Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 23:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Odblokowywanie motocykla (PIN 25) 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Bartosz napisał(a):
pm2z napisał(a):
To niech ktoś jeszcze wytłumaczy, po czym poznać, że moto jest dławiony. No i zaznaczać, o którą SV chodzi (mnie interesuje tylko 650 na wtrysku).
Chodzi o dostępne obroty na danym biegu, V-max na danym biegu, czy V-max w ogóle?
Obroty to chyba odcina tak samo przed odblokowaniem i po tylko zależy w jakim czasie nastąpi odcinka. Tak mi się wydaje, że to polega na tym, że Sv na pierwszych 3 biegach wkręca się troszkę delikatniej, osiągając oczywiście odcinkę.

Więc pytanie chyba wciąż pozostaje otwarte - jak sprawdzić, czy sprzęt jest blokowany?

Kolega skowronp mnie ubiegł :)
Moto z Francji, więc pewnie zblokowany, tak? Najwyższy bieg, 8000rpm i v=160km/h.
Tylko, że stosunek obroty/prędkość dla danego biegu będą chyba takie same dla obu wersji - otwartej i zdławionej, więc takie testy niewiele wnoszą do tematu :(

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


Ostatnio edytowano 16 cze 2010, o 15:08 przez pm2z, łącznie edytowano 1 raz



16 cze 2010, o 15:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
No to - mam wersję OPEN, bo przekraczam 2 paki.
Czekam jednak na jakiś opis dla opornych z tym TRE :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


16 cze 2010, o 15:11
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
pm2z napisał(a):
To niech ktoś jeszcze wytłumaczy, po czym poznać, że moto jest dławiony?

Pierwsza rzecz, to numery ramy (650tka wtryskowa):
BY2221
BY2111
BY2131
BY2222

_________________
SVNERWUS


16 cze 2010, o 15:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Razor napisał(a):
pm2z napisał(a):
To niech ktoś jeszcze wytłumaczy, po czym poznać, że moto jest dławiony?

Pierwsza rzecz, to numery ramy (650tka wtryskowa):
BY2221
BY2111
BY2131
BY2222

Ha, no to u mnie jest (według dowodu) JS1BY21110010... (i jeszcze trochę cyferek :) ) i rocznik 2004.
Czyli że wyszedł zdławiony, ale rzecz już mnie na szczęście nie dotyczy.
A te wykastrowane 4 biegi to dotyczą wszystkich, czy też konkretne roczniki, kraje, numery ramy? Czy może właśnie o tym piszesz wymieniając numery ramy?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


16 cze 2010, o 15:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
4 biegi dotyczą wszystkich, nie jest to jako taka blokada, ot poprostu taki pomysł inżynierów z Suzuki, żeby mapy zapłonu były łagodniejsze. Nie jest to jakaś duża różnica.


16 cze 2010, o 15:27
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:42
Posty: 144
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jest fabrycznie zdławiony - BY2111.


16 cze 2010, o 15:37
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Wczoraj odciąłem ten kabelek. Razor, poczułeś jakąś różnicę bo ja nie...

_________________
SV liter z owiewkom:)


12 lip 2010, o 09:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
slayer napisał(a):
Wczoraj odciąłem ten kabelek. Razor, poczułeś jakąś różnicę bo ja nie...

To na wszelki wypadek przetnij jeszcze jakiś, może 2 lub 3. W końcu różnica powinna być zauważalna :/

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


12 lip 2010, o 10:21
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Co mi tu ze spamem wyjeżdżasz :P

_________________
SV liter z owiewkom:)


12 lip 2010, o 11:56
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Poczułem - mam jedną ładną prostą niedaleko domu, i w miejscu gdzie zawsze miałem 140 to było 170km/h. Niestety poczułem też różnicę na spalaniu :obity:

Żadnych problemów z pracą silnika, jazdą itp. nie zauważyłem. Zauważyłem jednak delikatnie zmieniony odgłos wydobywający się z tłumików - jakby równiej i ciszej chodził. Strzelanie z wydechów przy redukcji i schodzeniu z obrotów jak było tak jest tak samo.

Niedługo będę robił też TRE :)

_________________
SVNERWUS


12 lip 2010, o 13:42
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To ja miałem już odblokowany bo nie poczułem tych dodatkowych 30 KM.

_________________
SV liter z owiewkom:)


12 lip 2010, o 14:37
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jeśli mogę : mam tre i urwany 25ty (chyba sobie bardziej wmawiam różnicę co do tego 25ego).
Żyd przy 170 :/
Na wylot za 2 tyg, odłączam TRE (mam taki cykcyrykcyk :D) i rozkoszuję się niższym spalaniem o 0.5 litra na trasie :D
Fakt faktem, jak odłączyłem pina to wyższe obroty dostałem na ssaniu (niewiele ale coś tam).

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


13 lip 2010, o 22:02
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To ja TRE nie będę robić bo i bez tego dużo pali.

_________________
SV liter z owiewkom:)


14 lip 2010, o 15:09
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Zrób se na cykcyrykcyk. Do podzidowania fajny fajny (moto ładniej na obrotach chodzi, gładko, mocno) , ale na trasę beznadziejny...

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


14 lip 2010, o 16:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
lpt napisał(a):
Zrób se na cykcyrykcyk. Do podzidowania fajny fajny (moto ładniej na obrotach chodzi, gładko, mocno) , ale na trasę beznadziejny...


Beznadziejny? :-> Mi się takie sprawy podobają :->

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


14 lip 2010, o 17:45
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
slayer napisał(a):
To ja TRE nie będę robić bo i bez tego dużo pali.



Te 0,5l na 100 km to wiesz... ;)

Dostałem od Carrego za jakieś dobre piwo całą paczkę tych tranzystorków, będę robił dla siebie i sztamberowi obiecałem. Mogę zrobić też dla Ciebie i sobie podłączysz.

Twoja dziewczyna tak jak i moja, za bardzo nie ma ochoty jeździć z Tobą w trasy, więc bardziej nerwowa reakcja na gaz w trasie kosztem tego 0,5l myślę, że jest opłacalna.

_________________
SVNERWUS


14 lip 2010, o 19:49
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Tak. Tylko moje trasy są takie, że wpadam na A4 przy Gliwicach a zjeżdżam w zagłębiu ruhry ;)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


14 lip 2010, o 23:24
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Razor napisał(a):
slayer napisał(a):
To ja TRE nie będę robić bo i bez tego dużo pali.



Te 0,5l na 100 km to wiesz... ;)

Dostałem od Carrego za jakieś dobre piwo całą paczkę tych tranzystorków, będę robił dla siebie i sztamberowi obiecałem. Mogę zrobić też dla Ciebie i sobie podłączysz.

Twoja dziewczyna tak jak i moja, za bardzo nie ma ochoty jeździć z Tobą w trasy, więc bardziej nerwowa reakcja na gaz w trasie kosztem tego 0,5l myślę, że jest opłacalna.

No dobra, namówiłeś mnie :)
To zrób też dla mnie a na ognisku się odwdzięczę :pijany:
Lpt, możesz objaśnić jak zrobiłeś ten myk cykcyryk czy jakoś tak.

_________________
SV liter z owiewkom:)


15 lip 2010, o 12:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Może do Infi weźmiemy cążki do kabli, garść wszelkiej maści tranzystorków, oporniczków, kondensatorków i polanem prosto z ogniska polutujemy maszyny, które jeszcze bez tej modyfikacji śmigają :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


15 lip 2010, o 12:55
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
http://www.suzukisv1000.com/faq/tre/tre_rogfog.htm

Idziesz do elektronicznego i kupujesz opornik 15k.
Kupujesz również przełącznik 2 pozycyjny, kabelki. I lutuj tak jak na obrazku :) Banalna sprawa, i możliwość odłączenia i bezpośrednich porównań a nie "wydaje mi się, że jak 5 lat temu nie miałem TRE to szedł gorzej..." :)
Wtyczek akurat takich nie mam, ale po prostu poprzecinałem kable: czarny i różowy i tam zamontowałem to całe ustrojstwo, lutując to potem wszystko do kupy jak na zdjęciach :)
Jeśli chodzi o obudowę do cykcyrykcyk, to użyłem starej obudowy z wtyczki od zasilacza antenowego, podłączanego do telewizora Sony produkcji czeskiej, w czasach kiedy madonna ostentacyjnie żuła gumę :D

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


15 lip 2010, o 13:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL