Sv650 k7 to byl moj pierwszy motocykl i po kilku R4 i R3 mam ochotę zakupić jakiś japoński V2 jako drugi motocykl do samotnych wojaży. Mt-07 z powodów wizualnych odpada.
Ktos juz przetestował jak to na winklach sobie radzi?
Ok, jeździłem dzisiaj 2h nowa SV. W wersji białej z niebieskimi felgami - wygląda super moim zdaniem. NIe mam porównania do starej SV bo juz dawno jej nie mam (miałem S) ale:
Rzeczy które mi sie podobały:
- ładny, klasyczny wygląd z okrągła lampa - wiem, kwestia gustu
- lekkość prowadzenia - może troszkę gorsza od T.Street Triple ale i zawias nie ten
- promień skrętu bardzo mały - przyjechałem do salonu Tigerem 1050 (245kg) i poczulem sie jakbym na rower wsiadł
- dźwięk na seryjnym wydechu - świetna mieszanka zasysania powietrza z airboxu połączona z basem wydechu
- wąski zbiornik przez co pozycja na motocyklu b. wygodna
- silnik ma wysoka kulturę pracy, wibracje sa bardzo mało wyczuwalne
- seryjne lusterka nawet ładne i coś w nich widać, nie drżą.
- silnik miękko reaguje na zmianę obciążenia, winkle plynnie sie pokonuje
- skrzynia jak to w suzuki, precyzyjna i bez problemów.
- zawieszenie dosyc twardo zestrojone, niezbyt czule ale żadna kanapa na szczęście
- kokpit mimo ze analogowy jest bardzo czytelny. Wskaźnik zapiętego biegu, stan paliwa z szacunkowym zasiegiem na pokladzie
- pozycja za sterami mimo moich 182cm dosyć wygodna, ugięcie kolan nie meczące
Co mi sie nie do końca podobało:
- dosyć tepe hamulce - moze to wina przebiegu testowki (125km) ale sila hamowania nie zachwyca
- wydaje mi sie ze po 1,5h jazdy reakcja gazu była trochę ostrzejsza
- siedzenie dosyć spartańskie, cienkie i do miękkich nie należy
- brak immobilisera - wiadomo, będą chcieli to i tak ukradną
- kierownica bardzo waska - wydaje sie ze w rowerze mam szersza - tu przydalaby sie wymiana
- tradycyjnie w japoncach - brak przewodow w oplocie
Oczywiscie wiekszosc tych "minusow" mozna poprawic