Autor |
Wiadomość |
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do tych mniejszych potrzeba wyczucia, kto by się bawił w dokręcanie kluczem dynamometrycznym wałka rozrządu czy pokrywy od silnika? Przy małych Nm najlepsza ręka, kluczem łatwo przeholować.
_________________ Nec temere, nec timide.
|
4 lis 2017, o 01:32 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janusze mechaniki w natarciu Tak w sekrecie zdradzę że są ludzie co większość życia spędzają na zdobywaniu wiedzy o połączeniach śrubowych. To oni są odpowiedzialni za tworzenie procedur dokręcania śrub. Czy lepiej iść na wyczucie to niech każdy sobie odpowie A co do klucza, ze swojej strony mogę polecić drapera 10-80 Nm. Majątku nie kosztuje a nastawy trzyma i zakres też całkiem rozsądny Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
|
4 lis 2017, o 09:11 |
|
|
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janusze a mechanicy to duża różnica, niestety pewnych rzeczy Janusze nie potrafią zrozumieć bo nie mają 20-30 letniego doświadczenia . Pisać możemy o kluczach, producentach itp a dobry mechanik to skarb. P.S. jak nie wiem co piszę to nie piszę.
_________________ Nec temere, nec timide.
|
5 lis 2017, o 00:13 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Akurat mechanicy z 30 letnim doświadczeniem to zły przykład, większość uczyła się mając w ręku śrubokręt i młotek przy remoncie silnika Przy nowych konstrukcjach ich doświadczenie bywa szkodliwe. Każda wiedza jest dobra, czy nabyta w internecie na forum czy dekadach jelczy.
|
5 lis 2017, o 21:12 |
|
|
filipt12
motocyklista
Dołączył(a): 16 paź 2017, o 21:45 Posty: 231
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr 600
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dajcie spokój, lepiej napiszcie jakie są graniczne wymiary grubości tarcz z przodu bo zima za pasem i chciałbym się trochę w kosztach serwisu rozeznać. Patrzyłem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem.
|
5 lis 2017, o 22:07 |
|
|
misiuto
SV Rider
Dołączył(a): 15 sie 2011, o 20:33 Posty: 338 Lokalizacja: Krk NH
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tabelka - 8-38 serwisówka. Pzdr misiuto
_________________
|
5 lis 2017, o 22:41 |
|
|
artr93
motocyklista
Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13 Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na tarczy jest też napisane Min Th
|
5 lis 2017, o 22:46 |
|
|
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
20 lat temu większość pojazdów była już na wtrysku, diagnostyka szła do przodu w zawrotnym tempie, 4 cylindrowe silniki turbo z Lancia Thema czy V6 z Alfy 164 nie były podatne na młotek... Zaraz, zaraz, w Polsce w tamtych latach mechanicy grzebali przy Polonezach, Maluchach i 125p i to do nich raczej Orzeł Orzeł pije w poście.
_________________ Nec temere, nec timide.
|
5 lis 2017, o 23:01 |
|
|
filipt12
motocyklista
Dołączył(a): 16 paź 2017, o 21:45 Posty: 231
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr 600
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzięki za odpowiedź wszystkim
|
6 lis 2017, o 19:10 |
|
|
grzesiek.p
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52 Posty: 92 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podpowiedzcie czy da się coś zrobić z takim fantem , na 3 nitach nie ma po pół podkładki...
|
6 lis 2017, o 21:55 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miałem to samo na swoich nitach, tarcze ze zwiększającym się przebiegiem będą dostawać coraz większe luzy. Ja swoje przenitowałem (założone nowe nity i nowe podkładki sprężyste) https://imgur.com/WJONqRjhttps://imgur.com/a3W0v0mhttps://imgur.com/T3WKOjbhttps://imgur.com/pFnRoSwhttps://imgur.com/peUy8uRhttps://imgur.com/T9VaSrq
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
6 lis 2017, o 23:10 |
|
|
pikciu
rowerzysta
Dołączył(a): 22 lip 2016, o 21:07 Posty: 28 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S ABS K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ooo to jest ciekawe Czy do przenitowania potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia? Czy idzie to zrobić w garażu? Czy jest to też sposób na regeneracje tarcz w przypadku gdy luzy są za duże? Gdzie można to kupić?
|
7 lis 2017, o 01:29 |
|
|
grzesiek.p
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52 Posty: 92 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba by mieć swojego tokarza , bo pewnie nie będzie się chciało nikomu z takimi małymi elementami bawić....a może ktoś to toczy? Oddaje felgę do malowania i przy okazji przydało by się to zrobić...
|
7 lis 2017, o 10:31 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pierścień osadczy nierdzewny kupisz w sklepach z podkładkami, podkładki sprężyste trój faliste w Polsce około 15zł/szt więc mało opłacalne ja kupiłem je na aliexpress za grosze. Nity dotaczał mi znajomy za 8mio paka. Nit jest caśniejszy i wszystko ładnie spasowane nic nie puka i brak luzów.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
7 lis 2017, o 20:50 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sv 650 gaźnik Odkąd pamietam w moim moto ma biegu jałowym strzelał z tłumika . Zauważyłem ze ze spalanie jest dość duże tzn przy normalnej jeździe zrobię na baku ok 150km. Ostatnio chciałem zakończyć sezon i przejechać się bo pogoda była fajna. Moto odpaliło za którymś razem , chodził dość ciężko i nierówno. Jak wyłączyłem ssanie to chwile chodził i gasł . Kilka takich prób i dalej to samo. Szukam punktu zaczepienia od czego zacząć w poszukiwaniu przyczyny? Świece są nowe.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
7 lis 2017, o 21:12 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najłatwiej obwiniać gaźniki. Mogą być złe wyregulowane albo np źle założone. Kiedyś udało mi się zamontować je tak, że linka ssania się zacięła z jednej strony. Proponuję, na start, wyciągnąć je i wyczyścić oraz zwrócić uwagę na działanie mechanizmu ssania.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
|
7 lis 2017, o 23:29 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kiedy żeś zawory sprawdzał?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
8 lis 2017, o 21:40 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nigdy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
9 lis 2017, o 07:31 |
|
|
Niunio
SV Rider
Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26 Posty: 394 Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow plus regulacja luzow zaworowych akurat zajecie na zime;)
_________________ Niebieska mała gaznikowa eSka '00
|
9 lis 2017, o 09:05 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na dwa wieczory
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
10 lis 2017, o 22:53 |
|
|