Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Mod TRE
Blokadę pierwszych biegów łatwo jest ominąć, oszukując kompa tak, aby myślał że cały czas jest na 5 czy 6 biegu. Mnie taka impreza kosztowała....0,70zł. Można też kupić na allegro TRE za 120zł.
|
16 cze 2010, o 12:23 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
A jak taką tanią imprezę zorganizować? Wytłumaczysz? Zrobił bym ją u siebie
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
16 cze 2010, o 13:14 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Tak http://members.cox.net/dadmun/mods_tre.htmlW 650tce jest podobnie, działa na tej samej zasadzie. Ale jeżeli ktoś by się pokusił i zrobienie z tego polskiego opisu było by fajnie
_________________ SVNERWUS
|
16 cze 2010, o 13:33 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Tu jest to chyba lepiej opisane http://wotid.com/tls/content/view/17/57/Nie ma się co spodziewać rewelacji i większego kopa, ale jako taką różnicę czuć. Silnik lepiej reaguje na gaz, od razu, nie tak ospale jak wcześniej. Nie sprawdzałem dokładnie, ale przed założeniem tego ustrojstwa miałem po 400m 187 na liczniku, a po założeniu mignęło mi 200km/h po niecałych 400m ale może mi się tylko zdawało nie sprawdzałem tego dokładnie jeszcze. Może dziś albo jutro sprawdzę. Przy ostrym ruszaniu po przerzuceniu z 1 na 2 zdecydowanie mocniej podnosi przenie koło, w związku z czym skłoniło mnie to też do założenia amorka skrętu. Różnica jest nieduża, ale wyczuwalna.
|
16 cze 2010, o 13:49 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dono, miałbym prośbę, mógłbyś zrobić jakiegoś fajnego długiego posta rzetelnie opisującego całą przeróbkę? Mogli byśmy dodać to do FAQ dla wszystkich
_________________ SVNERWUS
|
16 cze 2010, o 14:00 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Fajnie by było Jak patrzę na te rysunki techniczne przedstawiające wiązkę elektryczną to się poddaję na starcie Jak ogarniasz temat to mógłbyś napisać przejrzyście co i jak
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
16 cze 2010, o 14:05 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jeśli miałoby to być dokładnie opisane to dopiero po weekendzie raczej Proste jak konstrukcja cepa, miałem jeden na stanie ale dałem koledze. pm2z, 650 jest dławiona jeśli nie przekracza 150/160 km/h i to jest blokada do 34KM - wystarczy uciąć kabelek przy kompie. Sportowe Suzuki - sv, gsxr i chyba nowszy bandit mają łagodniejsze mapy zapłonu dla pierwszych czterech biegów, co da się wyeliminować właśnie takim TRE.
|
16 cze 2010, o 15:06 |
|
|
Tomek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 456 Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dono, nie zrobiłbyś kilku sztuk smart tre na sprzedaż?
_________________ Pozdrawiam!
|
16 cze 2010, o 15:41 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dam opis po weekendzie, jest to na tyle proste że każdy sam może sobie zrobić. Ew. po sesji mogę zlutować parę sztuk za browarka Tak to u mnie wygląda:
|
16 cze 2010, o 16:07 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Więc czekamy z niecierpliwością Myślę, że jak opiszesz dokładnie jak stworzyłeś to co jest pod izolacją oraz gdzie to wpiąć z jednej i z drugiej strony to każdy jest w stanie zrobić sobie taki bajerek samemu
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
16 cze 2010, o 17:22 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Można samemu, ale chyba wyraźnie stoi, że koledze trzeba procentów ze zważonych drożdży piwowarskich
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
16 cze 2010, o 19:03 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dono... Może miałeś chwilkę na sporządzenie instrukcji budowy tego maleństwa?
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
23 cze 2010, o 12:43 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
No właśnie nie miałem chwilki ale jak będę miał to opiszę.
|
23 cze 2010, o 12:56 |
|
|
Szymek609
motocyklista
Dołączył(a): 14 maja 2010, o 19:50 Posty: 134 Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dono i jak tam znalazłeś może chwilkę? Bo aż mnie korci żeby "odblokować" sv
_________________ Sv650S 2004. & Sv650S 2007.
|
2 lip 2010, o 14:01 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Napiszę, napiszę, wyleciało mi z głowy. Już naprawdę od niedzieli będę miał więcej czasu to postaram się. Jakoś nie mogę się zebrać, nie wiem jak opisywać coś co jest już narysowane Od razu mówię, nie ma się co spodziewać większego kopa. Ot, wyczuwalnie lepsza reakcja na gaz.
|
2 lip 2010, o 14:16 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
To może ja napisze, jako że przed chwilą dokonałem tej zacnej przeróbki Zasadniczo, jeśli nie chcemy mieć możliwości przełączania między ustawieniem fabrycznym a "odblokowanym", ucinamy różowy i szary kabelek i od strony wtyczki lutujemy opornik 15 KOHm. Ucięte kabelki idące do czujnika biegów izolujemy. Jeśli chcemy mieć możliwość przełączania musimy zastosować przełącznik. Sposób podłączenia jest bardzo pięknie pokazany o tutaj: http://members.cox.net/dadmun/mods_tre.htmlNie miałem możliwości porządnego przetestowania tej sztuczki, jednak po krótkiej przejażdżce mogę powiedzieć, że motórek bardziej gwałtownie reaguje na ruchy manetą Przyspiesza mniej "ospale", mi tam się takie sprawuszki podobają
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
3 lip 2010, o 19:54 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Czyli mamy podobne wrażenia. Z tym, że w Twoim przypadku, komp jest cały czas na 6 biegu, wersja z tranzystorem jak u mnie działa tak, że na luzie mamy luz, a na jakimkolwiek biegu mamy 6.
|
3 lip 2010, o 20:17 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dono, herezje mi prawisz Od luzu jest trzeci kabelek - niebieski. Akurat musiałem u siebie zrobić to nieco inaczej ze względu na wyświetlacz biegów. Wszystko działa jak powinno, nie ma efektu podwyższonych obrotów na luzie. Może kiedyś jak będę miał za dużo czasu spróbuje tej drugiej wersji, ale wątpię, tak działa dobrze więc nie widzę sensu grzebania.
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
3 lip 2010, o 20:49 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Ale niebieski jest tylko od luzu, czujnika stopki itp, a nie idzie do kompa.
|
3 lip 2010, o 21:29 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Możliwe. Jakby nie było, dziś trochę przegoniłem SVke i jestem pod niemałym wrażeniem! Przyspiesza o niebo lepiej. Elegancko rwie do przodu po odkręceniu manetki. Wydaje mi się, że o wiele szybciej można dobić do prędkości 200+. Aż sam się dziwiłem, zazwyczaj powyżej 180 przyspieszał już bardzo średnio. Polecam taką modyfikację.
Obroty na luzie po dobrym rozgrzaniu silnika wzrosły z 1200 do około 1500rpm. Mi to nie przeszkadza, ale nie wykluczam tego patentu z tranzystorkiem.
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
4 lip 2010, o 11:08 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|