniecznie, w serwisówce masz jak dokładnie pomierzyć ładowanie ale najpierw zmień aku i wtedy zmierz ładowanie. Może okazać się że masz jakieś zwarcie w aku.
_________________ SV 650 S+Ducati 848 Gregor aka TigerA1
|
6 cze 2015, o 12:42 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Orientujecie się może z jakim zestawem kluczyków SVki wyjeżdżały z salonu? To były dwa kluczyki do stacyjki i kanapy, oraz jeden serwisowy, czy może tylko te do stacyjki?
_________________ www.poomoc.pl
|
6 cze 2015, o 18:43 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W książce użytkownika napisali że są to 2 identyczne kluczyki, nie jakieś tam serwisowe. Ja też mam 2 identyczne suzuki i tak to moim zdaniem wyjechało z salonu.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
6 cze 2015, o 21:05 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, wymieniłem w swojej SV tylne klocki hamulcowe i jest taki problem, że słabo hamuje. Z tego co zaobserwowałem to po maksymalnym nacisnieciu hamulca tloczek moglby jeszcze dalej wyjsc ale tego nie robi poniewaz po puszczeniu dzwigni tloczek cofa się a moim zdaniem nie powinien.Ma ktoś jakiś pomysł, wskazówkę? (sv 650n k5 bez ABS)
_________________
|
6 cze 2015, o 22:55 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. Tłoczek ma się cofać. 2. Sprawdź czy zacisk lekko chodzi/pływa na prowadnicach (chyba że to zrobiłeś), albo bez klocków, albo dłońmi ściskając jednocześnie tarcze i zacisk, wciśnij troczek z 5-7 mm i później sprawdź czy sam zacisk lekko pływa. 3. Jeśli masz nierówną tarczę hamulcową, to klocki się muszą dotrzeć do niej, a to trochę może potrwać.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
6 cze 2015, o 23:25 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zacisk plywa, wszystkie tulejki sa nasmarowane i jest to bardzo widoczne podczas naciskania dzwigni. Co do tloczka to fakt troche cofac sie ma bo inaczej klocki by zjadlo "w chwile" ale mi sie cofa z 2cm plynnie jak puszczam dzwignie.
_________________
|
6 cze 2015, o 23:29 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No z tym cofaniem się tłoczków to tak w zasadzie polega na tym że po odpuszczeniu hamulca ma po prostu zniknąć siła która naciska klocek. Cofac się ma w zasadzie ideologicznie tylko i pod wpływem ciśnienia atmosferycznego gdy przy ruchu powrotnym pompy tworzy się jakieś tam ujemne ciśnienie w obiegu którego wartość zależy od kondycji uszczelki w kształcie grzybka która jest na końcu tłoczyska. Powrót jest więc bardzo mały i w zasadzie klocek pozostaje prawie w pozycji na styk z tarczą. U ciebie cofa się tak jakby nastąpiło sprzęgnięcie pompy z tłoczkiem w zacisku i masz siłownik dwustronnego działania. Może to byc spowodowane przez to że wymieniając klocki musiałeś wcisnąć tłoczek żeby zrobić miejsce na nowe i grube. Tłoczek mógł (i prawie na pewno) zabrał trochę syfu do środka i nadwyrężył uszczelki. Z tego co pamiętam to oringi w tylnym heblu maja trapezowy przekrój i kierunek ich założenia jest istotny. Mogłeś po prostu ten trapez niechcący zlikwidować. Przyczyna druga to sama pompa. Ma dwie uszczelki na tłoczysku, pierwsza ta w kształcie grzybka od której zależy ciśnienie w układzie w kierunku>hamujemy I druga która uszczelnia układ od zewnątrz że tak powiem. Nie mniej ona powinna przechodzić za otwór wyrównania ciśnienia w pozycji jałowej po odpuszczeniu hamowania. Jeżeli tylna nie dochodzi do miejsca poza ten otworek w cylindrze to mamy układ zamknięty na amen i będzie następowac samoczynne hamowanie np. od wzrostu temperatury. Jeżeli grzybek zdefektuje to bedzie napędzał zacisk w obie strony tak jak masz. Możliwe też że to po prostu przez syf i po wymianie płynu, odpowietrzeniu wszystko wróci do normy
|
7 cze 2015, o 09:29 |
|
|
zenekqa89
motocyklista
Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45 Posty: 108
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witam jaka jest różnica w chłodnicy w wersji S a wersji N w litrze? korek i tylko tyle czy coś jeszcze?
|
7 cze 2015, o 09:53 |
|
|
bercikspeed
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2015, o 19:57 Posty: 29
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650s k7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy każda sv'ka powinna mieć 3 naklejki informacyjne?
|
7 cze 2015, o 18:47 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze na baku między wlewem a półką jest jakaś
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
7 cze 2015, o 19:46 |
|
|