Autor |
Wiadomość |
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, Chciałem spytać, gdzie szukać i znaleźć do zakupu gumowe poduszki chłodnicy? 09320-10051 nr 7
_________________
|
18 cze 2015, o 21:05 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
powinny być H1. Być może masz lampę bez soczewki (angielska lampa) i może w nich występowały H4 Daj zdj lampy to ci powiem edit: damka najszybciej w polskim aso suzuki lub ebay.com http://www.ebay.com/itm/Suzuki-VL800-CU ... d0&vxp=mtrdodając koszty przesyłki i czas czekania na paczkę wyjdzie taniej w aso w Polsce
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
18 cze 2015, o 21:08 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja identyczne poduszki kupiłem w metal-zbycie za 2 zł. Poszukaj, może też Ci się poszczęści.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
18 cze 2015, o 22:07 |
|
|
Maciek7840
pieszy
Dołączył(a): 16 cze 2015, o 23:13 Posty: 6 Lokalizacja: Węgrów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czym się różni dolna polka w s'ce a w n'ce w latach 99-2002? i czy zmiana poprawia zakres skretu ?
|
19 cze 2015, o 00:03 |
|
|
porczak
rowerzysta
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 08:32 Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam podobny problem z gaśnięciem przy redukcji na niższe biegi i mam zworke na wtyczce od czajnika sprzęgła. Pytanie tylko jak to przerobić "jak fabryka przykazała". Fabryka Vs Użytkownik Motoru Fabryka: Jest czujnik na dźwigni sprzęgła dla zwiększenia bezpieczeństwa? UM: No jest. Fabryka: Wiec po cos drut do wtyczki wpakował? UM: Bo nowa krótka dźwignią sprzęgła nie jest dedykowana do tego modelu motocykla i nie chce odpadać bo czujnik nie pozwala. Fabryka: To teraz bedzie Ci motor gasł przy redukowaniu biegów na dojezdzie do świateł przy ulicy M Reja np. UN: nie tylko nie to, mogę temu zaradzić, co doradzisz Fabryko? Fabryka: Załóż oryginalna dźwignię! Jak widzicie Fabryka nie pomogła a czy forumowicze pomogą wytłumacz biednymi UM jak to przerobić zeby było " jak Fabryka przekazała". Pozdrawiam
|
19 cze 2015, o 00:40 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Eska ma wąsko rozstawione ograniczniki skrętu żebyś sobie paluchów o bak nie przytrzaskiwał.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
19 cze 2015, o 10:46 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
We wtrysku też tak zrobili czy nie ma różnicy ?
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
19 cze 2015, o 11:42 |
|
|
k89amil
pieszy
Dołączył(a): 14 maja 2015, o 06:48 Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2001r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sv gaźnikowa. Spalanie mierzone za pierwszym razem 12l/100km, jazda spokojna 4-5tys obrotów, 3-4 bieg, krótkie odcinki. Za drugim razem 9l/100km (150 km z czego 100km trasa 90-100km/h, 6 bieg, reszta miasto).
Oddałem na czyszczenie, regulacje, synchro gaźników i wymianę świec, filtra powietrza.
Mechanik dzwonił do mnie i mówi, że nie może odkręcić śruby od składu mieszanki na jednym gaźniku. W związku z tym zostawia tak jak jest, tym bardziej że świeca z tego cylindra wygląda dobrze. No chyba, że czekamy i kupie nowe gaźniki. Na razie się z tym wstrzymałem. W Gs 500 śruba składu odpowiadała tylko za wolne obroty czy w Sv jest tak samo? Jaki wpływ na prace silnika i spalanie może mieć źle wyregulowany skład mieszanki na jednym gaźniku? Bo jeżeli jest tak samo jak w GS to wydaje mi się, że znikome bo podczas jazdy przepustnica już reguluje dawkę paliwa tak?
|
20 cze 2015, o 12:38 |
|
|
Uczę się
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2015, o 16:21 Posty: 141 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 S gaz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
(edit)
_________________ http://www.poomoc.pl/
|
21 cze 2015, o 09:53 |
|
|
shadow
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:38 Posty: 286 Lokalizacja: Szczecin/Morzyczyn/Stargard
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr750 L5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może i nie ten dział, ale... Powiedzcie mi proszę, czy jest gdzieś jakaś rozpiska w jakim malowaniu występował dany rocznik? Znalazłem do 2006 roku, a mnie dziesiąty interesuje.
_________________ Sv650n k1 -> Gsr 3/4 L5
|
21 cze 2015, o 23:03 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
21 cze 2015, o 23:13 |
|
|
shadow
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:38 Posty: 286 Lokalizacja: Szczecin/Morzyczyn/Stargard
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr750 L5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O właśnie! Dzięki golkow. Nawet się potwierdza )
_________________ Sv650n k1 -> Gsr 3/4 L5
|
21 cze 2015, o 23:21 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skład mieszanki to coś innego niż wolne obroty w sv-le - myśle, że w GSie też tak jest.
|
22 cze 2015, o 09:56 |
|
|
k89amil
pieszy
Dołączył(a): 14 maja 2015, o 06:48 Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2001r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodziło mi o to, że reguluje skład na wolnych a po odkreceniu gazu już przepustnica, dysza i iglica odpowiadaja za sklad. Ale dla tego pytam bo nie jestem pewny. W każdym razie moto odebrałem i teraz będę sprawdzal ile pali.
|
22 cze 2015, o 10:51 |
|
|
witek607
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05 Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chłopaki, (dziewczyny jak są i wiedzą, to też ) mam szybkie pytanie. Oswajam się właśnie z moją sv 650 '03r. Wyraźnie nierówno chodziła, więc posłałem ją na synchronizację przepustnic. Wskazówka obrotomierza już tak nie skacze, ale od tego momentu nie działa ssanie. Zimny silnik nie chce zaskoczyć, trzeba mu dodawać gazu i trzymać na obrotach, bo gaśnie. Dopiero na rozgrzanym jest ok. Co jest kurda? Czemu tak?
|
22 cze 2015, o 15:20 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie masz obroty na rozgrzanym silniku?
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
22 cze 2015, o 15:28 |
|
|
witek607
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05 Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok. 1250. Wczoraj (już po synchro przepustnic) podregulowałem jej STP. Dzisiaj mam zamiar wziąć się za TP, jak tylko odpowiedniego torksa skombinuję, bo po spięciu pinów we wtyczce diagnostycznej, na wyświetlaczu ta kreska przed c00 przechodzi w górną pozycję dopiero przy ok. 4000 obrotach. To chyba trochę za późno? Może to mieć wpływ na ssanie?
|
22 cze 2015, o 15:29 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
22 cze 2015, o 17:47 |
|
|
witek607
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05 Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK, czytałem, kolejność trochę zignorowałem (głównie ze względu na chwilową dostępność koleżki z wakuometrem). Przez złą kolejność ustawiania będę musiał jeszcze raz robić synchro przepustnic? Strzelam, że nie? Z tą kreską też czytałem, ale zastanawiam się nadal, czy może to mieć wpływ na ssanie. Pocuduję wszystko jeszcze raz, może się uda, wtedy będę wiedział
|
22 cze 2015, o 18:52 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W poście który podałem napisałem co się przestawia po jakiej zmianie. U ciebie do regulacji jest FAST IDLE (punkt 5.) który przestawił się po synchro przepustnic. Jeśli przestawiałeś STV (punkt 1.) po synchronizacji przepustnic (punkt 3.) to możliwe że synchronizacja idealna nie jest, ale tragedii być nie powinno.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
22 cze 2015, o 21:48 |
|
|