Re: sv650s 1999 r. nie kręci
Przeciwko samym koszulkom termokurczliwym absolutnie nic nie mam (wiesz, że są dwa rodzaje, tj. zwykłe i powleczone od wewnątrz klejem termoplastycznym typu "gorący klej"? Te drugie dodatkowo uszczelniają przed wodą/wilgocią) - chodziło mi o jakieś elementarne BHP w bliskim sąsiedztwie 15L 95 Pb-free
Ja bym wymienił. Dużo przyjemniej (i szybciej) się wtedy pracuje ze schematem, jeśli kolory przewodów się "nawet zgadzają"
Zwróć uwagę w jakim stanie są styki w złączkach: z czasem się utleniają i brak (albo jakiś słaby) kontaktu elektrycznego. Słaby kontakt->duża rezystancja->nagrzewanie styków->utlenianie->jeszcze słabszy kontakt itd. Ja problem opisywany u nas jako "Green Connector Problem" miałem też przy złączce świateł (w S'ce świecą dwa reflektory jednocześnie, więc spore prądy tam płyną) - dwa razy wróciłem z trasy bez przednich świateł. Skończyło się to obustronną wymianą złączek (z dublowaniem tej części instalacji, jak w rajdach pustynnych
). Jeśli masz ślady nadpalenia złączki jak tu:
to taka złączka do wymiany. Plastikowa obudowa złączy ma też na celu dociskać obie połówki styku, jeśli docisk jest słaby, to mamy powtórkę z "Słaby kontakt->duża rezystancja->nagrzewanie styków->utlenianie->jeszcze słabszy kontakt itd."
Na zdjęciu wersja pierwotna (po pierwszym powrocie bez świateł) - czyli zdublowanie samych pinów od świateł mijania w osobnej złączce - to te dwa czerwone przewody. Wersja po drugim powrocie to już zdublowanie kompletnej złączki, "jak ręką odjął"