Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 14:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 134  Następna strona
jakie opony? 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: jakie opony?
koroviov napisał(a):
Lepszą przyczepność w wąskim zakresie temperatur. A w razie deszczu szybki zjazd do depo. Jeździłem na Roadach po torze i można na nich cisnąć równie szybko co na Powerach. A w każdym razie niewiele wolniej. Za to dużo dłużej.


potwierdzam, roady dobrze się trzymają.

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


24 sie 2015, o 22:33
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: jakie opony?
Tera ja mam pytanie. Jeździł kto na BT-016? Co to za guma i do czego można ją porównać. Na tor się nada? Czy nienada?

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 sie 2015, o 10:40
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: jakie opony?
karuk napisał(a):
koroviov napisał(a):
Lepszą przyczepność w wąskim zakresie temperatur. A w razie deszczu szybki zjazd do depo. Jeździłem na Roadach po torze i można na nich cisnąć równie szybko co na Powerach. A w każdym razie niewiele wolniej. Za to dużo dłużej.



No tak, jakoś tak zakładałem, że to są jednak opony drogowo-sportowe a nie stricte sportowe.
Faktycznie takie Pilot Sporty czy np. Supercorsy mają węższy zakres temperatur?
Z tą żywotnością, to ja po 24 tys. mam na przodzie nadal oryginalnego Pilot Roada stąd myślałem o czymś lepiej klejącym a mniej trwałym. Tył po 4 tys. też wygląda zacnie.
Akurat supercorsa zachowywała się poprawnie nawet na zimno, kartofel robił się dopiero jak temperatura spadła poniżej 10 stopni. Gdyby nie ich żywotność, chętnie bym na nich pozostał.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 sie 2015, o 11:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: jakie opony?
koroviov napisał(a):
Tera ja mam pytanie. Jeździł kto na BT-016? Co to za guma i do czego można ją porównać. Na tor się nada? Czy nienada?


Chyba odpowiednik rosso 2?
Kumpel ma w hornecie, ostatnio miałem okazje spróbować sprzęta i strasznie szybko łapią temperature wg. mnie. Kleją też mocno więc myśle że coś z nich wyciśniesz ;)


25 sie 2015, o 11:49
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2014, o 14:06
Posty: 227
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
Post Re: jakie opony?
Mam pytanie. Co polecicie na okres późnojesienny/wczesnowiosenny na jazdę głównie po mieście + spokojna turystyka, jak wiadomo mieszanki przeznaczone na temp. paręnaście-dwadzieściapare stopni inaczej się zachowują przy temp, poniżej 10 st. więc co na niskie temperatury?


24 wrz 2015, o 21:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: jakie opony?
tercero napisał(a):
Mam pytanie. Co polecicie na okres późnojesienny/wczesnowiosenny na jazdę głównie po mieście + spokojna turystyka, jak wiadomo mieszanki przeznaczone na temp. paręnaście-dwadzieściapare stopni inaczej się zachowują przy temp, poniżej 10 st. więc co na niskie temperatury?


Na takie warunki i/lub deszcz najlepsze są opony sportowo-turystyczne. Było mi dane jeździć na fabrycznych D220 których już nie produkują i na PR2 w temperaturach od -2 na suchym i poniżej 7 stopni na mokrym. Dają radę.
Na sportowych Pirelli Diablo Rosso nawet bym się nie odważył jeździć w takich warunkach, bo jak zimna to śliska, a ciężej jest zarzać tą oponę.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


24 wrz 2015, o 21:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: jakie opony?
Parę dni minęło od ostatniego postu. Jednak jeżeli ktos w dalszym ciągu poszukuje opon dobrych na chłodnawe i mokre dni to ja proponuję oponki Avon.
Pewnie nie jest to mistrzostwo świata :obity: Jednak mając w pamięci zachowanie Michelinek PR3 które raczej mają dobra opinię to powiem że w moim odczuciu Avon Roadrider są bardzo dobre i przewyższają PR3 w takich warunkach. Bardzo szybko nagrzewają się, są ciche i nie przenoszą wyraźnie stanu nawierzchni na motocykl. Nie znaczy że nie mamy wyczucucia po czym jedziemy, nie nie. Znakomicie lepią się do nawierzchni z dużą ilością gładkiego kruszywa, po czym w zasadzie większość opon ślizga się dosyć fajnie. Trzymają się nawet samych kamieni, np. wybrukowanego dna brodu który ciagle omywa woda :mrgreen: Ostatnio bez jakichkolwiek sensacji jeździłem po dróżkach tu i ówdzie zalanych, obsmarowanych gliną i nic. W jednym miejscu sprawdzałem nawet jakie to śliskie coś było po czym przejeżdżałem to o mało szpagata nie wyj..... Bo moje buty już nie były kompatybilne z tą nawierzchnią.
Nie mogę póki co powiedzieć nic o ich trwałości ale chyba nie będą jakoś szczególnie długowieczne.
Takie przynajmniej odnosze wrażenie.
Trochę dziwne są dla mnie z powodu profilu, a może mój motór ma takie dziwne felgi. W każdym razie chodzi o NTV-ke która ma mieć na tyle oponę 150. Taka i jest. Otóż tylna opona zamyka się od byle zakrętu gdzie w tym samym czasie chiken na przodzie szerokości palca jeszcze zostaje. Może ja nie umiem jeździć :hmm: Albo po prostu kombinacja rozmiarów jak i sama NTV-ka nie nadają się do złożeń torowych :obity:
Jestem pewien że gdybym wszedł w takie złożenie żeby przednią zamknąć to gleba jak nic. Tylna opona już absolutnie nie miałaby się czym trzymać. W PR3 to było 1:1
No ale na wyścig nie jadę tym tylko kulam się po dziurach i jest OK. Opony ponadto dodają ze 2-3 punkty w komforcie jazdy :spoko:

(nie wiem czy to ważne ale moje maja napis Made in Englad i miały też jakąś propagandę traktująca o tym że to angielskie doświadczenie itp... Chociaż ja tam zielonego pojęcia nie mam z jakiego kraju rodowód tych opon. Kiedyś słyszałem gdzieś że to chińszczyzna jest. Tylko nie chce żeby ktoś pomyślał że ja tak angolom wierzę :hahaha: )


17 paź 2015, o 12:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: jakie opony?
Sam nie jeździłem, ale też dużo dobrego słyszałem o tych oponach. Na tor to niekoniecznie, bo mają profil w sensie krzywiznę bieżnika mocno turystyczną. Pewnie dlatego też lepiej trzymają bo powierzchnia przylegania większa.
A różnicę w krzywiźnie bieżnika to widać nawet pomiędzy Pilot power a pilot road. Tam gdzie na PP jest limit, to PR już na napisach jedzie

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


17 paź 2015, o 13:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: jakie opony?
Dokładnie tak jak mówisz koroviov.
Tylna opona ma profil o dużym promieniu i zakończona rantem na oko w tym miejscu gdzie PR3 miała wskaźnik zuzycia bieżnika :obity:
Plus też jak piszesz bo powierzchnia styku spora, wygląda na szerszą niż jest i dodatkowy plus że na dzielni łatwo pochwalić się zamknięciem opon :obity: Tej tylnej oczywiście, bo przednia już taka całkiem płaska nie jest.
A taki przechył jak na twoim avatarze żeby złapać to trzeba przerobić technikę jazdy na feldze :obity:
W sumie w sam raz dla takiego pierwszegu z brzegu patafiana jak ja. Zero rozterek z powodu nieustającego stresu z powodu nie zamknięcia opon. W z/w z czym brak też ciśnienia typu: jak zejść na kolano. Jak już to prędzej można wyj.... się na kolano nawet gdy schodzić już umiemy :obity:


17 paź 2015, o 13:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: jakie opony?
Opona jaką proponujesz ma jeszcze jedną zaletę. Lepiej wygląda na feldze. Znaczy przez to, ze jest bardziej płaska wygląda na szerszą. ;)

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


17 paź 2015, o 14:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: jakie opony?
To już pisałem że wygląda na szerszą i w zasadzie to jako pierwsze pada na oczy :)
Zaciekawiła mnie jedna sprawa, jak one wypadają w testach.
No i tak prawdę mówiąc to nie wiem o co chodzi. Moje spostrzeżenia w zasadzie nie zgadzają się z wynikami wspomnianych testów gdzie opony Avon lądują raczej gdzieś na samym końcu. Poprawke biorę że w testach przodują niemcy :obity: Być może ja specjalnie nie wnikałem jak to z nimi jest w bardzo szerokim spektrum zastosowań a ograniczyłem się do bardzo wąskiego zakresu w zasadzie. Typu: chłód-wilgoć-woda-syf na jezdni itp. to czego mam pod dostatkiem w mojej okolicy i jak to się ma do typowo rekreacyjnego spędzenia czasu na motocyklu. No ale mimo wszystko, gdyby było z nimi jak w teście to powinienem kilka razy przynajmniej zaliczyć glebę bo bynajmniej nie jeżdżę jakoś super emerycko i zachowawczo. Mój styl jazdy moi znajomi często określają raczej jako :bojesie: crazy biker (z czym ja się nie zgadzam :obity: bo po prostu nie widzieli jeszcze co znaczy crazy biker tylko im się zdaje).
A mnie tu wychodzi coś zupełnie innego :hmm:
Podobnie sprawa ma się z tymi oponami co to je założyłem niedawno na SV. Pirelii coś tam (zapomniałem)
Też niby łatwo wpadać miały w uślizgi i inne takie.
To że twardawe to wiem, ale żeby aż tak słabo trzymały się drogi to też się nie zgodzę za to ich jakość prowadzenia się po zadanym torze uważam za znakomitą jak i jakość ich trakcji w trakcie pokonywania łuku. Tak samo jak ich ochota do wchodzenia w zakręty. Chyba najlepsze opony jakie w życiu miałem pod tym względem. Tak jak i odporność na zużycie jest spora co mogę już zaobserwować.
Mogę z tego wysnuć wniosek że generalnie te wszystkie testy to można se wsadzić w :dupa: Bo kierując sie nimi naraziłbym się tylko na rozczarowanie.
Co do samych opon Avon. Myśle że jakośc ich wykonania jest na bardzo wysokim poziomie. Dlaczego?
A no bo koła nie wymagały jakiegokolwiek wyważania. Puste felgi NTV wyszło mi tak że przednia bez opony jest kompletnie na zero, tylna być może teoretycznie z 1 czy 2 gramy balastu potrzebuje :obity:
Po założeniu tych opon na przodzie dało się zauważyć jakąś śladową tendencję do założenia ciężarka, naprawdę śladową. A tylna dla odmiany wyszła kompletnie na zero :spoko:

ps. tak w zasadzie sobie myślę że gdyby test był ślepy, tak jak odsłuch jak grają kable w sprzęcie audio za ciul wie ile kasy ( a krąży anegdota że taki jeden super hiper spec co to wszystko słyszy nie skapował że jedna kolumna gra na jego kablu za 100 tys zielonych a druga na zwykłym stalowym drucie ze sklepu ogrodniczego) Tak samo testy opon mogłyby dać wyniki z takim rozrzutem że trudno byłoby cokolwiek wywnioskować. A już na pewno nie cos typu: Opona X ma tylko żałosne 98 punktów przy hamowaniu na gównie a za to opna Y ma aż 110 punktów w starciu z tym samym gównem :spoko:
Tak samo zresztą jak testy aparatów fotograficznych. Oooo ten na N miszcz a ten na O kaplica- nie warto brac za darmo nawet.


18 paź 2015, o 11:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55
Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
Post Re: jakie opony?
Cześć. Przyszedł czas na zmianę opon w tysiacu. Myślę nad Metzelerem M5, co myślicie? Może macie jakieś inne które polecacie?


14 sty 2016, o 23:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: jakie opony?
Najtańsze są :D
Też w nie poluje, choć znalazłem opinie, że tył sv-ka bardzo szybko wykończy.


15 sty 2016, o 00:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55
Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
Post Re: jakie opony?
Fakt, do najdroższych nie należą jednak opinie mają na prawdę dobre. Myślałem nad z8, jest bardziej turystyczna, pewnie wytrzyma więcej jednak cena kompletu to około tysiąca złotych :P


15 sty 2016, o 02:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: jakie opony?
:hmm:

Planuję dłuższą wycieczkę Drang nach Osten :obity: Muszę liczyć jakie 7 tys kilosów w jedną stronę i oczywiście mam w planie strategiczny odwrót i powrót w całości do domu.
Do kraju i punktu startowegoi na majówkę dokulam się oczywiście na tych kapciach które mam ale przed dalszym wyjazdem trzeba coś odziać na felgi zanim pojadę dalej.
Nie zależy mi na super-hiper oponach z przyczepnością do wszystkiego a raczej na jakichś wyjątkowo odpornych kartoflach które po 14 tys będą jeszcze jechać na jakimś bieżniku a nie na drutach z oplotu.
Czy ktoś coś może w oparciu o doświadczenia podpowiedzieć jakie opony?
Szczególnie na tył. Moto będzie trochę obciążone, myślę że jakie 50 kilo muszę zabrać w kufry.
---kapeć dla NTV, znaczy 150/17 na cośtam albo 140/17 bo taki też zdaje się można tam zapodać


16 sty 2016, o 12:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: jakie opony?
Ja na Pilot Road 2 mam zrobione jakieś 13-14 tysięcy i jeszcze spokojnie mięcha jest na kolejne 5 ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


16 sty 2016, o 12:57
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: jakie opony?
Szybkie pytanko, jaka będzie różnica w trwałości miedzy Pilot Road 2ct a Pilot Power 2ct. Na Pilot Road przelatałem ok 20 tys a o powerach słyszałem i czytałem, że szybko schodzą. Wiem ze Pilot Power są też bez dopisku 2ct i to mnie zastanawia.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


16 sty 2016, o 14:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: jakie opony?
Pilot Power bez 2ct zejdą strasznie szybko bo to jedna miękka mieszanka. 2CT powinny wytrzymać dłużej ale przebiegu większego niż 9-10 tysięcy bym się nie spodziewał, zwłaszcza w litrze V2

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


16 sty 2016, o 14:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: jakie opony?
Dziaku napisał(a):
2CT powinny wytrzymać dłużej ale przebiegu większego niż 9-10 tysięcy bym się nie spodziewał, zwłaszcza w litrze V2


albo i mniej ;)

a nie myślałeś o Pilot Pure?

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


16 sty 2016, o 14:56
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: jakie opony?
kozik napisał(a):
Dziaku napisał(a):
2CT powinny wytrzymać dłużej ale przebiegu większego niż 9-10 tysięcy bym się nie spodziewał, zwłaszcza w litrze V2


albo i mniej ;)

a nie myślałeś o Pilot Pure?


A będą wytrzymalsze? Chyba zostanę przy Roudach... w planach jest V2 1200. Zorze każdą gumę ten diabeł.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


16 sty 2016, o 15:27
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 134  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL