Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 paź 2024, o 15:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
Polecam zamontować crashpady :D Również mam 188cm wzrostu, jak patrze po zdjęciach to miałem nawet bardziej ugięte kolana od Ciebie (miałem K6, a więc jeszcze mniejsza odległość siodło-podnóżek). Miałem crashpady od Lasooch'a ,które idealnie pasuja żeby położyć na nich nogi w trasie i sie zrelaksować ;) Robiłem w ten sposob pokilkaset km dziennie (troche nogi na podnózkach, troche na crashpadach) i dawałem rade :)


Potwierdzam, robiłem tak samo! Niestety, porysowałem trochę ramę butami :(

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


17 kwi 2017, o 20:31
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
brzydkibrzydal napisał(a):
Pytanie z tych raczej prostych, acz mnie kur***a juz bierze.
Nie bylo swiatla stop. w zasadzie po sprawdzeniu okazalo sie, ze stop byl caly czas. Odpialem czujnik z przodu, stop swieci caly czas - wciskam recznie czujnik tylny i stop gasnie - gdy go trzymam wciskam przedni i wszystko pieknie, stop jest, aleeee jestem jelopem i nie moge tego cholerstwa wyregulowac - po 30 minutach dalem sobie spokoj z probami i stwierdzilem, ze zrobie to kiedy indziej.

Pytanie - jak to cholerstwo wyregulowac? hamulec jest na sprezynce do wihajsterka w czujniku, czujnik to taki czarny dinks, ktory jest zamocowany z takiej jakby czarnej plastikowej srubie. Logika sugeruje, ze jak tym pokrece, to sie powinno wkrecic badz wykrecic i zwieksza/zmniejsza napiecie sprezyny, ale - u mnie kreci sie calosc, czujnik razem z ta czarna nakretka. Da sie to jakos przykrecic bez kompletnego zdejmowania prawego setu? probowalem dwoma rekami (znacyz jedna przytrzymac, druga krecic, ale cholera nie chce isc...
Czy moze ewentualnie delikatnie naciagnac sprezynke i bedzie ok?


Z mojego doświadczenia najłatwiej jest zamontować ciśnieniowy czujnik - mniej zawodne a tanie rozwiązanie bo czujnik taki kosztuje 50 zł

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


18 kwi 2017, o 09:51
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56
Posty: 269
Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ech, to musialbym miec instrukcje krok po kroku jak zamontowac cisnieniowy i jak to dziala w ogole, bo ten to jestem w stanie wykminic.

Poruszalem nim troche na boki jeszcze wczoraj i przestal zwierac i teraz dziala normalnie, ale w wolnej chwili musze sie tym zajac - chocby dla swietego spokoju. Bedzie wiecej czasu to odkrece caly set i moze bedzie wiecej miejsca, zeby nim pokrecic. :)


18 kwi 2017, o 10:01
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 13:33
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Macie pomysł gdzie i jak najszybciej dostać nakrętkę na ośkę do SV 1000?


Obrazek


Bo mi tak jakby została odkręcona bądź jakimś cudem odpadła.


18 kwi 2017, o 11:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56
Posty: 269
Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W ASO pewnie beda mieli.


18 kwi 2017, o 12:36
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 16 maja 2016, o 13:33
Posty: 22
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wiem. Liczyłem na jakieś inne złote rady :D 140 zł nakrętka i podkładka u nich.


18 kwi 2017, o 13:54
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 1 sie 2013, o 10:52
Posty: 375
Lokalizacja: KMY
Płeć: mężczyzna
Moto: Obecnie rower.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co kojarzę to oryginalna ma taką jakby narzynke na końcu gwintu najprawdopodobniej uniemożliwiająca odkrecenie..coś jak samokontra , :) zwykła nakrętka. ? Hmn, warto spróbować skoro ori tyle kosztuje tyle tylko że tam chyba drobny gwint jest :wtf: zawsze możesz zakupić na alledroogo kompletną oske z nakrętka, chodzą coś po 40 zł.

_________________
SR 125/ XS 400/ GS 500/ FZ6 Fazer/ XJ 900/ SV 1000 N.


18 kwi 2017, o 15:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakiś sklep zajmujący się sprzedażą śrub, zmierz gwint i dobierz coś. Na pewno w Warszawie macie kilka(naście) takich placówek. Albo tak jak kolega Spyciu radzi szukaj jakiś rozbitków na allegro i pisz czy ktoś sprzeda samą nakrętke.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


18 kwi 2017, o 15:51
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W stalowym bez broblemu dostaniesz, koniecznie samokontrujaca!
Kiedyś kupowałem w babicach M16 drobnozwojowe to mieli od ręki.
Oska w rękę (moto możesz ze srubokretem zostawić :p) i na łowy :]


18 kwi 2017, o 16:59
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2015, o 11:55
Posty: 163
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko, czy wersja k3 mając wyższy zadupek ma też przednie wyższe zawieszenie? Postawiłem ostatnio wersje k3 obok mojej k6 i ewidentnie przód w mojej jest niższy (tyle że mam zmieniane sprężyny)


19 kwi 2017, o 09:23
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 13 maja 2016, o 17:08
Posty: 97
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
[quote="gpiorzel"]Pamiętaj ze to nie napięcie tylko natężenie jest "tym złym" w elektronice :) Cały układ jest zasilany z jednego źródła i tworzenie podzespolow działających na innych napięciach to koszta i dodatkowe urządzenia :)


Dodatkowych nie robię - wręcz przeciwnie:D mam zamiar uprościć jak się tylko da. Licznik moto-rowerowy:D + sygnalizacja - kierunki, neutral itd... W dzisiejszych czasam niby powinno być prosto i wygodnie ale czasem rozwiązania inżynierskie mnie ... osłabiają :) :mlotek: :mlotek: :dupa: :dupa: :mlotek: Szkoda tylko że części do Customów są jebitnie drogie:/ za dobry licznik 500-700 zł to droogo a Chinola nie chce ;)


20 kwi 2017, o 09:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaboolo napisał(a):
Pytanko, czy wersja k3 mając wyższy zadupek ma też przednie wyższe zawieszenie? Postawiłem ostatnio wersje k3 obok mojej k6 i ewidentnie przód w mojej jest niższy (tyle że mam zmieniane sprężyny)


Wątpie by coś robili z zawieszeniem. Już prędzej opony mogły to spowodować.


20 kwi 2017, o 09:54
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36
Posty: 94
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
LAMPA EUROPEJSKA/ANGIELSKA
brzydkibrzydal napisał(a):
W k3 swieca obie lampy, mysle, ze potem bylo tak samo. :)

Siema,
SV 650S 2008,
proszę o informację, czy światła mijania powinny świecić się dwa, czy jedno jak w SV gaźnikowej?
wie ktoś może też jaki numer homologacyjny powinien być wybity na lampie europejskiej?
Z góry dzięki za szybką odpowiedź.

edit:
dzięki,
jaki powinien być nr homologacyjny na europejskiej? jak powinna wyglądać? (to że ma świecić lekko w prawo to wiem)


Ostatnio edytowano 20 kwi 2017, o 12:15 przez webster, łącznie edytowano 1 raz



20 kwi 2017, o 11:59
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2016, o 15:56
Posty: 269
Lokalizacja: Giebułtów / Tychy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W k3 swieca obie lampy, mysle, ze potem bylo tak samo. :)


20 kwi 2017, o 12:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
webster
Różnice w lampie przedniej sv650s k3-k9:
Nie sugeruj się homologacją bo lampa z homologacja E11 (Wielka Brytania) to tylko znak rozpoznawczy państwa w którym lampa uzyskała homologacje i to również może być lampa z wersją na europę (czyli na na nasz ruch prawostronny)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


Ostatnio edytowano 20 kwi 2017, o 14:18 przez acinr_PL, łącznie edytowano 1 raz



20 kwi 2017, o 14:14
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36
Posty: 94
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
webster
Różnice w lampie przedniej sv650s k3-k9:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

dziękuję za szybką i rzetelną odpowiedź :) teraz będę pewien na 100%


20 kwi 2017, o 14:17
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2016, o 21:07
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S ABS K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. Czy to możliwe, że w ciągu około 2 tyg. (kilka set kilometrów) ubyło mi około 650ml oleju (tyle dolałem)? o.O Pytam bo w tym okresie miałem też nieciekawe przygody z sąsiadami, którzy m.in. przecięli mi kable od stacyjki i przeszło mi przez myśl, że to może być też ich sprawka bo taka ilość oleju wydała mi się podejrzana. Osobiście nie zauważyłem żeby silnik źle pracował chociaż znajomy zwrócił mi uwagę jadąc za mną, że czasami widzi dym jakby trochę oleju jednak brał.
2. Czy w przypadku takiego ubytku nie powinna zapalić się kontrolka?


25 kwi 2017, o 00:06
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21
Posty: 235
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Marek_z_Gliwic napisał(a):
Wiem, tragedii nie ma, ale troszkę mi to przeszkadza więc zastanawiam się co można poprawić, o siodle myślałem zwłaszcza, że wkurza mnie jego spadek​ w kierunku baku, ale to i tak nic nie zmieni w linii​ podnóżek bak. Miałem nadzieję, że są jakieś przejściówki obniżające mocowanie, ale nic takiego nie znalazłem. Czy do mojego modelu będą pasowały sety z nowszych roczników? One też wydają się być niższe. Poniżej zdjęcie poglądowe jak to u mnie teraz wygląda.Obrazek


skróć dog bones i siedzedzie pójdzie Ci wyżej... :)


25 kwi 2017, o 09:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@up
Ale nogi nadal będą tak samo zgięte.


25 kwi 2017, o 12:00
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21
Posty: 235
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ale mi się popierdoliło...:)oczywiście że tak..... :mur: :mur: :mur: :mur:


25 kwi 2017, o 13:02
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL