Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Autor |
Wiadomość |
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Więc pytanie chyba wciąż pozostaje otwarte - jak sprawdzić, czy sprzęt jest blokowany? Kolega skowronp mnie ubiegł Moto z Francji, więc pewnie zblokowany, tak? Najwyższy bieg, 8000rpm i v=160km/h. Tylko, że stosunek obroty/prędkość dla danego biegu będą chyba takie same dla obu wersji - otwartej i zdławionej, więc takie testy niewiele wnoszą do tematu
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
Ostatnio edytowano 16 cze 2010, o 15:08 przez pm2z, łącznie edytowano 1 raz
|
16 cze 2010, o 15:04 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
No to - mam wersję OPEN, bo przekraczam 2 paki. Czekam jednak na jakiś opis dla opornych z tym TRE
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
16 cze 2010, o 15:11 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Pierwsza rzecz, to numery ramy (650tka wtryskowa): BY2221 BY2111 BY2131 BY2222
_________________ SVNERWUS
|
16 cze 2010, o 15:14 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
| | | | Razor napisał(a): Pierwsza rzecz, to numery ramy (650tka wtryskowa): BY2221 BY2111 BY2131 BY2222 | | | | |
Ha, no to u mnie jest (według dowodu) JS1 BY21110010... (i jeszcze trochę cyferek ) i rocznik 2004. Czyli że wyszedł zdławiony, ale rzecz już mnie na szczęście nie dotyczy. A te wykastrowane 4 biegi to dotyczą wszystkich, czy też konkretne roczniki, kraje, numery ramy? Czy może właśnie o tym piszesz wymieniając numery ramy?
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
16 cze 2010, o 15:23 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
4 biegi dotyczą wszystkich, nie jest to jako taka blokada, ot poprostu taki pomysł inżynierów z Suzuki, żeby mapy zapłonu były łagodniejsze. Nie jest to jakaś duża różnica.
|
16 cze 2010, o 15:27 |
|
|
skowronp
motocyklista
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:42 Posty: 144
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jest fabrycznie zdławiony - BY2111.
|
16 cze 2010, o 15:37 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Wczoraj odciąłem ten kabelek. Razor, poczułeś jakąś różnicę bo ja nie...
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
12 lip 2010, o 09:18 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To na wszelki wypadek przetnij jeszcze jakiś, może 2 lub 3. W końcu różnica powinna być zauważalna
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
12 lip 2010, o 10:21 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Co mi tu ze spamem wyjeżdżasz
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
12 lip 2010, o 11:56 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Poczułem - mam jedną ładną prostą niedaleko domu, i w miejscu gdzie zawsze miałem 140 to było 170km/h. Niestety poczułem też różnicę na spalaniu Żadnych problemów z pracą silnika, jazdą itp. nie zauważyłem. Zauważyłem jednak delikatnie zmieniony odgłos wydobywający się z tłumików - jakby równiej i ciszej chodził. Strzelanie z wydechów przy redukcji i schodzeniu z obrotów jak było tak jest tak samo. Niedługo będę robił też TRE
_________________ SVNERWUS
|
12 lip 2010, o 13:42 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To ja miałem już odblokowany bo nie poczułem tych dodatkowych 30 KM.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
12 lip 2010, o 14:37 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jeśli mogę : mam tre i urwany 25ty (chyba sobie bardziej wmawiam różnicę co do tego 25ego). Żyd przy 170 Na wylot za 2 tyg, odłączam TRE (mam taki cykcyrykcyk ) i rozkoszuję się niższym spalaniem o 0.5 litra na trasie Fakt faktem, jak odłączyłem pina to wyższe obroty dostałem na ssaniu (niewiele ale coś tam).
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
13 lip 2010, o 22:02 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To ja TRE nie będę robić bo i bez tego dużo pali.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
14 lip 2010, o 15:09 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Zrób se na cykcyrykcyk. Do podzidowania fajny fajny (moto ładniej na obrotach chodzi, gładko, mocno) , ale na trasę beznadziejny...
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
14 lip 2010, o 16:32 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Beznadziejny? Mi się takie sprawy podobają
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
14 lip 2010, o 17:45 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Te 0,5l na 100 km to wiesz... Dostałem od Carrego za jakieś dobre piwo całą paczkę tych tranzystorków, będę robił dla siebie i sztamberowi obiecałem. Mogę zrobić też dla Ciebie i sobie podłączysz. Twoja dziewczyna tak jak i moja, za bardzo nie ma ochoty jeździć z Tobą w trasy, więc bardziej nerwowa reakcja na gaz w trasie kosztem tego 0,5l myślę, że jest opłacalna.
_________________ SVNERWUS
|
14 lip 2010, o 19:49 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Tak. Tylko moje trasy są takie, że wpadam na A4 przy Gliwicach a zjeżdżam w zagłębiu ruhry
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
14 lip 2010, o 23:24 |
|
|
slayer
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
No dobra, namówiłeś mnie To zrób też dla mnie a na ognisku się odwdzięczę Lpt, możesz objaśnić jak zrobiłeś ten myk cykcyryk czy jakoś tak.
_________________ SV liter z owiewkom:)
|
15 lip 2010, o 12:32 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Może do Infi weźmiemy cążki do kabli, garść wszelkiej maści tranzystorków, oporniczków, kondensatorków i polanem prosto z ogniska polutujemy maszyny, które jeszcze bez tej modyfikacji śmigają
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
15 lip 2010, o 12:55 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
http://www.suzukisv1000.com/faq/tre/tre_rogfog.htmIdziesz do elektronicznego i kupujesz opornik 15k. Kupujesz również przełącznik 2 pozycyjny, kabelki. I lutuj tak jak na obrazku Banalna sprawa, i możliwość odłączenia i bezpośrednich porównań a nie "wydaje mi się, że jak 5 lat temu nie miałem TRE to szedł gorzej..." Wtyczek akurat takich nie mam, ale po prostu poprzecinałem kable: czarny i różowy i tam zamontowałem to całe ustrojstwo, lutując to potem wszystko do kupy jak na zdjęciach Jeśli chodzi o obudowę do cykcyrykcyk, to użyłem starej obudowy z wtyczki od zasilacza antenowego, podłączanego do telewizora Sony produkcji czeskiej, w czasach kiedy madonna ostentacyjnie żuła gumę
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
15 lip 2010, o 13:42 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|