Autor |
Wiadomość |
nodalejlama
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 22:45 Posty: 17
Płeć: kobieta
Moto: kobieta
|
Cagiva Raptor 1000
Witam, powoli przymierzam się do zmiany SV650S 2001 na coś innego i może większego, zainteresowała mnie Cagiva Raptor 1000. Bo ceny bardzo interesujące, i wygląd motocykla wspaniały. Ale mam lęk, aby nie władować się na coś z czym mogę sobie nie poradzić bądź poradzenie sobie może wyjść bardzo drogo. Wiec do rzeczy, jeżeli ktoś ma, miał lub wie coś na ten temat to prosiłbym o porady, faktyczna awaryjność, apetyt na wszelakie części i płyny wraz z paliwem, ogólnie koszty utrzymania. Będę bardzo wdzięczny za wszelakie podpowiedzi, bo mam dylemat i muszę sobie to wybić z głowy, i szukać coś innego albo dobrać jakieś argumenty aby zacząć szukać i kupić. Pozdrawiam serdecznie.
|
19 mar 2017, o 21:28 |
|
|
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Rama Mv Agusta, zawieszenie lepsze od Sv, motocykl super, niestety do tej perelki podobno zaczyna brakowac czesci zamiennych.
_________________ Nec temere, nec timide.
|
19 mar 2017, o 21:33 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
19 mar 2017, o 21:51 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Silnik to TL1000
_________________ SV650 => X11
|
19 mar 2017, o 22:39 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Cagiva Raptor 1000
No tak, ale silnik od SV 1000 to praktycznie to samo. Modyfikacje są niewielkie.
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
19 mar 2017, o 23:07 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Tyle, że motocykl to nie sam silnik. Co z resztą ?
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
20 mar 2017, o 01:02 |
|
|
zlyzwierz
SV Rider
Dołączył(a): 16 mar 2015, o 23:16 Posty: 752 Lokalizacja: EPJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Yamaha R1 RN19 2008r
|
Re: Cagiva Raptor 1000
http://www.motorcycle-usa.com/2007/04/a ... ptor-1000/Hm.. mam mały staż na SV1000, ale tę Cagivę próbowałbym - wydaje się być świetna | | | | Cytuj: Galluzzi again: “The first Raptors had a wheelbase of 1390mm and a steering head angle of 23 degrees. The engine was just as it arrived from Suzuki and this meant that it was giving around 135 hp. We let six or eight Cagiva people, who ride very regularly, try the bike and they all came back terrified – the bike felt as if it was permanently out of control. It was fun! (The Cagiva Raptor 1000 has a wide powerband and excellent roll-on acceleration that impressed even an old-schooler like Melling. The handling of the prototype was a little sketchy, so Cagiva extended the wheelbase and increased the steering head angle by 2-degrees.)
“Then we started to work backwards to keep all that energy and excitement but make the bike more friendly and useable. Now, we have a steering head angle of 25 degrees and a wheelbase of 1440mm, which gives neutral handling but still has all the excitement of the original bike. “The engine is just as Suzuki designed it. It has the same compression ratio, the same cams and the same cylinder heads. But we have done a lot of work with the exhaust, air-box and especially the engine management unit, to make the power unique to the Raptor.”
In practical terms, this means that Cagiva’s variant of the TL1000 loses around 35 bhp when compared with the TL1000 but gains by having a huge amount of torque from tickover to 10,000 rpm. The Raptor takes the streetfighter/muscle bike genre in a new direction. It takes only a few miles to realize two things. First, the Raptor is a seriously quick machine in the realms of normal road riding. If you really want to go any quicker from a standing start to 100 mph you really ought to sign up for a drag-racing course and buy a nitro-burning Hayabusa. Second, the Raptor’s handling is so good that it will embarrass most sportbikes anywhere, except a track day at a super-fast circuit like Donington or Silverstone. | | | | |
_________________ SV650N K8->SV1000S K6->Yamaha R1 RN19 http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=16083&p=261516
|
20 mar 2017, o 01:32 |
|
|
ahmed
motocyklista
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 22:32 Posty: 220
Płeć: mężczyzna
Moto: SV K7 Wiśnia
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Kolega gpiorzel ma małą cagivę 650 spytajcie się jego jak z częściami. Ja tylko się powtórzę ze motocykl super(650) ale licznik tragedia jak ze skutera chińskiego
|
20 mar 2017, o 08:47 |
|
|
jacaaaa
SV Rider
Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14 Posty: 1101 Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
|
Re: Cagiva Raptor 1000
No nie jest to sam silnik, ale on przeważnie może sprawić największe problemy. Elektryka do Ducati. Nie wiem co mogło by sprawić problem jeśli chodzi o części, chyba, że mówimy składaniu maszyny do kupy z puzzli. O części typu bak itp faktycznie jest trochę ciężej.
_________________ www.zielonapracownia.eu
|
20 mar 2017, o 11:35 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Cagiva Raptor 1000
W tym właśnie problem. Wystarczy głupi szlif i jest problem.
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
20 mar 2017, o 13:08 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Same sety np. u nas niedostępne, tylko import z Włoch a cena około 1300zl/szt. Raczej nie ma obaw, podpytaj czy napęd dostępny (Do 650 no problem). Mi po zimowych jazdach elektryka padła, najpierw prędkościomierz a teraz licznik Ale latam po śniegu i minus 10 także ten Napewno obadaj jakiegokolwiek raptora, nie ważne czy 650 czy 1000 w kwestii pozycji. Ta nie wszystkim pasuje. Po za tym heble kosa, zawias nie idealny i bez regulacji ale dużo lepszy niż w SV. W litrze spalanie będzie spore, nie liczyl bym na zchodzenie poniżej 7L. Dużo Cagiv to skladaki, nigdy sam nie jedz oglądać. Pozdro.
|
22 mar 2017, o 13:11 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Cagiva Raptor 1000
| | | | gpiorzel napisał(a): Same sety np. u nas niedostępne, tylko import z Włoch a cena około 1300zl/szt. Raczej nie ma obaw, podpytaj czy napęd dostępny (Do 650 no problem). Mi po zimowych jazdach elektryka padła, najpierw prędkościomierz a teraz licznik Ale latam po śniegu i minus 10 także ten Napewno obadaj jakiegokolwiek raptora, nie ważne czy 650 czy 1000 w kwestii pozycji. Ta nie wszystkim pasuje. Po za tym heble kosa, zawias nie idealny i bez regulacji ale dużo lepszy niż w SV. W litrze spalanie będzie spore, nie liczyl bym na zchodzenie poniżej 7L. Dużo Cagiv to skladaki, nigdy sam nie jedz oglądać. Pozdro. | | | | |
Jak to czytam to mi 1000 przeszedł ... Bo przez chwilę rozważałem. Żeby nie było, nie tylko przez to co napisałeś. Po prostu w kwestii 1000 są ciekawsze rzeczy moim osobistym zdaniem.
_________________ SV650 => X11
|
22 mar 2017, o 13:18 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Też tak uważam, sam się drapie w głowę powoli nad lytrem, chodzi po głowie fz czy coś takiego. Raptor to miejski urwis i w tej roli jest doskonały
|
22 mar 2017, o 13:37 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Cagiva Raptor 1000
FZ ale ciii bo to forum SV
_________________ SV650 => X11
|
22 mar 2017, o 14:55 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Napisałem FZ?! Literówka! Miało byc SV, słowo! A tak na serio nie widzę mocnego konkurenta w klasie nie sportów w kwocie 15-20k Do 30 jest co przeglądać. Do 15 SV, cagiva to dobry wybór.
|
22 mar 2017, o 16:45 |
|
|
ahmed
motocyklista
Dołączył(a): 2 cze 2016, o 22:32 Posty: 220
Płeć: mężczyzna
Moto: SV K7 Wiśnia
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Kuba kupuj litra bo chcę dotknąć:D
|
22 mar 2017, o 16:56 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Wszystko zależy jak z robota się ogarnę. Jak nedzny $ będzie to nie ma szans w tym roku W sumie 1000 i 650 to nie jedyne pojemności, cały czas na przykład choruje na nude900 ale u nas to chyba strzał w kolano...
|
22 mar 2017, o 17:11 |
|
|
fred4u
rowerzysta
Dołączył(a): 23 cze 2016, o 22:56 Posty: 13 Lokalizacja: Gda
Płeć: mężczyzna
Moto: raptor 650
|
Re: Cagiva Raptor 1000
Jako miłośnik wynalazków obczaj bieliznę speed triple'a Ja chętnie obok małego raptorka przygarnąłbym street tripla, miodny silniczek 3-cyl pięknie brzmi, fajna charakterystyka - ciągnie na dole, ale w przeciwieństwie do naszych V-ek nie dostaje zadyszki "u góry".
|
22 mar 2017, o 18:17 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Cagiva Raptor 1000
No przynajmniej Street/Speed Triple... A co jest nie tak z CB1000R, F800R czy Z1000? W nakedach można za tą kasę przebierać.
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
22 mar 2017, o 20:20 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Cagiva Raptor 1000
F800 to przeciętna oferta,Z1000 piękny sprzęt... A triumph jest moim malym marzeniem Jak oceniasz markę jako pojazd użytkowy? Walory jezdne to kwestia oczywista ale dostęp i cena części już mniej
|
22 mar 2017, o 20:56 |
|
|