Pierwszy tłok to już ze zdjęcia widać, że był przytarty... Do tego cylinder mocno porysowany, szczególnie po przeciwnej stronie od łańcucha rozrządu. Ktoś to ładnie wymył, ale moim zdaniem, to tłok nadaje się na popielniczkę
Napisałeś "po tulei"... Jak mnie pamięć nie myli, to fabrycznie tam powinien być nicasil? Przy wysokoobrotowym, wyżyłowanym silniku, wstawianie tulei moim zdaniem kompletnie nie ma sensu. Masz gorsze chłodzenie, większe tarcie tłoka o ścianki cylindra, trzeba spasować to z większym luzem... Generalnie mniejsza trwałość, gorsze osiągi i tendencje do zatarcia...
W drugim na zdjęciach też niewiele widać.
A skąd w ogóle idea wstawiania do wyczynowego sprzęta używanych części z rozbiórki? Zakładam, że robisz remont, bo silnik żre olej albo ew. coś się urwało i była demolka. Narobisz się przy wymianie, wsadzisz niepewne graty i dalej będzie żarł olej/nie będzie kompresji/coś się urwie