Autor |
Wiadomość |
berger
motocyklista
Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam Ile płynu hamulcowego potrzeba na wymianę w sv650N z 2002 -500ml czy 355ml wystarczy chodzi o metodę dolewania do zbiorniczka i pompowania aż przeleci nowy, i jaki rozmiar klucza do tego odpowietrzacza bo chcę kupić ten półotwarty klucz
_________________
 Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
|
15 kwi 2019, o 18:33 |
|
 |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
355 wystarczy.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
15 kwi 2019, o 20:10 |
|
 |
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klucz nasadowy lub oczkowy tez podejdzie. 
_________________ Nec temere, nec timide.
|
16 kwi 2019, o 05:58 |
|
 |
kendzi
rowerzysta
Dołączył(a): 9 lip 2018, o 22:51 Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie na tył i przód poszło przy zmianie przewodów na stalowe typ F pół litra.
|
17 kwi 2019, o 16:50 |
|
 |
Bechindyou
rowerzysta
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, szybkie pytanie. Czy napinacze rozrządu z DL650 z 2010roku podejdą do SV-ki na gaźnikach z 99r. Słyszę charakterystyczne cykanie w przednim cylindrze. Słychać cykanie szczególnie wtedy, gdy motocykl jest już porządnie rozgrzany i schodzi z obrotów, w okolicach 4tys. obr i 2tys. obr. Na zimnym silniku problem nie występuje. Luz zaworowy co prawda już raczej w tej dolnej granicy(niskie wartości luzu), ale wciąż w normie. Łańcuszki rozrządu wydają się ok. Motocykl ma moc, pali od strzała.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
|
18 kwi 2019, o 05:07 |
|
 |
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co pamiętam, napinacze wtryskowe są już w przypadku SV inne w wersji wtryskowej i gaźnikowej - a co dopiero DL z 2010...
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
19 kwi 2019, o 02:46 |
|
 |
Bechindyou
rowerzysta
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co wyczytałem na forach ludzie zakładają napinacze z SV-ek na wtrysku do tych na gaźniku z racji tego, że nowsze napinacze to proste mechanizmy zapadkowe, które raz na zawsze rozwiązują problem z tym charakterystycznym cykaniem. Pytam dlatego, ponieważ nie wiem czy napinacze z roczników 2009-2010 różnią się od tych z roczników 2003-2004, bo wiem, że te pasują p&p. A z resztą, napinacze są już zamówione(40zl sztuka), więc nawet jak nie spasują, to nie będzie tak bolało. Jutro powinna dotrzeć paczka, także dam znać czy się udało. Pozdrawiam
Edit. Już znalazłem różnice. Napinacze po 2005 roku są inne, są większe i mają dodatkowe 2 otwory(pewnie jakieś kanały olejowe). Zdemontuje dzisiaj jeden z z napinaczy i porownam rozstaw śrub mocujących napinacz. Jeśli będzie taki sam i długość trzpienia napierającego na ślizg będzie taka sama, to spróbuję go w jakiś sposób założyć.
Ostatnio edytowano 20 kwi 2019, o 01:45 przez Bechindyou, łącznie edytowano 3 razy
|
19 kwi 2019, o 03:57 |
|
 |
silver
SV Rider
Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42 Posty: 908 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to chociaż coś wiemy więcej - jak możesz cyknij foty porównawcze dla potomności
_________________ SV 650S Y --> SV 1000S K4
|
20 kwi 2019, o 01:34 |
|
 |
Bechindyou
rowerzysta
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napinacze doszły. Z grubsza są takie same jak z roczników k3-k4(zapadkowe) z tym, że maja dodatkowe kanaly olejowe mające zapewnić tlumienie. Zastanawiam się w jaki sposób zaslepic te kanały olejowe, bo na bank będzie tamtędy wyrzucać olej. Dzisiaj rano, jak wrócę z pracy, to zabiorę się za te napinacze, a przynajmniej za ten na pierwszym cylindrze. Na pewno dam znać jak poszło i wrzucę kilka zdjęć. Pozdrowienia
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
|
20 kwi 2019, o 01:56 |
|
 |
grzes90
rowerzysta
Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 12:22 Posty: 23 Lokalizacja: Wlkp. - powiat krotoszyński
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Mam problem ze skrzynią biegów SV650S 2004, zacięła mi się na drugim biegu. Podczas jazdy nie mogłem ani zredukować ani wbić 3, nawet N nie wchodzi. Jakoś dotarłem do domu i po świętach SV idzie do mechanika. Czy zawsze grzebiąc przy skrzyni trzeba rozkładać silnik? Bo nie chcę, żeby mnie naciął na kasę... ;-)
|
21 kwi 2019, o 00:40 |
|
 |
Bechindyou
rowerzysta
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie miałem niestety czasu by zabrać się wreszcie za te napinacze, ale jeden już przygotowałem do montażu. Otwór olejowy został zaklejony klejem dwuskładnikowym. Tak, wiem, druciarstwo, ale skoro dał radę skutecznie skleić karter w skuterze i to w miejscu mocowania do ramy, to myślę, że i z tym sobie da radę. Zamieszczam zdjęcia porównawcze zapożyczone z innego forum. Jak widać napinacz z 2010r konstrukcyjne jest niemal taki sam, rozstaw śrub i długość trzpienia są takie same, jedynie kanał olejowy doprowadzony jest do sprężyny.    [img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190421/9540068816f1c57861af3c30d5c171a6.jpg[/img]  Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
|
21 kwi 2019, o 16:44 |
|
 |
ravyn
pieszy
Dołączył(a): 1 lis 2014, o 11:17 Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n `01
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zabieram się za sprawdzenie i być może regulacje luzów zaworowych. Dzisiaj przerwałem po poluzowaniu śrub od pokryw cylindrów, dekielka alternatora, otworu inspekcyjnego i gdy chciałem ustawić moto na noc pod ścianą tak żeby samochód też się zmieścił to okazało się, że koło jest zablokowane. Która z tych śrub za to odpowiada? Powinno tak się stać? Spróbowałem każdą dokręcić ale nie na chama bo sporo się namęczyłem z odkręceniem ich. Moto wcześniej było na luzie.
EDIT: Tak jak kolega poniżej napisał, przy mocowaniu się musiałem uderzyć w wajchę i wrzucić bieg.
Ostatnio edytowano 22 kwi 2019, o 21:18 przez ravyn, łącznie edytowano 1 raz
|
21 kwi 2019, o 22:48 |
|
 |
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2823 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Żadna ze śrub które wymieniłeś. Na biegu musiałeś ustawić. Ew coś ci gdzieś wpadło 
|
22 kwi 2019, o 12:19 |
|
 |
master_be
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 wrz 2016, o 12:46 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko: jakim momentem trzeba dokręcać dekiel od statora w sv1000? Dziwne ale nie znalazłem w manualu tej informacji
|
22 kwi 2019, o 20:40 |
|
 |
Yoro
motocyklista
Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39 Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gdzieś koło 13nm z tego co pamietam.
|
22 kwi 2019, o 22:39 |
|
 |
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
11nm dla pokrywy sprzęgła tak samo. Masz to w serwisówce dział 8-34 
_________________

SV650S k3 bikepics.com
|
22 kwi 2019, o 23:00 |
|
 |
master_be
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 wrz 2016, o 12:46 Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki
|
23 kwi 2019, o 09:02 |
|
 |
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaczęła mi ciec uszczelka od dekla alternatora(ta papierowa) , więc zakładam nowa. Trzeba na nią coś dać, czy tylko wyczyścić dekiel i silnik?
|
26 kwi 2019, o 23:38 |
|
 |
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Są 2 szkoły możesz zupełnie na sucho i inni też delikatnie smarują olejem. Ja osobiście też miałem zwalane kapy silnika i zawsze te papierowe uszczelki delikatnie smarowałem olejem i nigdy nic nie ciekło
_________________

SV650S k3 bikepics.com
|
27 kwi 2019, o 13:50 |
|
 |
Yoro
motocyklista
Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39 Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też smaruję, bo wydaje mi się że mogą "sparciec" albo mogą się przykleić i przy kolejnym zdejmowaniu będziesz je zrywać a ich kawałki i tak pozostaną na powierzchni przylegania.
|
27 kwi 2019, o 15:06 |
|
|