Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
A ja w międzyczasie znalazłem też coś podobnego do TRE, ale dla gaźnikowych SV. We wtryskowych jest blokada na pierwszych 4 biegach. W gaźnikowych zdławiona jest dwójka i trójka, bo tylko dla tych 2 biegów idą kable z czujnika zmiany biegów. W gaźnikowcach z oczywistych przyczyn nie ma map zapłonu, więc łagodniejszą charakterystykę osiągnięto przez opóźnienie kąta zapłonu. Co zrobić, żeby było większe kopyto? Ano uciąć 2 kable idące z czujnika zmiany biegów i po problemie A tu dokładny opis, tylko po angielsku: http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 lip 2010, o 11:16 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
No dobra, to teraz łopatologicznie: są 3 kable: różowy, szary i niebieski. Niebieski zostawiamy w spokoju, a pozostałe dwa tniemy i mamy: różowy1 i różowy2 oraz szary1 i szary2 Co i gdzie lutujemy? Mam SV650, więc jak cokolwiek ma tu być inaczej, to też proszę o zwrócenie na to uwagę
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
4 lip 2010, o 11:22 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Mod TRE
Tniemy tylko różowy i wkładamy opornik? http://www.sv-portal.com/forums/showthr ... tre&page=9i to wszystko? cała filozofia?
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
4 lip 2010, o 15:36 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
O tak robimy Nie wiem jaką wartość opornika trzeba zastosować w 650. Ja to robiłem w litrze!
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
4 lip 2010, o 18:26 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Mod TRE
Zdaje się, że we wtryskowych 650 tnie się tylko różowy kabel i wstawia tam opornik 6,6 czy 6,8 kOhm. W tym temacie na 1 stronie są linki do szczegółowych opisów, są podane wartości potrzebnych oporników. Czytać ludzie, czytać
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 lip 2010, o 19:58 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Mod TRE
lasooch myślisz, że to coś da?
_________________
SV650S K1
|
4 lip 2010, o 20:02 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Sirmariano sprawdź sam, jak to nic nie da to zlutujesz kable z powrotem i gitarka Pzzepraszam, że chcę Cię wykorzystać do testów, ale ja jestem obecnie kontuzjowany i nie jeżdżę, ale jak wyzdrowieje to ja zrobie tego moda
|
4 lip 2010, o 21:52 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Mod TRE
Zabieram się do tego chyba od marca, powiedzcie mi gdzie kupić taśmę samowulkanizującą to jutro to zrobię
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 lip 2010, o 22:08 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Mod TRE
Sam jestem ciekaw ile to daje. Żałuję, że w swojej SV nigdy tego nie sprawdziłem, ale na bank sprawdzę w V-stromie
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 lip 2010, o 22:09 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Mod TRE
To gdzie dorwę tą taśmę?
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 lip 2010, o 22:10 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
W hurtowni elektrycznej jest - mam tego w domu od ch...ja, bo dziadek z ojcem mają instalatorstwo elektryczne A może spróbuj zwykłej izolacji, a na to koszulka termokurczliwa, trochę ognia i już zabezpieczone kabelki
|
4 lip 2010, o 23:34 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Mod TRE
Wg tego zdjęcia http://www.sv650.org/ig_retard/Picture_7.jpg to nawet nie trzeba chyba nic ciąć - wystarczy wypiąć z kostki. Jutro po pracy się pobawię ale jakoś mi się nie wydaje by dużo to dało - ale jako placebo się nada
_________________
SV650S K1
|
4 lip 2010, o 23:39 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Autor tej instrukcji co podał Łasuch pisze, że warto zrobić tego moda, w dodatku, że koszty są zerowe
|
5 lip 2010, o 16:01 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Mod TRE
Autor obrazkowego postu ma 1000, a ty, jak widzę 650 (ja zresztą też). Wszystko fajnie, z tym TRE, ale chyba trzeba by usystematyzować wiedzę z różnych źródeł. Ja tam widzę opisy do litrów, a nie 650.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
5 lip 2010, o 16:30 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
|
5 lip 2010, o 22:32 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Zrobiłem tego moda co Łasuch pisał w swojej gaźnikowej sv...po tym na dwójce i trójce czuć takie pierdol.nięcie mocy Ale szybko się już do tego przyzwyczaiłem
|
8 lip 2010, o 21:17 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Mod TRE
A serio: czuć coś czy jaja sobie robisz? Ja jeszcze nie miałem okazji się zebrać ale skoro ma stawać dęba na trójce to może jutro znajdę chwilę Wypinałeś tylko te dwa kabelki?
_________________
SV650S K1
|
8 lip 2010, o 22:59 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Ogólnie sv650 na drugim i trzecim biegu oddaje moc liniowo, po odcięciu tych dwóch kabelków (tak zrobiłem bo wysunąć z kostki jakoś nie dałem rady) jest nerwowy jakby krzywa mocy na wykresie miała taki nagły skok w górę. Zauważyłem dużą różnicę w osiągnięciu V-maxa: jak przyspieszam od 0 do 230 na full manetce to wiem dokładnie ile czasu upłynie do momentu zapinania szóstego przełożenia i tak tez jechałem zadowolony z życia i czuję, że to już czas na szóstkę a tu zonk - szóstka już dawno siedzi, rzut okiem na prędkościomierz a ja grzeje już 230km/h... wnioski czy warto zrobić tego moda wyciągnijcie sami z mojej wypowiedzi EDIT: Nie napalajcie się, że od razu możecie konkurować z R1 (wczoraj podskoczyłem do takowej), ale reakcja na gaz jest inna, jakby moto przestało być grzecznym barankiem do turystyki i stało się małym skur.wielem (z tym modem pierwsze 3, nawet 4 biegi to kwintesencja w przyspieszaniu naszej małej Vałeczki) chcącym poprzestawiać kręgi szyjne swojemu rajderowi.
|
8 lip 2010, o 23:34 |
|
|
Łulf
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 21:57 Posty: 80 Lokalizacja: SWD
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6 x2
|
Re: Mod TRE
Parę dni temu kabelki poszły w izolacje moto jest bardziej żywe Dzisiaj ze skrzyżowania ogień 1 -2 i koło w powietrzu, zaskoczyło mnie to Do wyciągnięcia kabelków przydaje się bardzo cienki śrubokręt od przodu mała plastikowa zapadka.
_________________ Ogar 205 -> Simson S51 -> SV650 N 2000r -> SV1000S K6 -> SV1000S K6
|
9 lip 2010, o 00:20 |
|
|
Carry
kluska
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05 Posty: 778 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
|
Re: Mod TRE
Ja z aTRE własnej roboty jeżdżę już 2 sezon i nie wpływa źle na moto. Ogółem prosta rzecz i cieszy więc polecam każdemu zrobić sobie taki bajerek
_________________ ECU flashing - Carry/MotoTune +48600403686 Polub Nas:
Zapraszamy!
|
9 lip 2010, o 10:00 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|