Musiałyby mu paść obydwa przełączniki: kierunki są w lewej manetce, awaryjne w prawej. Zerknij do kostki świateł i kostki masy. Obydwie kostki są pod czaszą, 6-pinową kostkę świateł musisz odłączyć, żeby zdjąć czaszę, 6-krotną kostkę masową [z czarnym kapturkiem, dochodzi do niej 6 przewodów czarnych z białym paskiem] zostawiasz w spokoju, ona spina masy poszczególnych świateł. Kostka świateł ma tendencję do wypalania styków (objaw jak przy Green Connector Problem):
https://drive.google.com/open?id=13q_RgssY4A_oR11f4GF6_Vfmub7-knuehttps://drive.google.com/open?id=13u7Thfm5-rHqI3pCVlCIRGD97YgWcayXDo prawej i lewej manetki biegnie błękitny przewód, to jest 12[V], które jest rozdzielane do poszczególnych kierunkowskazów - tak jako kierunkowskazy, jak i światła awaryjne (przód i tył ma te same kolory). Sprawdź, czy masz tam 12[V], jeśli nie masz i z prawej i z lewej strony, cofnij się pod siodło do puszki bezpieczników, stamtąd ten błękitny wychodzi. Do samych kierunkowskazów (od przełącznika) idzie przewód zielony (prawa strona) i czarny (lewa). Nie wiem jak masz wpięty alarm, że steruje kierunkami przy uzbrajaniu/deaktywacji.
Czy po włączeniu kierunkowskazów kontrolki kierunkowskazów na zegarze migają czy nic się nie dzieje?
Czy na brązowym przewodzie przy puszce bezpieczników masz 12[V]? Tym przewodem (brązowym) jest doprowadzone napięcie zasilania dla świateł pozycyjnych, ale może tylko ten odczep dla przerywacza jest uszkodzony (jeśli masz światła pozycyjne). Jeśli nie masz na tym przewodzie napięcia i nie ma tego napięcia na przewodzie brązowym (ale wtedy nie miałbyś też świateł pozycyjnych) zaraz za stacyjką, to problem może być w samej stacyjce.
Napisz coś więcej.