Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Jak to możliwe ? 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 16 cze 2018, o 22:02
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Jak to możliwe ?
Kupiłem SV od gościa który mówił że coś puka w silniku jak się rozgrzeje, cena oczywiście niewielka 3000 zł, umówiłem się z gościem, podjechał nic nie puka, ładnie chodzi, wziąłem na jade, przejechałem z 10 km wracam no ok, nawet jak to panewki i zaczną pukać to wymienię silnik myślę, tak to wizualnie igla, rama prosta napęd na początku. No i na prawdę nic nie pukało nawet tak jak mi mówił. Umowa spisana, jadę. Po 20 km coś zazgrzytalo, koło się zblokowało i zgasł nie da rady odpalić. Dobra zdejmuje silnik i co się okazało jeden tłok normalnie urwany, pękł korbowod. Jak to możliwe że chodził tak dobrze te kilkadziesiąt km a potem aż takie zniszczenie ? Przecież to chyba powinno dawać jakieś oznaki wczesniej... A i jakby ktoś coś wiedział o pewnym silniku na gazniki to jestem zainteresowany ;)


8 lip 2018, o 17:40
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2017, o 00:57
Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2002
Post Re: Jak to możliwe ?
Dawało, skoro poprzedni właściciel twierdził, że pukało to musiało pukać, a że od niedawna masz sv to nie rozpoznałeś tego

_________________
Młody wilk


8 lip 2018, o 18:04
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 16 cze 2018, o 22:02
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Jak to możliwe ?
No tak pewnie bylo, pytanie czy to jest sens naprawiać bo ten drugi korbowód dobrze trzyma się przy wale, bez luzow. ? Czy lepiej cały silnik ?


8 lip 2018, o 18:47
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Jak to możliwe ?
Do poprawnej pracy potrzebujesz dwóch korbowodów bez luzów :D Zmień silnik bo musiałbyś szlifować wał, jakoś go później utwardzić, do tego panewki, korby itp, a pewnie długo to i tak nie będzie działało.


9 lip 2018, o 20:30
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Jak to możliwe ?
I jak możesz to podziel się zdjęciami ;)


9 lip 2018, o 23:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Jak to możliwe ?
Szlifowanie wału nie wchodzi w grę. Nikt tego nie zrobi dobrze.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


10 lip 2018, o 11:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Jak to możliwe ?
koroviov napisał(a):
Szlifowanie wału nie wchodzi w grę. Nikt tego nie zrobi dobrze.


Czemu tak uważasz?


10 lip 2018, o 17:29
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Jak to możliwe ?
W maluszku albo leopoldzie to jeden ciul, ale w nowoczesnych silnikach żaden rzemieślnik nie zrobi tak żeby pożyło.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


10 lip 2018, o 17:37
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Jak to możliwe ?
Da się zrobić, ale się nie opłaca po prostu. Może i wyszlifować się da bez problemu, z wyważeniem i dorobieniem panewek też nie będzie problemu. Problem będzie "jedynie" z powierzchnią czopa wału, jak ją utwardzić i nie pogiąć przy tym całości, bo w procesie szlifowania twarda warstwa zostanie usunięta.

Chociaż, możesz próbować, dawno nikt tego nie robił, może ktoś już to dobrze potrafi zrobić i przetrzesz szlak :->


11 lip 2018, o 19:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Jak to możliwe ?
No ja znam takich co przecierali szlaki. Ostatnio w TDM-ce jakieś 3 lata temu. Nie jest łatwo znaleźć fachowca co się tego podejmie. A jeszcze trudniej, żeby silnik pożył więcej jak kilka tys. km

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


11 lip 2018, o 20:56
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Jak to możliwe ?
koroviov napisał(a):
No ja znam takich co przecierali szlaki. Ostatnio w TDM-ce jakieś 3 lata temu. Nie jest łatwo znaleźć fachowca co się tego podejmie. A jeszcze trudniej, żeby silnik pożył więcej jak kilka tys. km


Cholera, zaintrygowałeś mnie w tym momencie. Masz może jakieś sprawdzone źródło kto to robił, w jaki sposób i czy się powiodło? Jakie były efekty końcowe?


11 lip 2018, o 22:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 11 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL