Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Autor |
Wiadomość |
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Mod TRE
Do te oporniki i tranzystor to takie same do 650 i 1000? Nie ma różnicy?
_________________ SVNERWUS
|
9 lip 2010, o 11:25 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Tak.
|
9 lip 2010, o 11:41 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić O tak o:
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
9 lip 2010, o 14:39 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Ciekawe, muszę sprawdzić.
|
9 lip 2010, o 15:13 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Mod TRE
Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być Ktoś już to robił w 650-wtrysk?
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
9 lip 2010, o 16:59 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Ja po dzisiejszym dokładnym pałowaniu z tym modem do gaźnikowców powiem tyle: "łojezusmaryja!" Ludzie! Co Wy tu jeszcze robicie? Kombinerki w łapy i biegiem do garażu obciąć te dwa kabelki!
|
9 lip 2010, o 20:22 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Mod TRE
Zgadzam się Kto nie uciął ten pipa Zdecydowanie warto.
_________________
SV650S K1
|
9 lip 2010, o 20:49 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Mod TRE
Dzięki za motywację, jutro od rana testujemy
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
9 lip 2010, o 21:15 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Mod TRE
Czas potrzebny - 10 minut pamiętaj, żeby nie obcinać tylko wypiąć kable z kostki - wystarczy czymś cienkim odgiąć takie plastikowe coś OD blaszki - podkreślam OD blaszki a nie w stronę blaszki.
_________________
SV650S K1
|
9 lip 2010, o 21:21 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Mod TRE
Ostatnio już się to zabierałem, zabrakło chwili.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
9 lip 2010, o 21:45 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Mój opis tyczy się SV na wtrysku 650/1000. Z tego co piszą inni, w gaźnikowych też to działa.
|
10 lip 2010, o 21:37 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Mod TRE
W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich. Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
10 lip 2010, o 23:28 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Mod TRE
Kacperski powinkluj ostro na wszystkich kabelkach, a potem na odciętych - odkręcaj cały czas gaz i jak będziesz się prostował to daj manetkę na full...zapewniam Cię, że odczujesz duuuużą różnicę
|
11 lip 2010, o 00:50 |
|
|
szlosu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34 Posty: 322 Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
|
Re: Mod TRE
http://wotid.com/tls/files/SATRE.pdfZnalazłem przejrzysty schemat smart atre na tranzystorze tylko chciałbym do tego zastosować przełącznik (praca na atre oraz tak jak jest w oryginale) nie ogarniam tego jaki i gdzie wpiąć przełącznik.
|
17 lip 2010, o 17:05 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz.
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
17 lip 2010, o 18:59 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Mod TRE
Z przełącznikiem to już wyższa pierdolencja, trzeba by pokombinować z dodatowym tranzystorem albo mieć jakiś rozbudowany przełącznik.
|
17 lip 2010, o 19:14 |
|
|
Razor
erotoman-gawędziarz
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
|
Re: Mod TRE
Też mi się tak zdaje. Mandoliniarz tutaj zasiał zamęt, że on ma przełącznik bo boi się dodawać gazu z włączonym TRE na deszczu i wszyscy podłapali temat Dajcie sobie spokój z tymi przełącznikami i podepnijcie na stałe.
_________________ SVNERWUS
|
17 lip 2010, o 19:20 |
|
|
MatPla
motocyklista
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 21:56 Posty: 156 Lokalizacja: Opole
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
Witam, odgrzeje trochę kotleta. Wie ktoś może czy ten mod sprawdzi się w wersji 650 K8, ponieważ wiem że od tego rocznika zaszły pewne zmiany w silniku. Proszę o odpowiedz.
_________________ Dwie miłości- Oleńka i SV
|
18 lip 2010, o 23:58 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Mod TRE
Ta gorolu - i potem będziesz godać ze Ci 100 KM dobyło Żadnych tranzystorów itp. Przełącznik 2 pozycyjny, 6 nóżek. W temacie o pinie 25 jest link. Ze względu na spalanie na trasie (A NIE KULANIE SIĘ DOOKOŁA KOMINA, czyli obwodnica tam i nazot, bo w warszawie autobahny nie ma ) mam cykcyrykcyk i zajęła mi budowa 15 minut a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
19 lip 2010, o 21:11 |
|
|
soldyy
motocyklista
Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18 Posty: 289
Płeć: mężczyzna
|
Re: Mod TRE
A co zmieni w tym wypadku TRE jeśli tak czy siak jedziesz na tej 6tce? Przecież z wyłączonym masz tą samą mapę zapłonu, jeno że opornik w skrzyni biegów Poza tym zauważył ktokolwiek różnice w spalaniu?
_________________ SV1000S K3 Za motórem panny sznurem
|
19 lip 2010, o 21:35 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|