Autor |
Wiadomość |
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam takie dziwne pytanie jak wygląda odcinka w naszej svce? Ja mam K3 i jak odkręcam to odcina ale jakoś tak z lagiem. strasznie wolno.. Wiem że nie da rady żeby odcinała tak szybko jak rzedowa 4 ale u mnie jest straszna różnica. Macie może jakieś video albo coś w tym stylu żeby porównać?
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
10 sie 2015, o 16:27 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
10 sie 2015, o 20:13 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gif powyżej rozj.. dokumentnie Ja nie pomogę bo nie robię tego mojej małej. Nie wiem i nie chcę wiedzieć jak to wyje
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
10 sie 2015, o 20:18 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też nigdy nie byłem ciekawy jak to jest , choć w czasie jazdy na 2-ce, przy pierwszym w życiu Radomingu dokręciłem do końca, ale nie o to było pytanie.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
11 sie 2015, o 08:15 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W svce odcinka jest zamulona w porównaniu z rzędówkami więc się nie przejmuj. Mnie tylko zastanawia dlaczego wy się boicie kręcić te silniki?
|
11 sie 2015, o 09:44 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Widziałem tego posta wczoraj, widziałem tego posta dzisiaj, mordka się tak samo cieszy
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
11 sie 2015, o 09:56 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może nie dlaczego się boicie, tylko dlaczego tego nie robicie? Ja uważam to za zbędne, niepotrzebne i pozbawione sensu. Owszem wielokrotnie podczas jazdy zdarzało mi się że "zaskoczył" mnie koniec skali, ale po to rozum w głowie i skrzynia biegów w karterze, żeby zmienić bieg na wyższy. A jeżeli chodzi o kręcenie silnika bez obciążenia, czyli na luzie lub sprzęgle to uważam to za skrajny przejaw wieśniactwa, dziadowania i prymitywizmu. Dodatkowo używanie tego jako efektu akustycznego wywołuje u mnie skojarzenie z murzynami używającymi klaksonu. Wszędzie i przy każdej okazji. P.S. No to sobie ulżyłem. ufff
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
11 sie 2015, o 09:58 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nikt się nie boi kręcić, tylko mnie zastanawia po co piłować do "odciny" i czemu to ma służyć. Jest coś takiego jak zakres obrotów użytecznych. Każdy użytkuje moto jak chce, ale dla mnie to remizą zawiewa taka zabawa.
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
11 sie 2015, o 10:00 |
|
|
bubu
motocyklista
Dołączył(a): 14 maja 2013, o 09:46 Posty: 198 Lokalizacja: W-wa Mokotów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jest marnowanie paliwa i katowanie silnika. Szkoda sprzętu.
_________________ bubu SV650S 2000r. gg: 46409715
|
11 sie 2015, o 10:01 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dwa posty nad moim poprzednim mówią co innego. Tez uważam ze nie ma sensu bez potrzeby pilowac silnika, ale tez nie sadze ze w jakiś sposób może mu to zaszkodzić. A tak jak czytam to forum (i z doświadczeń osobistych, bo poprzedni właściciel mojej svki tez tak robili) to spora część osób zachowuje się jak by czerwone pole bylo przy 6k rpm a wszystko powyżej natychmiastowo rozwali silnik w drobny mak.
|
11 sie 2015, o 10:09 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O fu*k Nie sądziłem, że taka burza się rozpęta. Przecież jak sobie raz na rok zakręcę do odcięcia od tak, po prostu, to przecież mi silnik nie wybuchnie... a jak wybuchnie to trudno, będę miał nauczkę i portfel mniejszy Zastanawiałem się dlaczego tak wolno odcina czy to jest normalne, czy mam coś nie tak. Już wiem, że raczej tak powinno być. PS. Jak już chcemy nie marnować paliwa i nie zużywać silnika to może w ogóle nie jeździjmy motocyklami?
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
11 sie 2015, o 11:05 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie znam nikogo kto kręceniem do okolic czerwonego pola na torze lub w czasie jazdy, na rozgrzanym silniku, załatwił silnik. Znam za to wiele przypadków "wyjścia korby bokiem" lub uwalenia panewek, spowodowanym kręceniem bez obciążenia, i/lub na sprzęgle. Większość dodatkowo wykonuje takie "operacje" na nie rozgrzanym silniku, najczęściej po mszy na jakimś rozpoczęciu lub zakończeniu sezonu. A później się dziwią osoby że 20 tyś. km i panewki padły.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
11 sie 2015, o 11:07 |
|
|
matttm1
SV Rider
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02 Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A moim zdaniem swayzee sprawdz sobie pompe paliwa
|
12 sie 2015, o 05:43 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyi jak?
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
12 sie 2015, o 12:18 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
cześć. temat na szybko. SV1000S K3 właśnie jestem na etapie zamawiania napędu i zastanawiam się czy zmieniać ilość zębów na przedniej i tylnej zębatce,
standard to 17 i 40
chciałbym poprawić przyśpieszenie, prędkość maksymalna nie jest tak istotna dla mnie,
czy układ 16 i 41 jest ok ?
ktoś bawił się w zmianę ilości zębów?
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
12 sie 2015, o 12:23 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ma duze znaczenie i nie jest tak ze jest stosunek 1:1 zeby Ci nie teoriować tu masz profesionalną stronkę do przeliczania zębów i v maxów na nich http://www.gearingcommander.com/
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
12 sie 2015, o 14:32 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Standartowo na tor (w 600) dają -1 +3. Ja by zostawił prednią a dał +3 tylko na tył. No i z ogniwko łańcucha dodać.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
12 sie 2015, o 14:33 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzięki za stronkę, chciałem układ 16 / 41 ale po przeczytaniu kilku artykułów oraz wyliczeń z kalkulatora postawiłem na 17/ 42 zęby. dzięki i pozdro
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
12 sie 2015, o 14:37 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam sobie odpowiem na pytanie, może ktoś kiedyś też będzie w potrzebie. Rozmiar klucza to 32, nie trzeba kupować specjalnego, ja sobie kupiłem taki zwykły (z tym, że najdłuższy jaki był) w Castoramie i szlifierką kątową powycinałem ząbki. 26 zł, pół godzinki pracy i mam elegancką nasadkę do klucza dynamometrycznego, a główki ramy mi teraz nie straszne. ^^
_________________
|
12 sie 2015, o 14:40 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pompa hamulcowa w mojej sv niedługo będzie miała dosyć współpracy. Ktoś kupował zestaw naprawczy? Coś wybrać z tych poniżej? ceny podobne ale rożne elementy na zdjęciach... Zrobię to sam? http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=110209http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no= ... bid=110209
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
12 sie 2015, o 21:45 |
|
|