Autor |
Wiadomość |
Łukasz K
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47 Posty: 63 Lokalizacja: Poznań/okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No a to nabicie nowych nitów bez sensu? Dlaczego one w ogóle się tak luzują w SV-kach?
_________________ Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.
|
9 sty 2017, o 10:39 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fabryczne nity wyrabiają się stąd te luzy, dodatkowo potrafią pękać podkładki talerzowe. Ja na dniach będę toczył nity stalowe bo mam leżeć drugi komplet tarcz z luźnymi fabrycznymi nitami. Możesz wymienić nity najlepiej na takie zabezpieczane pierścieniem segera. Nie zapomnij dać podkładek sprężystych talerzowych tarcza w nich ma pływać. Jeśli nie masz gdzie dorobić możesz też w necie takie kupić. http://i.imgur.com/piR93L0.jpg
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
9 sty 2017, o 12:40 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podrzucisz jakiś link do tych pierścieni ? Je się jakoś zakówa?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
|
9 sty 2017, o 12:51 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
o jakie pierścienie ci chodzi? cały zestaw aby zespolić tarczę składa się z: - nit drążony z kołnierzem koniecznie stalowy (może być też nit pełny ale po co zwiększać masę?): nie żaden aluminiowy czy nierdzewny przy hamowaniu działają duże siły więc tylko stalowy z wytoczonym rowkiem na zabezpieczenie na pierścień segera - podkładka falista-sprężysta tego typu: http://allegro.pl/podkladka-falista-nie ... 45948.html- pierścień segera http://allegro.pl/z12-pierscien-nierdze ... i_c=240922lub tego typu: http://allegro.pl/pierscien-osadczy-ply ... 01884.html
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
9 sty 2017, o 13:45 |
|
|
Łukasz K
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47 Posty: 63 Lokalizacja: Poznań/okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No dobra tylko teraz czy to mi pomoże w pozbyciu się ''bicia'' przy hamowaniu? Bo jak tarcza krzywa to może się okazać, że robota bez sensu. Jest jakiś sposób na to aby zdiagnozować krzywą tarczę?
_________________ Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.
|
9 sty 2017, o 15:56 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Musisz sprawdzić stan twoich fabrycznych podkładek sprężystych, które są na nitach od wewnętrznej strony. Jeśli wszystkie są całe to chwyć za samą tarczę i spróbuj ją wychylać (wykrzywiać do wewnątrz i na zewnątrz) jeśli przychodzi ci to z łatwością to podkładki sprężyste są już wyrobione i przy takich luzach ciężko będzie sprawdzić bicie samej tarczy na kole założonym na motocyklu. Pozostanie roznitowanie tarczy i sprawdzenie jej na płycie traserskiej. Można też to sprawdzić domowym sposobem położyć roznitowaną tarczę na warstwie 2 szyb - czyli tarczę obkładamy z jednej i z drugiej strony 2 warstwami szyb. Każdą krzywiznę tarczy zobaczysz idealnie na szkle jeśli nie będzie całą powierzchnią przylegać. Dopuszczalne bicie jakie dopuszcza suzuki w sv to: 0,30mm wydaje mi się, że to i tak wygórowana wartość bo zapewniam cię, że na klamce idzie wyczuć bicie rzędu 0,05mm
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
9 sty 2017, o 17:40 |
|
|
kamilfrost
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sie 2014, o 22:21 Posty: 57 Lokalizacja: Wyszków
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 SK3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
od środka na dnie zbiorniczka wiercisz otwór pod śrubę montażową (będzie też potrzebna śrubka dłuższa niż oryginalna), plus odpowiednia uszczelka/o-ring/uszczelniacz na bazie silikonu, tulejka która wejdzie jedną stroną w pompę, a drugą w zbiorniczek (po wydłubaniu oryginalnie zamontowanej uszczelki dostosowanej do plastikowego króćca) i powinno grać
|
9 sty 2017, o 19:45 |
|
|
Łukasz K
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47 Posty: 63 Lokalizacja: Poznań/okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To chyba taniej i rozsądniej szukać innej tarczy o takiej samej grubości jak prawa.
_________________ Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.
|
10 sty 2017, o 19:12 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktos zakladal plywak ze wskaznikiem poziomu paliwa do gaznika? Lub czy ktos sam cos takiego majstrowal?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
|
16 sty 2017, o 19:59 |
|
|
Niunio
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26 Posty: 394 Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czesc Jak to w koncu jest zz tym napinaczem lancuszka rozrzadu?? Przy regulacji luzy zaworowego i wymianie plytek (silnik w moto) mozna wykrecic/zdemontowac napinacz ? Czy przy montazu nie bedzie problemow? Gdzies czytalem ze wtedy to juz tylko wyciaganie silnika z ramy i rozbiorka.
Ktos moze wyjasnic? Bede wdzieczny za pomoc.
_________________ Niebieska mała gaznikowa eSka '00
|
17 sty 2017, o 17:06 |
|
|
kamil1711
motorowerzysta
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 14:54 Posty: 89 Lokalizacja: Łukowo/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napinacz nawet trzeba zdemontować, bo inaczej nie zdejmiesz łańcuszka.
|
17 sty 2017, o 18:56 |
|
|
Niunio
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26 Posty: 394 Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
OK, nie bedzie pozniej problemow przy skladaniu? nie chce wyciagac silnika z ramy. Jakies porady co do tego jeszcze?
_________________ Niebieska mała gaznikowa eSka '00
|
17 sty 2017, o 19:04 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś poratuje linkiem do tematu o przeróbce z S na N. Nie mogę go znaleźć. Albo ktoś mi odpowie tutaj. Powoli sobie kompletuje wszystko. Mam już lampę z mocowaniem i owiewką, półkę, prostą kierownicę, dłuższe linki gazu, potrzebuje jeszcze stelaż do zamocowania licznika do półki. Teraz mam pytanie czy ta plastikowa osłona licznika chroni licznik przed wodą czy spełnia funkcje wizualną? Czy lusterka mogę sobie zamocować bezpośrednio do kierownicy(na jakiś uchwytach), czy muszę wymienić odrazu pompę hamulcową i klamkę sprzęgła?
|
17 sty 2017, o 22:18 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Próbował ktoś wynalazku pt. "płynny kryształ" - ogólnie wynalazki typu "niewidzialna wycieraczka" są całkiem dobrą opcją na moto.
|
18 sty 2017, o 13:57 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do czego ci to? Jesli chcesz zabiezpieczyc moto to zabezpiecz powloka kwarcowa i zglowy na dluzszy czas.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
|
18 sty 2017, o 14:24 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba na wizjer raczej. W tym roku spróbuje tego, chociaż w deszczu tragedii nie ma, jedynie szybka mi paruje.
|
18 sty 2017, o 14:39 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
KrzysPL viewtopic.php?f=10&t=575&p=298004&hilit=konwersja#p298004A jak byś chciał moje zdanie poznać. To nie pytaj. A jeszcze. Lusterka oczywiście przykręć na końcach kierownicy za ciężarkami. Słyszałem że tak mozna obecnie zadać szyku. Np. http://i205.photobucket.com/albums/bb15 ... 50/120.jpg
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
18 sty 2017, o 19:59 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za linka. Na końcach kierownicy odpada bo motor robi się szerszy, a ja codziennie dwie godziny się przeciskam między autami, więc by mi przeszkadzały.
|
18 sty 2017, o 22:50 |
|
|
maxpsl
SV Rider
Dołączył(a): 1 lis 2012, o 20:04 Posty: 337 Lokalizacja: Wielkopolskie (PSL)
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2000/ VFR 800
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moze ma ktos pomysl jak usunac plesn z kanapy? Motocykl stal w wilgotnym hangarze, troche chyba na niego nakapalo i na boku siedzenia sa szare plamki plesni. Jak.narazie probowalem to usunac gabka z plynem do mycia naczyn, plynem do prania dywanow i pianka do golenia. Troszke zeszla ale nadal widac slady. Ktos wspominal cos ze ocet zabija plesn, ewentualnie myslalem o jakims Ace lub Vanishu ale obawiam sie czy nie zostawia przebarwien
_________________ Think before you drive-Bernie Ecclestone
|
19 sty 2017, o 01:17 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do domowego uzytku pomaga spieytus salicynowy i ocet 50/50
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
|
19 sty 2017, o 09:13 |
|
|