Re: Czerwone kolanko wydechowe.
Obiecałem, że napiszę to się odzywam.
Już wyjaśniam co jest 5:
- robiłem luzy zaworowe, były o duuuużo za ciasne
- ustawiałem TPS-a na napięcia, które ustawiałem wcześniej (przed zaworami), a po regulacji okazało się, że TPS (tzn kryska w dealer mode) reagowała już zupełnie inaczej (
zdecydowanie wcześniej pojawia się "górna" kreska)
- kolejna rzecz która mnie zmyliła ( pisałem, że strzela jakby miał za ubogo) to odłączony PAIR do regulacji, który powodował te strzały. Wtedy ja jak ten skończony łeb próbowałem TPS-em wzbogacić mieszankę, a efekt był oczywisty
- a jako wisienka na torcie to spierdolone moje waku, ale to już poza konkursem w zasadzie
Podsumowując forumowy standard, czyli wszystko: synchro przepustnic mechanicznych i elektrycznych, TPS, STPS, Fast Idle. Za bardzo spanikowałem tym rozrządem i nie skupiłem się odpowiednio na podstawach i tyle. W każdym razie dzięki za wsparcie.
Tak, że tego człowiek uczy się całe życie
Finalnie jest tak, że kolanko przebarwiło się delikatnie na brązowo po około 200 km, ale w porównaniu do tego co było to dzień do nocy, wtedy po prostu świeciły się już po chwili pracy.
Pozdrawiam wszystkich.