Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
brzydkibrzydal
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56 Posty: 269 Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A widzisz, o tym też myślałem, że pcham kierownice do przodu, jakbym chciał, żeby przyspieszyło jeszcze. ;-) Obadam regulacje góra-dół i zacznę się zastanawiać nad prawidłową pozycją, bo po 125km dziś lewa ręka mi ścierpła masakrycznie.
|
7 cze 2016, o 19:38 |
|
|
Unknow00
SV Rider
Dołączył(a): 12 sty 2013, o 12:42 Posty: 488 Lokalizacja: Wola k Pszczyny
Płeć: mężczyzna
Moto: r1 RN09 02r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mi jak już cierpła to tylko prawa od trzymania stale gazu ale nigdy lewa, zobacz czy nie zaciskacz za mocno rękawic, i pamiętaj przy hamowaniu ręce luźno na kierownicy, przenieś wszystko na mięśnie pleców i zaprzyj się kolanami o bak przyjdzie Ci z czasem
|
7 cze 2016, o 22:38 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jest bardzo proste ćwiczenie, które zresztą nie raz praktykuję jadąc do pracy, czyli jazda bez lewej ręki na kierownicy. Bardzo przydatne zwłaszcza, żeby nie opierać się o kierownicę zwłaszcza przy hamowaniu i ogólnie wspomaga trzymanie baku nogami. Poza tym ćwiczysz zmianę biegów bez sprzęgła, jedynie przy zatrzymaniu/ruszaniu trzeba się wspomóc (choć na upartego przy zatrzymaniu można po prostu wbić luz) no i irytuje jak trzeba użyć kierunkowskazów.
|
7 cze 2016, o 23:02 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie. Zaczął mi cykać łańcuszek w czasie jazdy. Wydaję mi się że to napinacz, bo podobno poprzedni właściciel robił łańcuszek jakiś rok temu. Pytanie, mogę jeździć na moto ? Chodzi mi czy z takim cykającym można jeździć czy koniecznie trzeba od razu lecieć do mechanika ? Czytałem na forum ogólnym suzuki że w gaziorach to jest norma z tym napinaczem i tam cyka non stop i ludzie jeżdżą do głowy nie biorą. Ile mniej więcej kosztuje taki zabieg u mechanika ? Bo sam chyba tego nie wymienię. Przy okazji za wymianę łożyska główki ramy w svce ile ściskają mechanicy ? Wiadomo te koszta nie będą na pewno identyczne, ale orientacyjnie chciałbym się dowiedzieć
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 15:05 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U nas jest napinacz zapadkowy więc cykać nie powinno. Może któryś ząbek się wyrobił i łańcuch jest luźniejszy. Jakby pole napinacza się skończyło to duży luz by był. Najłatwiej wyjąć napinacze i zobaczyć. Będzie wiadomo jakie koszty. Same łańcuchy (o ile to one są wyciągnięte) to jakieś 200-220 sztuka razy 2 plus robota lekko kolejne 200. Napinacze jak dobre (trzymają ) to zostają
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
8 cze 2016, o 15:14 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
drk a kogo możesz w Bstoku polecić ? Komu można powierzyć spokojnie motocykl ?
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 15:19 |
|
|
misiuk2
rowerzysta
Dołączył(a): 14 lut 2013, o 15:09 Posty: 32 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki SV 650S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie mam taki problem, na co dzień ogólnie niedostrzegalny (nie wiem od kiedy), ale ostatnio przegoniłem ostro moto "do odciny" no i właśnie.. Odcina przy około 9,5 tysiąca obrotów (przynamniej na niższych biegach, 2,3, nie wiem jak z wyższymi). Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić? Dawno nie regulowałem luzów zaworowych i przepustnic, ale czy to może mieć jakiś związek? /Edit Właściwie to źle to ująłęm, nie ma takiego klasycznego odcięcia zapłonu, tylko przy 9,5 tysiąca zapłon się wyłącza na sekundę (obroty spadają do 0) i po chwili motocykl znowu "łapie". Przy obrotach normalnych nic się nie dzieje, nie zdarza się to.
Ostatnio edytowano 8 cze 2016, o 15:29 przez misiuk2, łącznie edytowano 1 raz
|
8 cze 2016, o 15:23 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@Łobuz Ja po zakupie serwisowałem u Pawła z Moto-murek (chyba już nie działa w temacie warsztatowym bo już dla mnie polecał kolegę, ale że wcześniej się zajmował moją u poprzedniego właściciela to znalazł czas). Później się przemogłem i wszystko sam zacząłem robić. Wyjęcie napinaczy jest proste i możesz to zrobić sam. Kijowy dostęp ale na spokojnie dasz rade. Reszty warsztatów nie chcę promować bo nie robiłem tam nigdy (po drugie w dobrych są mega kolejki )
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
8 cze 2016, o 15:24 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W takim razie zajmę się tym w wolnej chwili. Na razie da radę jeździć ? Chodzi mi o to czy ten łańcuszek nie spadnie albo no nie wiem nie rozerwie się i cały silnik nie pójdzie do remontu
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 15:28 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PS. A przy rozrządzie, przepustnicach czy luzach zaworowych też sam majstrowałeś ?
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 15:30 |
|
|
dymex
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 cze 2015, o 11:14 Posty: 58 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
o czym Wy rozmawiacie? Przecież to było milion razy na forum, i ja słyszę u siebie we wtrysku napinacz.
|
8 cze 2016, o 17:15 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
I jeździsz ? Czy od razu do naprawy
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 19:06 |
|
|
drk
SV Rider
Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03 Posty: 830 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co robisz dzisiaj? Dawaj podjedź na PB np sie posłucha i zobaczy. Ja nie wiem co dymex słyszy Jak uważasz że akustycznie coś sie spierniczyło i wcześniej tego nie było to lepiej zobaczyć wcześniej
_________________ Imperare sibi maximum imperium est
|
8 cze 2016, o 19:18 |
|
|
Łobuz94
motocyklista
Dołączył(a): 15 gru 2015, o 18:51 Posty: 265 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odezwałem się na priv - będzie prościej
_________________ "Jazda na motocyklu to najprzyjemniejsza rzecz jaką robimy w ubraniu"
|
8 cze 2016, o 20:24 |
|
|
Ridann
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 22:01 Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, mój problem jest taki, że jadąc na 6 biegu z prędkością 210km/h, zapaliła mi się kontrolka oleju. Zatrzymałem się zgasiłem i zapaliłem, wszystko w normie. Zaraz zmieniłem olej, miał już rok i dzisiaj, na nowej oliwie sytuacja się powtórzyła. Tylko na 5 biegu, ale też przy dużych prędkościach obrotowych. Zgasiłem i zapaliłem silnik, wróciło do normy. Jeżdżę na Castrol 10W 40 GPS semisyntetic. Jak sądzicie co może być przyczyną? Za pierwszym razem myślałem, że może to przez olej a teraz nie wiem, chyba że czujnik ciśnienia oleju. A wy co sądzicie?
_________________ Zawodowcy są przewidywalni – strzeż się amatorów.
|
14 cze 2016, o 00:13 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jaki był poziom oleju po zgaszeniu i odczekaniu 3 min. ?
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
14 cze 2016, o 06:29 |
|
|
Balon82
rowerzysta
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 23:23 Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Czy tylna pompka hamulcowa od Gladiusa pasuje do SV 650 2003-2011?
Pozdrawiam Tomek
|
14 cze 2016, o 12:27 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | Ridann napisał(a): Panowie, mój problem jest taki, że jadąc na 6 biegu z prędkością 210km/h, zapaliła mi się kontrolka oleju. Zatrzymałem się zgasiłem i zapaliłem, wszystko w normie. Zaraz zmieniłem olej, miał już rok i dzisiaj, na nowej oliwie sytuacja się powtórzyła. Tylko na 5 biegu, ale też przy dużych prędkościach obrotowych. Zgasiłem i zapaliłem silnik, wróciło do normy. Jeżdżę na Castrol 10W 40 GPS semisyntetic. Jak sądzicie co może być przyczyną? Za pierwszym razem myślałem, że może to przez olej a teraz nie wiem, chyba że czujnik ciśnienia oleju. A wy co sądzicie? | | | | |
Kontrolka oleju czy FI? Wejdz w dealer mode i pojeździj na nim. Gdy wyskoczy błąd sprawdz od czego to jest.
|
14 cze 2016, o 14:29 |
|
|
Ridann
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 22:01 Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poziom oleju jest i był prawie max. Za pierwszym razem zapaliło się FI, za drugim nie. Sprawdzałem dealer mode i nie pokazuje żadnych błędów. Silnik pracuje bez zarzutu, zmienię czujnik oleju i zobaczę co to da.
_________________ Zawodowcy są przewidywalni – strzeż się amatorów.
|
14 cze 2016, o 17:06 |
|
|
Ridann
motorowerzysta
Dołączył(a): 4 wrz 2010, o 22:01 Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | hubi199 napisał(a): | | | | Ridann napisał(a): Panowie, mój problem jest taki, że jadąc na 6 biegu z prędkością 210km/h, zapaliła mi się kontrolka oleju. Zatrzymałem się zgasiłem i zapaliłem, wszystko w normie. Zaraz zmieniłem olej, miał już rok i dzisiaj, na nowej oliwie sytuacja się powtórzyła. Tylko na 5 biegu, ale też przy dużych prędkościach obrotowych. Zgasiłem i zapaliłem silnik, wróciło do normy. Jeżdżę na Castrol 10W 40 GPS semisyntetic. Jak sądzicie co może być przyczyną? Za pierwszym razem myślałem, że może to przez olej a teraz nie wiem, chyba że czujnik ciśnienia oleju. A wy co sądzicie? | | | | |
Kontrolka oleju czy FI? Wejdz w dealer mode i pojeździj na nim. Gdy wyskoczy błąd sprawdz od czego to jest. | | | | |
A na to nie wpadłem, zrobię jak poleciłeś i zobaczę czy i jaki błąd wyskoczy. Dzięki.
_________________ Zawodowcy są przewidywalni – strzeż się amatorów.
|
14 cze 2016, o 20:29 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|