Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Autor |
Wiadomość |
Czyzo
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04 Posty: 66 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Kill switch , Dzięki panczo1922
_________________ SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875
|
5 lip 2016, o 18:25 |
|
|
panczo1922
motocyklista
Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21 Posty: 235 Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Mała rzecz a cieszy
|
6 lip 2016, o 22:05 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Pytanko,
Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.
Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie. Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki.
|
21 lip 2016, o 19:20 |
|
|
Czyzo
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04 Posty: 66 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Co do regulacji K7 wzwyż nic ci nie doradzę, ale w kwestii wsysania oleju to radę techniczną mam, włóż w wężyk kulkę z łożyska wiankowego, ona zatrzyma olej przed wessaniem
_________________ SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875
|
21 lip 2016, o 20:53 |
|
|
grisha
rowerzysta
Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35 Posty: 30 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
| | | | karuk napisał(a): Pytanko,
Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.
Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie. Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki. | | | | |
W K8, regulacje przepustnic robisz tylko jedna śrubką, jak wrócę do domu to wstawię fotkę z manuala haynes'a. A żeby nie wciągało oleju, to tak jak kolega powyżej napisał, albo użyć dłuższą rurkę.
|
22 lip 2016, o 09:54 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Dzięki za podpowiedzi, ale umówiłem się do mojego motocyklowego magika i pomoże mi ogarnąć temat.
Przy okazji powiem, że ustawiłem na słuch i pomimo, że zaciąga olej i tak mam wrażenie, że pracuje lepiej, równiej, a do tego ustabilizowały mi się wolne obroty.
|
23 lip 2016, o 01:16 |
|
|
grisha
rowerzysta
Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35 Posty: 30 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Wrzucam instrukcję synchronizacji przepustnic, do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7) A tu zdjęcie tej śrubki, którą robi się synchronizację: Mam nadzieję, że pomogłem. Operacja jest naprawdę prosta i każdy sobie z nią poradzi
|
24 lip 2016, o 19:45 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
K7 i nowsze robi się inaczej - zamiast kręcić śrubką przy "throttle rod" reguluje się dwie śrubki "air screw" znajdujące się przy przewodach idących do zaworu obrotów jałowych (ISCV).
|
29 lip 2016, o 14:10 |
|
|
grisha
rowerzysta
Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35 Posty: 30 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Widze ze kolega nie przeczytal tego co wrzucile. Tak, mowimy o tej samej śrubce zaznaczonej strzalka na 4 zdjeciu (tak znajduje sie ona przy przewodzie ISC jak mowisz) I ostatnie, w K7 i K8 robi sie wszystko tak samo.
|
30 lip 2016, o 14:32 |
|
|
tomurbanowicz
motocyklista
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 06:49 Posty: 160
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
_________________ MOTO, FOTO
|
24 sie 2016, o 08:01 |
|
|
tomurbanowicz
motocyklista
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 06:49 Posty: 160
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Ogarnąłem home edition wakuometr - dzięki za tutka, przepustnice zsynchronizowane. Ja użyłem oleju przekladniowego o czerwonym kolorze. U mnie najtrudniej było włożyć rurkę do przedniego kroćca, ale po usztywnieniu rurki metalowa rurką poszlo elegancko, ale następnym razem wyprowadzę sobie kawałek wężyka paliwowego z tego kroćca gdzieś w lepsze miejsce.
_________________ MOTO, FOTO
|
26 sie 2016, o 05:30 |
|
|
Haskon
pieszy
Dołączył(a): 30 paź 2014, o 21:05 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Siemka, Mam mały problem wziąłem się dzisiaj za synchro w sv 650 k4 i mam duzy luz na przepustnicach STV praktycznie sam sobie otwieram i zamykam bez krecenia śrubką... W czym moze problem ? Podejrzewam ze w silniczku cos jest nie tak
|
16 cze 2017, o 11:06 |
|
|
taszu
pieszy
Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 21:56 Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2006
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Witam. Moze ma ktoś z Was zdjęcia do opisu TastPiotra z tego wątku?
|
15 lip 2018, o 11:07 |
|
|
grzesiek.p
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52 Posty: 92 Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Kolega acinr_PL może jeszcze gdzieś ma w pdf zapytaj bardzo fajnie opisane i pokazane, mam na telefonie ale jakoś nie da rady przesłać...
|
15 lip 2018, o 12:25 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
15 lip 2018, o 15:40 |
|
|
Yoro
motocyklista
Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39 Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Super, te wartości pasują też do k4 ?
|
15 lip 2018, o 17:46 |
|
|
taszu
pieszy
Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 21:56 Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2006
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Dzięki wielkie chłopaki
|
16 lip 2018, o 06:35 |
|
|
gawior
rowerzysta
Dołączył(a): 25 kwi 2021, o 21:57 Posty: 26 Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2000r
|
Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Czy ma ktoś może całość regulacji że zdjęciami , fotorelacji jaka zrobił ancir_pl ? Zakupiłem forumowa SV1000S i trochę niedomaga z obrotami itp. Jak zimny, to po odpaleniu na granicy gaśnięcia i gaśnie po zostawieniu motocykla, jak nie przytrzymamy lekko gazu na manetce, aż złapie jakiejś temperatury, ale i wtedy silnik pracuje, jak by miał zgasnąć. Jak się nagrzeje, to w mieście np. na światłach na neutralu trzyma wartość ~1500rpm, a po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na te ~1300rpm ( czy tak to ma być ? ).
|
18 maja 2022, o 20:14 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|