Ta śruba ma gniazdo pod HEX 4mm. Jeśli użyjesz słabych kluczy, to łatwo zniszczyć gniazdo klucza. Żeby ją wykręcić możesz spróbować kluczami imbusowymi firmy Wiha (wersja o wklęsłych ściankach, przez co krawędzie mocniej "wgryzają się" w narożniki) albo wbić w to obrobione gniazdo bit TORX' lub gwiazdkę SPAX'a (T-star, ale nie T-star plus - obejrzyj różnicę, zrozumiesz) lub bity RIBE - mają 6 dość ostro zakończonych ramion i są przewidziane do przenoszenia dużych momentów.
Raczej ciężko Ci będzie coś dopasować zamiennik z ogólnodostępnych w sklepach ze śrubami, tam jest podtoczenie robiące za tulejkę dystansową (możesz oczywiście tak po partyzancku zrobić, ale nie wiem czy warto - chyba, że pilna sprawa).
Ta śruba w ASO (Suzuki) ma numer 09139-06107 i jest taka sama dla SV650 i dla SV1000 (sprawdzałem dla rocznika 2003). Tu możesz sprawdzić samodzielnie dla innych roczników/modeli (takie fiszki online, w dodatku z ceną - po przeliczeniu tyle samo zapłacisz w ASO albo u naszego kolegi forumowego Jacka od
JJParts):
https://www.suzukipartshouse.com/namiar na Jacka:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1965jego ogłoszenia znajdziesz w dziale
Sprzedam.
Allegro (w znaczeniu poszukiwanie używanych) odradzam - przerobiłem: wychodzi drożej a jest duże prawdopodobieństwo, że kupisz w takim samym stanie jak Twoja.
Jak już będziesz miał tę śrubę nową, to zwracaj uwagę, żeby klucz/bit osadzać "do końca" - ta stal nierdzewna, z której jest wykonana to jakiś ciągliwy stop, jeśli tylko częściowo klucz się schowa w gnieździe, to po kilku takich operacjach osiągniesz stan obecny. To samo ze śrubami od czaszy (z dużym łbem, łapiące owiewkę po bokach do stalowych wsporników) i śruby trzymające błotnik na ladze - ten sam rozmiar klucza i zdaje się ten sam materiał.