Jak w temacie. Mam zamiar ustawić skład mieszanki za pomocą Colortune gdyż w jednym z gaźników gwint od mieszanki jest trochę zjechany. Macie jakieś patenty (oprócz śrubokręta 90 st. itd) na manewrowanie śrubą mieszanki przy uruchomionym silniku? Do gaźnika przedniego cylindra jeszcze dostęp jest w miarę możliwy... ale nie mam pojęcia jak dostać się do śruby składu tylnego gaźnika.
4 kwi 2017, o 15:11
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Re: Regulacja mieszanki - dostęp do śrub/regulacja.
Może ktoś coś wymyślił. Ja zawsze wyjmowalem/podnosiłem gaźniki.
Re: Regulacja mieszanki - dostęp do śrub/regulacja.
twistyddd napisał(a):
Wykręcasz niby o 2,5 obrotu...
To jeszcze zalezy od rodzaju gaznika (ktory jest podany na airbox'ie) Np: 20F0 - 2,5 obrotu wykrecic 20F2 regulowac 20F4 regulowac 20F5 - 3,5 obrotu wykrecic. Takie info w serwisowce (4-12)
Dołączył(a): 28 sie 2014, o 08:20 Posty: 19
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2002
Re: Regulacja mieszanki - dostęp do śrub/regulacja.
Ja zrobiłem tak - do przedniego kupiłem w Praktikerze wkrętak na długim, sprężystym przegubie. Do tylnego użyłem "maciupkiego", 3 cm-owego wkrętaka od maszyny do szycia. Jak masz duże łapy to może być ciężko - zaproś dziewczynę na "kolację przy świecach", może jej dłoń się zmieści