Autor |
Wiadomość |
Piotrkon
pieszy
Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie jest 11, ale popatrz na te blaszkę, kulek ma być tyle samo ile otworów
|
19 wrz 2019, o 12:13 |
|
|
berger
motocyklista
Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak 11 ja u siebie dzisiaj rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem - a nie wiecie czy te sitko z dziurkami to można gdzieś dostać bo u mnie już ten ,,sztynksik'' co wystaje do blokowania nakrętki jest odłamany. I pytanie ta blaszka to ma być tak jak na zdjęciu czy ma być wygięta w celu blokowania nakrętki ,bo u mnie była wygięta żeby blokować nakrętkę ?
_________________
Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
|
19 wrz 2019, o 19:50 |
|
|
Piotrkon
pieszy
Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ten dzyndzel jest tak wygięty chyba po to by zapobiec wysuwaniu się tego blaszanego koszyka który trzyma kulki. U Ciebie była wygięta pewnie po poprzednim rozbieraniu, i ktoś nie zagiął z powrotem
|
19 wrz 2019, o 21:53 |
|
|
berger
motocyklista
Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chyba tak - jak wymieniałem linkę to było zagięte w stronę nakrętki jak dzisiaj smarowałem to też tak zagięłem a dopiero teraz jak przeglądałem nety to zobaczyłem że jest inaczej.
_________________
Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
|
19 wrz 2019, o 22:39 |
|
|
Piotrkon
pieszy
Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też mam szybkie pytanie Czy stosujecie jakieś przedłużenia przedniego błotnika w celu ochrony kolektora i chłodnicy przed kamyczkami? Jeśli tak, to jak wygląda montaż takich przedłużek?
|
19 wrz 2019, o 23:03 |
|
|
berger
motocyklista
Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________
Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
|
19 wrz 2019, o 23:05 |
|
|
Piotrkon
pieszy
Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko. Przy jakim poziomie paliwa powinna zapalić się kontrolka rezerwy w SV650 z 2002? Ostatnio przejechałem ~300km na zbiorniku i potem zalałem ponad 15l. Kontrolka się nie zapaliła.
|
7 paź 2019, o 16:37 |
|
|
Bechindyou
rowerzysta
Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co pamiętam przy 3 litrach zaczyna błyskać, a jak zostanie około 1 litra świeci ciągle. Jak źle pisze, proszę mnie poprawić. A tak swoją drogą, mi zapalała się rezerwa przy przejechaniu około 160km... (hmm, chyba czas zajrzeć do gaźników ) Radzę nie sugerować się wskaźnikiem rezerwy paliwa, już raz musiałem pchać sv-ke 500m pod górę. Od tamtej pory tankuje zawsze gdy jestem na stacji, nawet jeśli mam dolać 3 litry. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
|
7 paź 2019, o 16:45 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
300!? W uszach wiatr, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy!
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
8 paź 2019, o 12:26 |
|
|
Yoro
motocyklista
Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39 Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć! Używa ktoś może takich wskaźników do pomiaru podciśnienia w przepustnicy? https://allegro.pl/oferta/wakuometr-gli ... 7047605714 chciałbym dokonać rzetelnego pomiaru jakimś precyzyjniejszym urządzeniem niż u-rurka. Co o tym sądzicie? Używał ktoś?
|
22 paź 2019, o 13:42 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U-rurka jest precyzyjniejsza Każdy wakuometr mierzy podciśnienie między gaźnikiem, a ciśnieniem atmosfery - masz dwa pomiary obarczone błędem pomiarowym wakuometru i je porównujesz. Na u-rurce porównujesz bezpośrednio podciśnienie w jednej przepustnicy względem drugiej. Kwestia tylko przygotowania takiego przyrządu - odpowiednia dokładność skali, dobre dławiki, żeby olej w środku nie skakał i uważam, że nie ma lepszego przyrządu.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
22 paź 2019, o 14:36 |
|
|
kuchar
SV Rider
Dołączył(a): 11 lis 2016, o 09:00 Posty: 642 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dokładnie. Podczas synchronizacji zależy ci na porównaniu pomiędzy jedna przepustnicą a drugą więc jak tu wcześniej napisano u- rurka właśnie niweluje błędy.
Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka
|
23 paź 2019, o 07:15 |
|
|
lukaman
motorowerzysta
Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co to jest ??? https://ibb.co/jh7bm5B...dodam, że w środku jest chyba jakiś płyn...
|
27 paź 2019, o 11:57 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zbiorniczek na skroplony olej w air boxie. Skrapla się z tego co odma wyrzuca.
_________________ SV650 => X11
|
27 paź 2019, o 13:56 |
|
|
lukaman
motorowerzysta
Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falszywy alarm. Okazalo sie, ze ten przezroczysty zbiorniczek był pusty Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
|
31 paź 2019, o 19:46 |
|
|
KrzysPL
motocyklista
Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km. Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś?
Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju?
Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił.
Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku?
Sent from my G8441 using Tapatalk
|
14 lis 2019, o 12:25 |
|
|
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km. Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś?
- Możliwe że przy odpowietrzaniu zostało troszkę powietrza w górnej części chłodnicy, w takim wypadku nie pociągnie płynu ze zbiorniczka.
Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju?
- Nie, nie będzie zużywał oleju w takich ilościach, różnice będą niezauważalne.
Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił.
- Od wymiany do wymiany 300ml (6000 km).
Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku?
- Pomiar zrób na zimnym silniku, szybko wyjdzie czy jest problem z tłokiem lub cylindrem.
_________________ Nec temere, nec timide.
|
18 lis 2019, o 15:03 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lub zaworami, trzeba zrobić drugą próbę po zalaniu tłoka odrobiną oleju.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
21 lis 2019, o 11:52 |
|
|
Łukasz K
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47 Posty: 63 Lokalizacja: Poznań/okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W mojej SV650S 2003 zauważyłem przed ''zimowaniem'', że gdy tylne koło jest na podnośniku a silnik pracuje, koło delikatnie zaczyna się kręcić. Linka sprzęgła wydaje się być w porządku. Jakieś pomysły?
_________________ Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.
|
18 gru 2019, o 11:16 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Norma.
|
18 gru 2019, o 13:24 |
|
|