Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 paź 2024, o 13:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49
Posty: 75
Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Chciałem spytać, gdzie szukać i znaleźć do zakupu gumowe poduszki chłodnicy?
09320-10051
nr 7 Obrazek

_________________
Obrazek


18 cze 2015, o 21:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
powinny być H1.
Być może masz lampę bez soczewki (angielska lampa) i może w nich występowały H4
Daj zdj lampy to ci powiem

edit:
damka najszybciej w polskim aso suzuki lub ebay.com
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-VL800-CU ... d0&vxp=mtr
dodając koszty przesyłki i czas czekania na paczkę wyjdzie taniej w aso w Polsce

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


18 cze 2015, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja identyczne poduszki kupiłem w metal-zbycie za 2 zł. Poszukaj, może też Ci się poszczęści.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


18 cze 2015, o 22:07
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 16 cze 2015, o 23:13
Posty: 6
Lokalizacja: Węgrów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czym się różni dolna polka w s'ce a w n'ce w latach 99-2002? i czy zmiana poprawia zakres skretu ?


19 cze 2015, o 00:03
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 9 paź 2011, o 08:32
Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pavel89 napisał(a):
tomku1 napisał(a):
Panowie proszę o pomoc!

SV 650 rok 04 - gaśnie przy redukcji lub czasem na biegu jałowym. Czym to może byc spowodowane? świece na 100% nie są zalane.
Wygląda to tak że podczas normalnej jazdy wszystko jest ok ale przy dojeździe do świateł, gdy redukuję obroty spadają i gaśnie.


Masz zworkę na czujniku sprzęgła? Ja tak miałem jak miałem zworkę właśnie, zrobiłem tak jak fabryka przykazała i jak ręką odjął.



Mam podobny problem z gaśnięciem przy redukcji na niższe biegi i mam zworke na wtyczce od czajnika sprzęgła. Pytanie tylko jak to przerobić "jak fabryka przykazała".

Fabryka Vs Użytkownik Motoru

Fabryka: Jest czujnik na dźwigni sprzęgła dla zwiększenia bezpieczeństwa?
UM: No jest.
Fabryka: Wiec po cos drut do wtyczki wpakował?
UM: Bo nowa krótka dźwignią sprzęgła nie jest dedykowana do tego modelu motocykla i nie chce odpadać bo czujnik nie pozwala.
Fabryka: To teraz bedzie Ci motor gasł przy redukowaniu biegów na dojezdzie do świateł przy ulicy M Reja np.
UN: nie tylko nie to, mogę temu zaradzić, co doradzisz Fabryko?
Fabryka: Załóż oryginalna dźwignię!

Jak widzicie Fabryka nie pomogła a czy forumowicze pomogą wytłumacz biednymi UM jak to przerobić zeby było " jak Fabryka przekazała".

Pozdrawiam


19 cze 2015, o 00:40
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Maciek7840 napisał(a):
czym się różni dolna polka w s'ce a w n'ce w latach 99-2002? i czy zmiana poprawia zakres skretu ?
Eska ma wąsko rozstawione ograniczniki skrętu żebyś sobie paluchów o bak nie przytrzaskiwał.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


19 cze 2015, o 10:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Maciek7840 napisał(a):
czym się różni dolna polka w s'ce a w n'ce w latach 99-2002? i czy zmiana poprawia zakres skretu ?
Eska ma wąsko rozstawione ograniczniki skrętu żebyś sobie paluchów o bak nie przytrzaskiwał.

We wtrysku też tak zrobili czy nie ma różnicy ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


19 cze 2015, o 11:42
Zobacz profil WWW
pieszy

Dołączył(a): 14 maja 2015, o 06:48
Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2001r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sv gaźnikowa.
Spalanie mierzone za pierwszym razem 12l/100km, jazda spokojna 4-5tys obrotów, 3-4 bieg, krótkie odcinki. Za drugim razem 9l/100km (150 km z czego 100km trasa 90-100km/h, 6 bieg, reszta miasto).

Oddałem na czyszczenie, regulacje, synchro gaźników i wymianę świec, filtra powietrza.

Mechanik dzwonił do mnie i mówi, że nie może odkręcić śruby od składu mieszanki na jednym gaźniku. W związku z tym zostawia tak jak jest, tym bardziej że świeca z tego cylindra wygląda dobrze. No chyba, że czekamy i kupie nowe gaźniki. Na razie się z tym wstrzymałem.
W Gs 500 śruba składu odpowiadała tylko za wolne obroty czy w Sv jest tak samo?
Jaki wpływ na prace silnika i spalanie może mieć źle wyregulowany skład mieszanki na jednym gaźniku?
Bo jeżeli jest tak samo jak w GS to wydaje mi się, że znikome bo podczas jazdy przepustnica już reguluje dawkę paliwa tak?


20 cze 2015, o 12:38
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2015, o 16:21
Posty: 141
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650 S gaz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
(edit)

_________________
http://www.poomoc.pl/


21 cze 2015, o 09:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:38
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin/Morzyczyn/Stargard
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr750 L5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może i nie ten dział, ale... Powiedzcie mi proszę, czy jest gdzieś jakaś rozpiska w jakim malowaniu występował dany rocznik? Znalazłem do 2006 roku, a mnie dziesiąty interesuje.

_________________
Sv650n k1 -> Gsr 3/4 L5


21 cze 2015, o 23:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://www.svrider.de/index.php?seite=History_SV650S

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


21 cze 2015, o 23:13
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:38
Posty: 286
Lokalizacja: Szczecin/Morzyczyn/Stargard
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr750 L5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O właśnie! Dzięki golkow. Nawet się potwierdza :))

_________________
Sv650n k1 -> Gsr 3/4 L5


21 cze 2015, o 23:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skład mieszanki to coś innego niż wolne obroty w sv-le - myśle, że w GSie też tak jest.


22 cze 2015, o 09:56
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 14 maja 2015, o 06:48
Posty: 6
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2001r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodziło mi o to, że reguluje skład na wolnych a po odkreceniu gazu już przepustnica, dysza i iglica odpowiadaja za sklad. Ale dla tego pytam bo nie jestem pewny. W każdym razie moto odebrałem i teraz będę sprawdzal ile pali.


22 cze 2015, o 10:51
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chłopaki, (dziewczyny jak są i wiedzą, to też ;)) mam szybkie pytanie. Oswajam się właśnie z moją sv 650 '03r. Wyraźnie nierówno chodziła, więc posłałem ją na synchronizację przepustnic. Wskazówka obrotomierza już tak nie skacze, ale od tego momentu nie działa ssanie. Zimny silnik nie chce zaskoczyć, trzeba mu dodawać gazu i trzymać na obrotach, bo gaśnie. Dopiero na rozgrzanym jest ok. Co jest kurda? Czemu tak?


22 cze 2015, o 15:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakie masz obroty na rozgrzanym silniku?

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


22 cze 2015, o 15:28
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok. 1250. Wczoraj (już po synchro przepustnic) podregulowałem jej STP. Dzisiaj mam zamiar wziąć się za TP, jak tylko odpowiedniego torksa skombinuję, bo po spięciu pinów we wtyczce diagnostycznej, na wyświetlaczu ta kreska przed c00 przechodzi w górną pozycję dopiero przy ok. 4000 obrotach. To chyba trochę za późno? Może to mieć wpływ na ssanie?


22 cze 2015, o 15:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witek607 napisał(a):
Ok. 1250. Wczoraj (już po synchro przepustnic) podregulowałem jej STP. Dzisiaj mam zamiar wziąć się za TP, jak tylko odpowiedniego torksa skombinuję, bo po spięciu pinów we wtyczce diagnostycznej, na wyświetlaczu ta kreska przed c00 przechodzi w górną pozycję dopiero przy ok. 4000 obrotach. To chyba trochę za późno? Może to mieć wpływ na ssanie?


Poczytaj od tego posta - viewtopic.php?f=23&t=99&hilit=synchronizacja+przepustnic&start=82

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


22 cze 2015, o 17:47
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2015, o 21:05
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK, czytałem, kolejność trochę zignorowałem (głównie ze względu na chwilową dostępność koleżki z wakuometrem). Przez złą kolejność ustawiania będę musiał jeszcze raz robić synchro przepustnic? Strzelam, że nie? Z tą kreską też czytałem, ale zastanawiam się nadal, czy może to mieć wpływ na ssanie. Pocuduję wszystko jeszcze raz, może się uda, wtedy będę wiedział


22 cze 2015, o 18:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W poście który podałem napisałem co się przestawia po jakiej zmianie. U ciebie do regulacji jest FAST IDLE (punkt 5.) który przestawił się po synchro przepustnic. Jeśli przestawiałeś STV (punkt 1.) po synchronizacji przepustnic (punkt 3.) to możliwe że synchronizacja idealna nie jest, ale tragedii być nie powinno.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


22 cze 2015, o 21:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL