Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 13:11



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Dino Ceratops 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Dino Ceratops
:hmm:
A co proponujesz? Mnie jakoś tak wyszło że wszelkie te serwisy wk...... na max i prowdę mówiąc lepię na co popadnie :obity: Wiedząc że za jakiś czas i tak :dupa:
Ale ma być tak:

1) Darmowy
2) Rejestracja ew. ograniczona do minimum. Żadnych wywiadów i pytań o rodzinę itp....
3) Darmowe ma byc dalej a nie na początku
4) I generalnie ma byc prosta obsługa bo ja się nie znam. A Klawisz typu> ZAPODAJ OBRAZA < ma być duży i widoczny z każdego miejsca serwisu

:obity:


4 paź 2015, o 20:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Dino Ceratops
a galeryja google by tego nie ogarnęła ? wrzucasz, dajesz link do umieszczenia w necie i cały czas dostepne, darmowe, i wystarczy mieć gmaila

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


4 paź 2015, o 20:15
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Dino Ceratops
Ja tam korzystam z hostingu http://obrazki.elektroda.pl/index.php Co prawda jest to hosting dla forum http://www.elektroda.pl ale w regulaminie jest jasno napisane, że można go używać na dowolnych stronach, forach itp. :) Zdjęcia wrzucone ponad 5 lat temu i dalej można je przeglądać :) Na dodatek bez żadnych reklam i udziwnień. Spodoba Ci się!

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


Ostatnio edytowano 4 paź 2015, o 20:43 przez Miles, łącznie edytowano 1 raz



4 paź 2015, o 20:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dino Ceratops
A ja ze swojej strony polecam photobucket. Jest nawet program prze który można wrzucać.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


4 paź 2015, o 20:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45
Posty: 771
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
Post Re: Dino Ceratops
a ja sobie zalozylem grupe na fb, w ktorej jestem tylko ja i tam sobie wszystko wrzucam :D


4 paź 2015, o 21:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Dino Ceratops
Przerabiam propozycję Milesa.
Jeżeli będzie obrazek dalej to zajebiście bo ten panel z elektrody wyjątkowo podoba. Nie ma na nim niczego innego niz to co potrzebne :spoko: Nawet kolora nie dali :obity: Jakby na ZX Spectrum miał trybić

Obrazek

Nie mogłem się oprzeć pokusie żeby nie kupić tego akumulatora. Poza tym jako stary i :hmm: lubiany klient (nie łapię dlaczego) dostałem na niego rabat w wysokości 80% pierwotnej ceny w serwisie gdzie robię przeglądy.

Obrazek

Wiadomo że w UK drugim językiem urzędowym jest polski ale chyba podjade tam kiedy i ich poprawie. Daleko nie mam :obity:

Obrazek

Ceratops koło jakiegoś nowego wynalazka

Obrazek

I gdzieś tam na dalekiej prowincji po której go ganiałem dzisiaj

ED:
Sam sprawdziłem nawet czy wszystko OK.
Miles :piwo:
Reszta bandy też :piwo:
Bo w końcu dobre chęci coś znaczą.
Postaram się w marę możliwości zaktualizować obrazki

Poza tym muszę wam powiedzieć że pierwsze wrażenie nie uległo zmianie. Ten motocykl znakomicie się nadaje na turystyczne wałęsanie. Fantastycznie się prowadzi jak na moje, rama nie podlega żadnym wygięciom w sytuacjach które miały dotychczas miejsce a testuję go ostro i się nie patyczkuję. No jakieś w końcu muszą być ale są widać poza progiem mojej zdolności do ich wyśledzenia. Heble poprawiły się po ułożeniu ale w dalszym ciągu podtrzymam że mogłyby byc nieco ostrzejsze. Ponadto cierpię jeszcze na syndrom 6-ki. Bo ten silniczek sprawia wrażenie że jest zdecydowanie mocniejszy niż pisze w papierach. Przyśpiesza bardzo sprawnie, świetnie hamuje po zdjęciu gazu a sama skrzynia pracuje tak jak trzeba. Jedynka mogłaby być krótsza i gęściejsza chociaż pewno przywyknę do tego że jest biegiem >użytkowym< a nie tylko do ruszenia. Tak to działo podobnie jak w traktorze :obity: Ciągnie i sie nie pierd..... z tym i wcale nie trzeba kręcić wysoko żeby mieliło glebe. Zresztą ten silnik ze swoimi obrotami nawet przy SV wypada raczej jak pierwszy Deutz na rope :obity: Ale jest :spoko:


4 paź 2015, o 23:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Dino Ceratops
Dzisiaj założyłem na przód nówkę oponę Avon w miejsce starej też Avon. Przede wszystkim tak jak krakałem wcześniej że cóś mi się nie widzi ta opona. Była w rozmiarze 110/70-17 a teraz jest 110/80-17. Ta pierwsza jak najzupełniej zgadza się z tym co stoi na papierze dla tego moto. Ta druga jest właściwa dla Revere 650, a felgi jak i cały motor poza tym drobiazgiem 50 ccm wogóle się nie różnią. Nowa jest oczywiście większa i lepiej wypełnia przestrzeń pod błotnikiem i teraz zdaje się być tak jak powinno. A czy lepiej się prowadzi? Szczerze to nie zauważyłem różnicy :obity:

Wszystko byłoby pięknie gdy nie jeden drobiazg.
Zacznę od początku: Nigdy nie miałem moto z tym konkretnym silnikiem i jestem w sumie nowy w kwestii poznawania jego odgłosów pracy. Nie mam też w okolicy drugiego egzemplarza Revery ani np. Trampka żeby to jakoś porównać na żywca. Podpierając się dobrą znajomością SV i tymi ich słynnymi suzukowymi stukami i pukami :obity: mam nieodparte wprost wrażenie że w silniku Revery coś wali.
Przy pracy na jałowo chodzi tak jak Honda powinna chodzić. Żadnych stuków i puków ni ma. Ani na małych obrotach, ani na dużych ani podczas wchodzenia czy też schodzenia z nich. Obsolutnie wszystko jest jak należy a uwierzcie mi na słowo osłuchałem go w ta i nazat nie mniej niż 20 razy. W tym ze stetoskopem z 15 razy.
Natomiast gdy jadę sobie powiedzmy jakieś te 50-70 na godzinę to silnik pracuje w zasadzie tak jak podczas pracy na jałowo.
W sytuacji gdy zwiększam obciążenie na ten dźwięk nakładac zaczyna się odgłos który mógłbym uznać w pierwszej chwili jako zbyt duży luz np. na panewce od wału. Ponieważ jest całkowicie ów odgłos synchroniczny do taktu pracy odpada więc jakieś głuche walenie wału napędowego czy czegoś w skrzyni. Luzow na wale nie podejrzewam, korbowody też takowych nie miały, sworznie jak należy. No więc moje podejrzenie zaczyna padać na to że to wali tłok o cylinder.
Podejrzewam konkretnie tylny cylinder bo tłok miał większy ślad jakby przytarcia. To jakoś tam się z angielska nawet nazywa piston cośtam ale nie pamiętam. W każdym razie zjawisko odpowiedzialne za owalizację cylindra.
Na tyle co mogłem pomierzyć swoim sprzętem to owalizacja była naprawdę śladowa i nie byłem pewien czy to nie błąd mojego sprzętu pomiarowego. Oba tłoki zaś mieściły się w normie serwisowej. Z tym że tłok tylnego cylindra był generalnie o mniej więcej 0.01 mm mniejszy od przedniego. Uznałem to że tak mam być i japońce celowo dali nieco mniejszy, albo po prostu poszło jak leci bo w końu w nominale był. W każdym razie uwzględniając to luz serwisowy pary tłok cylinder również był zachowany i daleki od granicznego.
---ed: pasowanie serwisowe pary tłok cylinder od 0.01 do 0.035 ---- max luz jaki może być na tylnym tłoku to jakie 0.025 mm No niech stracę-- 0.030 W dalszym ciągu w normie.
Jak myślicie, moje podejrzena mogą być prawdziwe?
--
weźcie poprawkę że pisząc że coś tam wali uwypuklam zjawisko. Do walenia jest daleko jeszcze, takie jakby początkowe jej stadium :obity:
Dźwięk ten nie ulega nasileniu od punktu wystąpienia gdy obciąże silnik na max, ale za to znika po zmniejszeniu obciążenia. Sprawdzałem również czy to coś lużnego nie wali typu kolektor wydechowy itp..... Zmieniałem nawet kaski na wszelki wypadek żeby jakie audio omamy wyeliminować. Zdolnośc do przesłuchania przy większej prędkości znika z powodu wiatru po prostu i wtedy silnika nie słysze praktycznie.

ED. Znalazłem źródło dźwięku. Zmiana organizacji w montażu elementów zewnętrznych. Pompa, regulator itd.... Dalikatnie walił regulator napięcia o skrzynkę akumulatora która jest częścią tylnego błotnika. Mój uchwyt dla niego okazał się niezłym kamertonem uaktywniającym się podczas dużego obciążenia silnika. Sprawę załatwił na razie kawałek pianogumy wepchany w jego niezbyt wyszukaną konstrukcję :obity:
Poza tym kolejna zmiana planów. Nie będzie Suzy Electry tylko jakis Rozkosmanolot Electra :obity: Zmieniłem front bo mam jeszcze fajne koła do wykożystania :obity: Ponadto wyklarowała się koncepcja baterii która będzie to napędzać. Ze względów na ew. cóś w przyszłości sama bateria będzie modułowa. I z powodów technologicznych w sumie niezbyt poręczna żeby to cisnąć w ramę od SV. Będzie po prostu zbudowana nowa rama i tyle. A bateria, jej moduły raczej. Każdy będzie stanowić w zasadzie pełnoprawną baterię dorównująca tym o najwiekszej pojemności jakie można spotkać obecnie i będzie w stanie wydać z siebie 25 KW szczytowo a 20 w pracy ciągłej. Będa ich cztery. Łączna masa (cztery moduły) w okolicy 70 kilo i będzie w stanie zasilić silnik o mocy nawet 100 KW. Potrzebne będzie chłodzenie oczywiście nie tylko dla silnika ale i dla samej baterii. Ażurowa jak w Impulse żeby chłodziła sie sama od luftu nie da rady. Poza tym system bezpieczeństwa, gaśniczy itd na wypadek W. Lekko nie będzie zatem.


A Suze :hmm: A kto wie czy jej nie obedre z plastika i nie zrobię z niej swoj wersji Suzuki DL
Zastanawiam się nawet ile zachodu będzie wymagało zaadoptowanie wahacza od NTV a w związku z tym i grzebanina z silnikiem żeby zatrybć jedno z drugim.


7 paź 2015, o 21:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Dino Ceratops
Dzisiaj skapowałem że zaliczyłem pierwszy tysiąc mil śmigając Reverką.
Zauważone choroby wieku dziecięcego to wspomniany wcześniej odgłos i lekuśkie-lekuśkie pocenie olejem pod deklem głowicy tylnego cylindra. Pewno niezbyt dokładnie wyczyściłem rowek na uszczelkę bo oczywiście uszczelka jak i on uje........ masakrycznie była jakimś niby czymś uszczelniającym. Przypominało w sumie słynny hermetyk modny w sprzętach PRL-u. Ponadto poluzowała się śrubka trzymająca zamek kanapy. Zapomniałem dać podkładkę sprężynującą.
Innych awarii nie zauważyłem
:hmm:
Dekiel poprawię w weekend gdy sprawdzę i ew. ustawię ponownie zawory po tym okresie układania się.


14 paź 2015, o 20:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL