Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
Autor |
Wiadomość |
MalinaSV
pieszy
Dołączył(a): 29 cze 2024, o 10:51 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
Czołem forumowicze, w minionym sezonie padł mi silnik, najprawdopodobniej panewki, bo zaczał pracowac, jakby ktoś nasypał złomu do środka, przeanalizowałem ew. remont i okazało sie, ze jest abstrakcyjnie drogi, postanowiłem poszukać silnika, niestety nie ma tego za dużo, ale trafiłem na opinie, że od K2 takze bedzie pasował, tylko oczywiscie trzeba przełożyc gaźniki. Ponoż miało to być plug and play. Niestety były pewne róznice, ale dało się po dopasowywać chłodnicę, zamienic kolektory ssace ze strego silnika kable od silnika z wtyczkami takze pasowały, oprócz jednego z lewej strony, w starym silniku, ale on nie miał wtyczki tylko był zasiepiony. Następne kwiatki to dwa przewody do czujnika temperatury na termostacie , który to ma tylko jedna wsuwkę i nie wiem gdzie podpiąc masowy:-( została mi z instalacji jeszze jedna wtyczka, która jest ponoc odpowiedzialna zgodnie ze schematem za czujnik temperetuty gażników, ale nie mam pojecia gdzie ja włożyć, czy w ogóle jest potrzebna??? Pozostawiłe je pókico luźno. został mi jeszcze jeden wąż podciśnienia z prawej strony, który także nie wiem gdziepodpiąć. Reszta podłączona, silnik kreci, ale nie odpala, nie pali sietakze kontrolka luzu na desce. Moze ktos ma jakis pomysł?? mam oryginalnego manuala ze schematami opisami etc. ale tych niuansów nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za każdą pomoc.
|
29 cze 2024, o 12:06 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
Hmm myślałem, że k1 i K2 są identyczne A termostat możesz przerzucić od starego? Tak samo jak z czujnikiem luzu? Podciśnienie nie do airboxa ? Może to odma ? Jak nie odoala (z innego tematu) ziabc czy czujnik wału jest prawidłowo podpięty i daje sygnał.
|
30 cze 2024, o 06:19 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
K1 i K2 to te same silniki. Oba na gaźnikach. Różnić się mogą tylko kolorem dekli (K2 ma szare, a K1 - niekoniecznie).
|
9 lip 2024, o 12:46 |
|
|
MalinaSV
pieszy
Dołączył(a): 29 cze 2024, o 10:51 Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
Dzięki za info, ja mam silnik z gaźnikami a kupiłem silnik który miał zasilanie wtryskowe. konstrukcyjnie silnik pasuje z małymi poprawkami jak zaslepienie jakichs podcisnien w górnych częściach pokryw zaworowych, bo stary takich nie miał. Termostat wziąłem od starego i instalacja jest od starego, ale nie zmienia to faktu, ze sa dwa przewody od termostatu, a na termostacie tylko jedno złacze zapewne +. pytanie co z czujnikiem luzu, gdzie powinien sie znajdować, bo przewody podłaczyłe tak jak było w starym i napięcie na nich jest. Rurka podciśnienie wolna jest z trujnika pod zbiornikiem, bo dwa podciśnienia do Air boksa z silnika równiez sa w tym nowym i pasuja bez problemu. Istotne jest takze to, ze napięcie na cewkach mam na obu końcówkach, a nie jestem pewien, czy tak powinno być, a jak zmierzyłem natężenie prądu miedzi końcówką przewodu, a końcówka cewki to mam aż 17A:-(
|
11 lip 2024, o 12:50 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: wymiana silnika w sv650 K1 na silnik z K2
Znajdź posty Łukasza - na forum pod pseudonimem Suzi Mua. On robił ten swap i dokładnie opisał, co i jak.
|
15 lip 2024, o 20:13 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|