Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 paź 2024, o 11:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
pieszy

Dołączył(a): 16 lip 2015, o 19:50
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,

Pytanko następującej treści mam:
Gdy silnik jest odpalony nie mogę wbić luzu, gdy zgaszę silnik to luz wchodzi jak w masełko. W czym może być problem?

Niezależnie czy mam wbitą 1 czy 2, luz nie wchodzi, pozostałe biegi wchodzą normalnie podczas jazdy, problem tyczy się wbijania luzu. Po zgaszeniu silnika delikatnym muśnięciem luz wskakuje :/
Pacjent SV 650


5 lip 2017, o 14:28
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36
Posty: 94
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
JOHNSON napisał(a):
Witam,

Pytanko następującej treści mam:
Gdy silnik jest odpalony nie mogę wbić luzu, gdy zgaszę silnik to luz wchodzi jak w masełko. W czym może być problem?

Niezależnie czy mam wbitą 1 czy 2, luz nie wchodzi, pozostałe biegi wchodzą normalnie podczas jazdy, problem tyczy się wbijania luzu. Po zgaszeniu silnika delikatnym muśnięciem luz wskakuje :/
Pacjent SV 650


Sprawa może być prozaiczna, sprawdź czy masz dobrze ustawione sprzęgło, czy kulki ze ślimaka wysprzęglającego nie powypadały no i czy dźwignię zmiany biegów masz ustawioną pod swoją stopę.


5 lip 2017, o 15:37
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2016, o 00:56
Posty: 151
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki SV650 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
JOHNSON napisał(a):
Witam,

Pytanko następującej treści mam:
Gdy silnik jest odpalony nie mogę wbić luzu, gdy zgaszę silnik to luz wchodzi jak w masełko. W czym może być problem?

Niezależnie czy mam wbitą 1 czy 2, luz nie wchodzi, pozostałe biegi wchodzą normalnie podczas jazdy, problem tyczy się wbijania luzu. Po zgaszeniu silnika delikatnym muśnięciem luz wskakuje :/
Pacjent SV 650


Ten sam problem miałem, nie pomogło regulowanie sprzęgła. Było do wymiany.

_________________
paciek -->> Suzuki SV 650


5 lip 2017, o 18:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś kojarzy jakie były pierwsze objawy padania rozrusznika?
Nie chce mi się bezpodstawnie go rozbierać.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


7 lip 2017, o 10:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
paciek napisał(a):
JOHNSON napisał(a):
Witam,

Pytanko następującej treści mam:
Gdy silnik jest odpalony nie mogę wbić luzu, gdy zgaszę silnik to luz wchodzi jak w masełko. W czym może być problem?

Niezależnie czy mam wbitą 1 czy 2, luz nie wchodzi, pozostałe biegi wchodzą normalnie podczas jazdy, problem tyczy się wbijania luzu. Po zgaszeniu silnika delikatnym muśnięciem luz wskakuje :/
Pacjent SV 650


Ten sam problem miałem, nie pomogło regulowanie sprzęgła. Było do wymiany.

Tak jak wyżej, raczej sprzęgło do regulacji. Jak sie toczysz to też masz problem żeby wbić luz?
Jak nie to podciągnij sobie trochę sprzęgło bo pewnie ci lekko ciągnie.


7 lip 2017, o 19:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
Ktoś kojarzy jakie były pierwsze objawy padania rozrusznika?
Nie chce mi się bezpodstawnie go rozbierać.


Ja miałem kiedyś tak że się blokował nie wiem dlaczego ale rozebrałem wyczyściłem i włożyłem nowy uszczelniacz i narazi chodzi :) i nie mogłem nigdzie dostać łożyska co tam jest jakieś nie wymiarowe/serwisowe


8 lip 2017, o 11:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
Janek87 napisał(a):
Ktoś kojarzy jakie były pierwsze objawy padania rozrusznika?
Nie chce mi się bezpodstawnie go rozbierać.


Ja miałem kiedyś tak że się blokował nie wiem dlaczego ale rozebrałem wyczyściłem i włożyłem nowy uszczelniacz i narazi chodzi :) i nie mogłem nigdzie dostać łożyska co tam jest jakieś nie wymiarowe/serwisowe
Dzięki za odpowiedź :piwo:
Ale jak Ci się blokował? Bo ja mam tak, że raz na 10 jak klikam rozrusznik to on ruszy ale jakby nie miał siły przełamać kompresji i staje. Przy kolejnej próbie już bez problemu. Tak jak mówię raz na czas taka niemoc go chwyci.
Akumulator ma 3 lata, luzy zaworowe sprawdzone, wczoraj jeszcze czujnik sprzęgła wyczyściłem bo syf się tam nagromadził, to też mogło być przyczyną.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


8 lip 2017, o 13:32
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pany, pytanie na szybko :)

Mam zamontowany akcesoryjny undertail ale wracam do oryginału.
Błotnik i trójkąt do lampy już zamówiony.
To co jest poniżej w linku wystarczy do pełnego kompletu czy trzeba coś jeszcze kupić ? (sv1000S k3)

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6744532566

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


10 lip 2017, o 17:47
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21
Posty: 235
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban pytanie bezpośrednio do Ciebie z racji że też masz litra: czy u Ciebie podczas jazdy też czujesz takie dziwne wibracje zarówno pod dupskiem jak i na kierownicy?
Nie jest to tak że telepie całym motocyklem, raczej określę to jak takie mrowienie po rękach i tyłku...
Jak odlacze silnik (czytaj wcisnę sprzęgło) podczas jazdy mrowienie ustaje. Zatem nie jest to spowodowane podwoziem tylko silnik to generuje.... Dzisiaj odebrałem moto z serwisu i mechanik zwrócił mi na to uwagę, podejrzewajac panewki, wał etc. Sam większej wagi wcześniej do tego nie przywiazywalem myśląc że V tak ma. Jak jest u Ciebie?


10 lip 2017, o 21:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24
Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
paciek napisał(a):
karuk napisał(a):
Ja robiłem proszkowo. Całe moto rozkręcone, otwory w ramie zabezpieczone i do komory, zapłaciłem chyba 500 za ramę i wahacz.

Cześć można wiedzieć gdzie malowałeś ramę i jaki był koszt przemalowania całego motocykla [SMILING FACE WITH SMILING EYES]?


Tak jak pisałem rama kosztowała 500, proszkowo 3 warstwy, lakierowałem w Luboniu pod Poznaniem, ale dokładnie już nie pamiętam.
Lakiernik za plastiki (cały zadupek, błotnik z osłoną łańcucha, bak, błotnik przedni, plastiki przy lampie [bez "owiewki"]) wziął 650, ale on był dosyć tani.


10 lip 2017, o 23:41
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 11 lip 2017, o 00:14
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Taka przypadłość w SV 650S 2002r:

Ładnie pali, ładnie się wkręca na obroty jednak podczas jazdy w okolicach 140 km/h nawet jeśli utrzymuję stale tą prędkość motocykl zaczyna się dławić. Przy odkręconej manetce brak reakcji, na zmianę z chwilowymi szarpnięciami - po redukcji biegu tak samo. Dopiero przy redukcji do 4 i obniżeniu prędkości do około 90 załapuje i jedzie normalnie. Przy jeździe do 120 jest ok jak tylko zbliżę się do 140 to po jakimś czasie znowu to samo. Jeśli po tym jak zacznie się czkawka wcisnę sprzęgło na dłuższą chwilę - silnik gaśnie. Dodam że motocykl nie jest zdławiony i ponad 220 idzie bez oporów jednak nie ryzykuję takiej jazdy odkąd to się dzieje.

Dodam że wymieniałem przewód paliwowy idący od kranika ciśnieniowego do pompy bo poprzedni (jeszcze fabryczny) pękł zaraz przy króćcu kranika i po skróceniu go o ten kawałek pękł ponownie po kilku km - tak jakby ciśnienie go rozsadzało ze starości. Nowy jest znacznie solidniejszy i nie pęka ale, czy może mieć to związek z problemami podczas jazdy?

Proszę o pomoc gdzie zacząć szukać? Regulator napięcia? Układ paliwowy? Filtr powietrza? Czujnik stopki? Ostatnio coraz mniej czas na dłubanie przy moto a sezon w pełni każda wskazówka będzie pomocna.
Pozdrawiam


11 lip 2017, o 00:51
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 10:36
Posty: 94
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2012
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bonczas89 napisał(a):
Witam,
Taka przypadłość w SV 650S 2002r:

Ładnie pali, ładnie się wkręca na obroty jednak podczas jazdy w okolicach 140 km/h nawet jeśli utrzymuję stale tą prędkość motocykl zaczyna się dławić. Przy odkręconej manetce brak reakcji, na zmianę z chwilowymi szarpnięciami - po redukcji biegu tak samo. Dopiero przy redukcji do 4 i obniżeniu prędkości do około 90 załapuje i jedzie normalnie. Przy jeździe do 120 jest ok jak tylko zbliżę się do 140 to po jakimś czasie znowu to samo. Jeśli po tym jak zacznie się czkawka wcisnę sprzęgło na dłuższą chwilę - silnik gaśnie. Dodam że motocykl nie jest zdławiony i ponad 220 idzie bez oporów jednak nie ryzykuję takiej jazdy odkąd to się dzieje.

Dodam że wymieniałem przewód paliwowy idący od kranika ciśnieniowego do pompy bo poprzedni (jeszcze fabryczny) pękł zaraz przy króćcu kranika i po skróceniu go o ten kawałek pękł ponownie po kilku km - tak jakby ciśnienie go rozsadzało ze starości. Nowy jest znacznie solidniejszy i nie pęka ale, czy może mieć to związek z problemami podczas jazdy?


Proszę o pomoc gdzie zacząć szukać? Regulator napięcia? Układ paliwowy? Filtr powietrza? Czujnik stopki? Ostatnio coraz mniej czas na dłubanie przy moto a sezon w pełni każda wskazówka będzie pomocna.
Pozdrawiam


Kiedy ostatnio miałeś regulowane i czyszczone gaźniki?
kiedy ostatnio miałeś regulowane zawory?
Sprawdzałeś, czy w baku nie ma opiłków rdzy/innych zanieczyszczeń?
Sprawdzałeś filtr powietrza?
kiedy ostatnio wymieniałeś świece?
Wszystko powyższe może dawać podobne efekty, kiedyś podobne przerywanie było u mnie spowodowane pękniętą dyszą w gaźniku.
Kranik jest szczelny i sprawny?


11 lip 2017, o 13:53
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2015, o 16:10
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2011
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej
Mam dziwny problem (a moze to nie problem) z moja SV wtryskową
Mianowicie dalem do wymiany przewody hamulcowe na oplot. I kiedy odebralem moto plynu hamulcowego miałem nalane pod korek. Tak ze nie dalo sie stwierdzic nawet czy jest bo nie bylo widac poziomu. Wkurzalo mnie to wiec odlalem 3 łyzki płynu tak ze poziom byl idealnie pomiędzy max/min.
Pojezdzilem 3-4 tygodnie, i płynu znów jest pod korek.

Co z tym zrobic? zostawic/olac? Czy może znaczy to ze gdzies zapowietrzone cos jest? (albo deszcz mi gdzies pada :D)


11 lip 2017, o 15:29
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 28 cze 2017, o 08:41
Posty: 90
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć wydaje mi się że to kwestia temperatury płyn na słońcu się rozgrzał i zwiększył swoją objętość.


11 lip 2017, o 16:39
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2015, o 16:10
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2011
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tez na poczatku tak myslalem, ale to dzieje sie tez np w nocy. kiedy jest dosc zimno


11 lip 2017, o 18:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaggred napisał(a):
tez na poczatku tak myslalem, ale to dzieje sie tez np w nocy. kiedy jest dosc zimno
Trzeba raz a dobrze odpowietrzyć układ, cudów nie ma, płyn się nie mnoży w zbiorniku ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


11 lip 2017, o 18:58
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2016, o 14:02
Posty: 89
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jakiej długości przewody w oplocie zastosować by można było przypasować do eski litra z prostą kiera ?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


11 lip 2017, o 22:38
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 19 cze 2017, o 22:00
Posty: 7
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jaki rozmiar klucza hakowego kupić do regulacji amortyzatora tylnego w SV1000


12 lip 2017, o 15:50
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 11 lip 2017, o 00:14
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś pamięta średnice przewodów idących od kranika ciśnieniowego w gaźnikowej sv? Coś nie mogę w serwisówce znaleźć, niby są schematy a średnic nie widzę.


12 lip 2017, o 19:57
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26
Posty: 394
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bonczas89 napisał(a):
Ktoś pamięta średnice przewodów idących od kranika ciśnieniowego w gaźnikowej sv? Coś nie mogę w serwisówce znaleźć, niby są schematy a średnic nie widzę.


Ja dolozylem przewód 4mm

_________________
Niebieska mała gaznikowa eSka '00


12 lip 2017, o 21:05
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 652, 653, 654, 655, 656, 657, 658 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL