Autor |
Wiadomość |
Bremic
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 wrz 2013, o 18:24 Posty: 90
Płeć: mężczyzna
Moto: szejset pisiont eS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy we wtryskowej S'ce wysokość lamp reguluje się osobno lewa i prawa? Jeśli tak to czy wersję angielską można będzie przestawić tak, by świeciła jak europejska?
_________________
|
20 wrz 2015, o 18:48 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na pewno się reguluje każdą oddzielnie ale jedyne co możesz zmienić to wysokość światła. To, że Ci angielska doświeca odwrotnie niż u nas to kwestia innego odbłyśnika w lampie, nie jej regulacji. Także nic nie zrobisz, chyba że wymienisz
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
20 wrz 2015, o 21:27 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymiana odbłyśnika albo całej lampy
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
21 wrz 2015, o 12:08 |
|
|
Hubix
SV Rider
Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48 Posty: 500 Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Warto wymienić odbłyśnik sam. Znajdziesz lampę rozbitą która ma odbłyśnik dobry.
Musisz jednak uważać gdyż w takiej lampie mogą być zerwane uchwyty odbłyśnika (trzeba rzeźbić-kleić).
_________________ wzium wzium
|
21 wrz 2015, o 19:58 |
|
|
symix224
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27 Posty: 111 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koledzy mam pytanko byłby dużu problem z przelożeniem alternatora i koła magnesowego do nowego silnika? (gdyż ten nowy jest niekompletny ze wzgledu na te dwie częsci)
|
22 wrz 2015, o 00:59 |
|
|
symix224
motocyklista
Dołączył(a): 15 paź 2014, o 16:27 Posty: 111 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koledzy mam pytanko byłby dużu problem z przelożeniem alternatora i koła magnesowego do nowego silnika? (gdyż ten nowy jest niekompletny ze wzgledu na te dwie częsci)
|
22 wrz 2015, o 00:59 |
|
|
Andrzejsky
motocyklista
Dołączył(a): 8 lip 2015, o 21:20 Posty: 104 Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak masz odpowiednie narzędzia to nie będzie problemu
|
22 wrz 2015, o 10:41 |
|
|
Strong86
SV Rider
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37 Posty: 372 Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pamiętaj że potrzebujesz śruby z drobnym gwintem do sciagnieca koła magnesowego ,nie pamiętam rozmiaru
|
22 wrz 2015, o 11:12 |
|
|
dawinet
rowerzysta
Dołączył(a): 2 wrz 2015, o 19:28 Posty: 32
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Suzuki sv 1000 brak kompletnie reakcji po przekreceniu kluczyka moto stało wszystko ok po paru godzinach chciałem odpalić i na jakąś sekundę zapaliły się kontrolki i swiatła potem zgasło i koniec, coś się spaliło ale pytanie co bo bezpieczniki wygladają na sprawne wszystkie te po 15A i 10A oraz te dwie 30A sprawne akumulator sprawny wszystko sprawdzałem miernikiem, gdzie znajdują sie jeszcze bezpieczniki może o czyms nie wiem te pod siedzeniem napis FUSE sprawdzilem i ok te obok 30A również gdzie jeszcze szukac przyczyny prosze o pomoc
|
22 wrz 2015, o 19:14 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
green connector prawdopodobnie.
|
22 wrz 2015, o 22:00 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Robił ktoś na forum podmiane oryginalnego wahacza na monowachacz w Sv,ce? Znajomy ma w planach zrobić podmiane zima
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
23 wrz 2015, o 11:47 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ www.poomoc.pl
|
23 wrz 2015, o 12:33 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziękówka!!
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
23 wrz 2015, o 13:04 |
|
|
dawinet
rowerzysta
Dołączył(a): 2 wrz 2015, o 19:28 Posty: 32
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bezpieczniki sprawne aku tez po zwarciu styków kręci rozrusznikiem czacha zdjęta pwtyki na miejscu co to może być ????
|
23 wrz 2015, o 16:37 |
|
|
panczo1922
motocyklista
Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21 Posty: 235 Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj podczas latania moim tysiakiem zauważyłem że jak jadę powoli na jedynce i bawię się pulsacyjnie hamulcem to wyczuwam luz w kierownicy, takie drgania. Stawiam na łożysko ale teraz pytanie : Próbować je coś dokrecac czy nieunikniona jest wymiana?
|
23 wrz 2015, o 20:01 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nieunikniona jest prawidłowa diagnoza. Możesz mieć luzy na tarczach np.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
23 wrz 2015, o 20:08 |
|
|
panczo1922
motocyklista
Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21 Posty: 235 Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O tym nie pomyślałem... Jakieś wskazówki co do diagnozy? Wrazie w jestem w stanie to sam ogarnąć?
|
23 wrz 2015, o 20:56 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie tylko na tarczach, klocki pracują tzn. są luźne na tych trzpieniach które przykręcasz żeby były w miejscu ( na imbis) ja jak słyszałem taki odgłos to myślałem że to luzy na tarczach, sprawdziłem było ok, potem że coś w zawieszeniu, a ostatnio sprawdzałem sobie klocki i okazało się że ten odgłos to klocki które są lekko luźne na tym trzpieniu ( tak mają być) i jak na wciśniętym hamulcu dajesz do przodu i do tyłu to widać i słychać jak lekki luz mają klocki - widać to po ściagnięciu tej blaszki zakrywającej klocki. pozdro
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
24 wrz 2015, o 12:06 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najprościej tak: Siedząc na motorze chwytasz przedni hamulec i bujasz przód - tył. W tym czasie trzecią ręką chwytasz za główkę ramy tak żeby palce dotykały jednocześnie półki i główki ramy. Jeżeli jest luz to wyczujesz to na opuszkach palców. Ale fachowo to tzreba podnieść przód żeby koło było w górze i wisiało swobodnie. Koło i zaieszenie nie może być podparte. W takiej pozycji cwytasz za lagi i szarpiesz przód tył. Ponadto pokręć kierowncą. Nie powino być "chrzęscić". Jeśli sa luzy to raczej do wymiany łożysko.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
24 wrz 2015, o 15:01 |
|
|
panczo1922
motocyklista
Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21 Posty: 235 Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
no właśnie siedząc na moto i bujając to tego nie wyczuwam.... Dopiero na mieście podczas jazdy to wyczuwam... tylko jak go teraz podnieść... :/:/ hmmmm...... muszę się temu przyjrzeć ze spokojem, ewentualnie spróbuje dokręcić...
|
24 wrz 2015, o 15:10 |
|
|