Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:53



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Płyn chłodniczy i inne problemy. 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53
Posty: 364
Płeć: mężczyzna
Post Płyn chłodniczy i inne problemy.
Witam.
Zacznę od pierwszego pytania:
- Jak sprawdzić poziom płynu chłodniczego? Wlew jest dosyć niefortunnie umiejscowiony pod owiewką, czy aby cokolwiek tam majstrować należy zdjąć przednią owiewkę? Czy jest inny sposób?

- Druga sprawa dotyczy rzeczy mechanicznej i dosyć nietypowej, opowiem wam moje wrażenia podczas jazdy: Otóż jadę se powiedzmy 120, zapinam z 5 na 6 bieg i w lewym podnóżku włączają mi się dziwne drgania jakby ze skrzyni biegów. Czuje ewidentne "bicie" w stopę. Czym to może być spowodowane? Nie jest to jakieś pulsowanie tylko "uderzenia" w stopkę co sekundę, półtorej.
Wkurza mnie to i nie wiem czy w czasie jazdy cholera mi coś się nie rozpierdzieli.

Jestem laikiem, jeśli pytania wydają się wam infantylne, prosiłbym jednak o rzetelną odpowiedź.

Pozdrawiam
Toksyczny

_________________
" Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami"
"Carpe Diem"


3 paź 2010, o 18:02
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Żeby dostać się do korka musisz zdjąć prawą owiewkę. Poziom w zbiorniczku wyrównawczym też sprawdzasz po prawej stronie.

_________________
SV liter z owiewkom:)


3 paź 2010, o 18:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym sprawdzasz. Jeśli chcesz to możesz zdjąć owiewkę i zerknąć do chłodnicy, czy aby napewno jest w niej płyn...
Drgania na szóstym biegu czy w momencie przełączania biegów?

Oczywiście nie jest napisane o jaki motocykl chodzi...


3 paź 2010, o 18:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
W gaźnikowej SV zbiorniczek wyrównawczy jest pod ramą po prawej stronie, we wtryskowej po lewej. W zbiorniczku jest okienko z 2 kreskami, zimny płyn powinien być między nimi.

Co do uderzeń w podnóżek... A łańcuch czasem nie jest jakoś nierówno rozciągnięty? Bo miałem podobne objawy, gdy mój się już kończył...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 paź 2010, o 20:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Za to w litrowej jeśli się nie mylę, to zbiorniczek znów jest po prawej, za to regulator po lewej, odwrotnie niż w 650 wtrysk.


3 paź 2010, o 21:35
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Dono napisał(a):
Za to w litrowej jeśli się nie mylę, to zbiorniczek znów jest po prawej, za to regulator po lewej, odwrotnie niż w 650 wtrysk.


Nie mylisz się :)

_________________
SVNERWUS


3 paź 2010, o 23:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2010, o 14:53
Posty: 364
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
SV650s 04r.

Łańcuch OK.
Biegi - jak są już wrzucone, najbardziej to czuć na 5 biegu.

_________________
" Wy śmiejecie się ze Mnie, iż jestem "inny", Ja śmieję się z Was bo wszyscy jesteście tacy sami"
"Carpe Diem"


4 paź 2010, o 07:23
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02
Posty: 210
Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Płyn można wlewać przez strzykawkę do enemy.. jest dość pojemnaaaa ;)

Odpada wtedy demontowanie owiewki.

_________________
SV650S K7 'Złośnica'
Obrazek


4 paź 2010, o 08:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Ja nie demontowałem, ot po prostu odgiąłem ten plastik od czachy i giętkim lejkiem wlałem do chłodnicy. Przy użyciu źródła światła dało też się zauważyć poziom. Swoją drogą, trochę niefortunne miejsce na wlew do chłodnicy :/

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


6 paź 2010, o 22:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2010, o 13:59
Posty: 24
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Ja dzisiaj dolewałem płynu chłodniczego i niczego nie musiałem odkręcać. Do zbiorniczka wsadziłem lejek, a do chłodnicy wystarczyło płyn przelać do małej buteleczki i stopniowo dolać. Z dojściem nie było problemu. Pasowała na styk. Pozdrawiam.


15 paź 2010, o 16:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
c002c napisał(a):
Ja dzisiaj dolewałem płynu chłodniczego i niczego nie musiałem odkręcać. Do zbiorniczka wsadziłem lejek, a do chłodnicy wystarczyło płyn przelać do małej buteleczki i stopniowo dolać. Z dojściem nie było problemu. Pasowała na styk. Pozdrawiam.
He he, kolega pewnie zapomniał dodać, że ma eNkę :P Albo wlał nie tam, gdzie potrzeba :P

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


15 paź 2010, o 19:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01
Posty: 287
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Odgrzeje kotleta, chciałbym wymienić płyn chłodzący w litrze, powie ktoś którędy spuścić stary i czy są jakieś odpowietrzniki w układzie? Czy płyn taki jak do puszek wejdzie do naszych chłodnic? pozdro

_________________
SV1000N K4


17 mar 2011, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
viewtopic.php?f=33&t=205


17 mar 2011, o 22:58
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lis 2010, o 19:01
Posty: 287
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Kurde, wielkie dzięki, szukałem wczoraj cokolwiek na ten temat i znalazłem tylko ten gdzie piszemy :) :piwo:

_________________
SV1000N K4


18 mar 2011, o 15:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lut 2017, o 20:36
Posty: 18
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S k4
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Toksyczny napisał(a):
- Druga sprawa dotyczy rzeczy mechanicznej i dosyć nietypowej, opowiem wam moje wrażenia podczas jazdy: Otóż jadę se powiedzmy 120, zapinam z 5 na 6 bieg i w lewym podnóżku włączają mi się dziwne drgania jakby ze skrzyni biegów. Czuje ewidentne "bicie" w stopę. Czym to może być spowodowane? Nie jest to jakieś pulsowanie tylko "uderzenia" w stopkę co sekundę, półtorej.
Wkurza mnie to i nie wiem czy w czasie jazdy cholera mi coś się nie rozpierdzieli.


Wybaczcie takie odgrzewanie (bardzo ;) ) starego kotleta. Czy wyjaśniło się co powodowało takie bicie? Mam podobne objawy ostatnio.


15 cze 2018, o 23:21
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
Ja bym wróżył problemy z łańcuchem.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


16 cze 2018, o 00:41
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22
Posty: 1573
Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '2003
Post Re: Płyn chłodniczy i inne problemy.
...albo z zębatką zdawczą - raz na 1-1,5 sek, to znaczy, że coś musiałoby się przy tych prędkościach obracać baaaardzo powoli, a chyba nie jeździsz ciągle po parkingu :P
Zdejmij pokrywę zębatki/wysprzęglika i zobacz czy zębatka nie ma za dużych luzów na wałku ani czy nie jest za bardzo zużyta. Sprawdź też czy masz dobrą współosiowość ustawioną - tylko nie obserwując znaczniki tylnej osi, ale przez sznurek/listewki albo po prostu obejrzyj zębatkę zdawczą, czy jej łańcuch z którejś strony (od strony silnika potrzebne małe lusterko) nie piłuje.
Z tym "łańcuch OK" to bym się nie rozpędzał, regulacja naciągu to jest jakaś średnia dla 108 ogniw, sprawdź naciąg w kilku miejscach.
Zerknij też na ślizg łańcucha, czy nie jest wytarty aż do wahacza.

_________________
"Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr


28 lip 2018, o 14:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 17 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL