Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | dymex napisał(a): Tak, sprawdzałem, brak błędów, nie wiem właśnie czy ten TPS ma coś do tego(bity dopiero idą do mnie, żebym mógł przy tym grzebać). Taki już kupiłem, nie zwróciłem uwagi na początku, jeżdżę już tak ponad 1k km. Linkę sprawdzałem, regulowałem ostatnio(bo luz mi nie pasował), nie wygląda na to żeby się zawieszała, jeszcze raz dzisiaj dla pewności to zbadam. Szukałem też informacji na forum o modelach bez regulacji śrubą, ale nic nie widzę :hm //edit @down dzięki, teraz wiem czego szukać, zajmę się tym w wolnej chwili | | | | |
I jak? Ja też mam problem zbyt wysokich wolnych obrotów (K8). U mnie co prawda po odapleniu jest ok 1500, więc nie tak źle, ale jak go rozgrzeje to dochodzą do 2000. Do tego mam wrażenie, że jak jeżdżę delikatnie, to przy analogicznej temepraturze silnika (wskazanie licznika) obroty są niższe (powiedzmy ok 1800). Za regulację niestety od K7 odpowiada Idle Speed Control Valve i dlatego nie ma śrubki, ani możliwości ustawienia Fast Idle inaczej niż przez kabelek, czyli wizyta w serwisie. Co do TPS, to w czasie ustawiania obroty jałowe możesz obniżyć, ale po wyłączeniu zapłonu i przy ponownym uruchomieniu obroty jałowe wracają do wcześniejszej wartości (w końcu steruje tym komputer). Jedno co możesz spróbować zrobić, to jest procedura ustawienia wstępnego ISCV, niestety u mnie nic nie dało: 1. Wyłącz zapłon 2. Włącz Dealer mode 3. Włącz zapłon 4. Wyłącz zapłon 5. odczekaj przynajmniej 5 sekund i wyłącz dealer mode Daj znać, czy udało Ci się rozwiązać problem.
|
8 lip 2015, o 10:33 |
|
|
dymex
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 cze 2015, o 11:14 Posty: 58 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj przyjdą mi brakujące narzędzia(bity) i będę działać, zaczynam też podejrzewać, że być może ktoś wcześniej zamontował te najuboższe TRE i podnosi obroty na jałowym(mam tak od czasu kupna), jednak i tak zrobię pełny serwis . Dam znać, bo obecnie jest przesada, faluja mi między 1800-1900
|
8 lip 2015, o 10:44 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pierwszy lepszy do chłodnic aluminiowych.
_________________ www.poomoc.pl
|
8 lip 2015, o 12:14 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TPS zawsze warto wyregulować, ale obawiam się, że to nie pomoże, co do TRE to wątpie, zresztą wcześniej miałem SVkę K7, gdzie też miałem idle ok 1800, ale nie zdążyłem nic z tym zrobić, bo zmieniła właściciela.
Jeżeli obroty Ci rosną przy rozgrzaniu to ew. sprawdź wszystkie połączenia powietrza, bo gdzieś znalazłem informacje, że jeżeli obroty rosną po nagrzaniu silnika a sterowane są prze zawór ISC, to wtedy pewnie gdzieś bierze powietrze. Sam pozabezpieczałem dodatkowo przewody trytkami, ale też nie pomogło.
|
8 lip 2015, o 12:53 |
|
|
dymex
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 cze 2015, o 11:14 Posty: 58 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie udało, zauważyłem, że mam uszkodzoną śrubę od TPS(ten bolec w środku jest zgięty - co teraz z tym zrobić? ), ponadto nagrzebałem przy przepustnicach, muszę zrobić nową U-rurkę Wiecie gdzie w Poznaniu ktoś ogarnia ten temat w SV? Chętnie oddałbym go do roboty, ale komuś kto już to robił.
|
8 lip 2015, o 22:06 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koncentrat chłodniczy Prestone 25zł + 1l wody destylowanej i masz dwa litry płynu do chłodnicy. Wcześniej miałem koncentrat castrol za 39zł i oczywiście nie ma żadnej różnicy, więc po co przepłacać
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
8 lip 2015, o 22:36 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ooo, kolega też z Poznania. ja śrubę zmieniłem, bo już miałem trochę uszkodzoną, lewe wiertło i zmień śrubkę. Jak pogrzebałeś przy przepustnicach? Jaką U-rurkę? Pytanie co potrzebujesz konkretnie naprawić.
|
8 lip 2015, o 23:25 |
|
|
dymex
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 cze 2015, o 11:14 Posty: 58 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W obecnym momencie priorytetem jest synchronizacja przepustnic, w sumie chętnie bym wywalił STV.
|
8 lip 2015, o 23:54 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chłopie, coś ty tam nagrzebał? Nie bardzo rozumiem, jak chciałbyś się pozbyć STV, ale możę się nie znam. Co do synchronizacji nie wiem czy nie czeka Cię wizyta u Wache, bo oni są autoryzowanym serwisem. Kilka lat temu dostałem namiar na p. Rafała ( http://www.firmy.net/motocykle-motorowe ... 96PXB.html) Nigdy u niego nie byłem dlatego nie mogę Ci go polecić, po prostu jest to jedyna osoba poza serwisem gdzie bym zadzwonił z pytaniem czy w ogóle coś takiego zrobi. Jednak obawiam się, że i tak będzie to wymagało podłączenia do kompa i pozostanie tylko Serwis.
|
9 lip 2015, o 00:36 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | karuk napisał(a): Chłopie, coś ty tam nagrzebał? Nie bardzo rozumiem, jak chciałbyś się pozbyć STV, ale możę się nie znam. Co do synchronizacji nie wiem czy nie czeka Cię wizyta u Wache, bo oni są autoryzowanym serwisem. Kilka lat temu dostałem namiar na p. Rafała ( http://www.firmy.net/motocykle-motorowe ... 96PXB.html) Nigdy u niego nie byłem dlatego nie mogę Ci go polecić, po prostu jest to jedyna osoba poza serwisem gdzie bym zadzwonił z pytaniem czy w ogóle coś takiego zrobi. Jednak obawiam się, że i tak będzie to wymagało podłączenia do kompa i pozostanie tylko Serwis. | | | | |
Synchronizacje przepustnic każdy se sam w domu może zrobić, nie trzeba do tego kompa...
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
9 lip 2015, o 01:03 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A to przepraszam, jak to proste zadanie, to mam mechanika, co mi rozłożył Suzie na śrubki i złożył ponownie i ogólnie zlecam mu zadania, których sam wolę nie robić (np. grzebane przy lagach). Jakby co to daj znać - jedyny minus, to facet mieszka za Sierosławem (Drwęsa). [Edit] Spojrzałem w serwisówkę i tam przy synchronizacji należy podłączyć komputer w celu ustawienia Idle Speed Control Valve w odpowiedniej pozycji, czyli dla wersji K7 i późniejszych chyba jest potrzebny komp.
|
9 lip 2015, o 01:49 |
|
|
wiewiurdp
pieszy
Dołączył(a): 12 lip 2015, o 23:26 Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Jestem swieżym użytkownikiem SVki, dodam jeszcze że jest to mój piewszy motocykl. Więc nie wykluczam, że problemy opisane poniżej mogą też wynikać z braków w technice jazdy.
Ostatnio zauważyłem, ze przy bardziej dynamicznym przyspieszaniu nie chce mi wejść trzeci bieg, dopiero jak mi obroty się obiżają to wskakuje.
Czasami też jak nagle hamuje i redukuje biegi juz stojąc na sprzęgle chcać dać na luz, biegi nie wpinają się poprawnie (musze lekko odpuścić sprzęgło żeby weszły).
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
|
13 lip 2015, o 09:58 |
|
|
mirek
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I słusznie. Prawidłowa regulacja linki sprzęgła, technika zmiany biegów a luz najlepiej wrzucać tuż przed zatrzymaniem moto kiedy jeszcze się minimalnie toczy. Tego powinni Ciebie nauczyć na kursie.
_________________
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
|
13 lip 2015, o 10:06 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gdzie dostane nowe prowadbice tylnego zacisku do 650 k5?
_________________
|
13 lip 2015, o 10:08 |
|
|
skandal_22
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 12:26 Posty: 416
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki Z1000 2004r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam prośbę - zna ktoś z Was sposób na usunięcie złamanego gwintownika ?? Ew. firmę z Warszawy lub okolic, która się tego podejmie?
|
13 lip 2015, o 11:46 |
|
|
sokoltdx
rowerzysta
Dołączył(a): 5 cze 2015, o 10:44 Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podpowie ktos jak najszybciej zdemontowac czache ? Musze się dostać do lampy. Dzieki z góry
|
13 lip 2015, o 17:12 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tu masz linka do serwisówki k3, powinno być identyko: http://www.carlsalter.com/download.asp?p=1592
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
13 lip 2015, o 18:10 |
|
|
pawel4x
motocyklista
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57 Posty: 135 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś wie czy do sv 650 na gaźnikach pasuje wajcha zmiany biegów z jakiegoś innego moto? Pozdro.
|
14 lip 2015, o 17:14 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
14 lip 2015, o 17:23 |
|
|
kamilfrost
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 22:21 Posty: 57 Lokalizacja: Wyszków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 SK3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wszystko zależy od tego w jakim miejscu utknął gwintownik: -jak z dostępnością tego miejsca (czy można np. w miarę łatwo oddzielić daną część od reszty "czegoś" jeśli ma duże wymiary) -czy nie będzie przeszkadzało jeśli zrobi się w tym miejscu otwór na wylot...
|
14 lip 2015, o 18:36 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|