Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 04:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Następna strona
crash pady 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
W tym temacie raczej nie ma cen, ale są w poniższym temacie, kontakt również:

viewtopic.php?f=28&t=306

Pozdrawiam! :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


15 lip 2010, o 21:59
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 19:12
Posty: 56
Lokalizacja: okolice śłedzikowa(Łapy)
Płeć: mężczyzna
Post Re: crash pady
No fakt chyba musiałem nie doczytać wszystkiego, już wszystko jasne w kwestii ceny, a crashe potrzebuję do Sv-ki z pełna owiewką z 2007r taka jak przedstawiona na zdjęciach, więc prośbę kieruję do Ciebie Lasooch: czy mogę jeszcze się dopisać do kolejki na te crashe? Jak coś to mój mail: polin18@interia.pl

_________________
"Śledziukująca" niebieska Suzuki SV650s SK6(aktualnie niebieska Honda CBR 1100XX SuperBlackbird) :)


15 lip 2010, o 22:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: crash pady
lasooch wylicytowałem takowe pady r&g racing i mam nadzieje je wpakować do siebie pod owiewki. Jest to wersja wg strony producenta dedykowana :bikini oraz unfaired jeśli byś potrzebował jakieś wymiary itp. to daj znać
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


28 lip 2010, o 21:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Pady, które wylicytowałeś niestety nie będą pasować do pełnych owiewek. Miałem je w ręku, macałem, zmierzyłem - nie podejdą niestesty.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 lip 2010, o 23:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: crash pady
fu#*k pozostaje coś wyrzeźbić :mur: . Jak dojdą to oblukam.


29 lip 2010, o 00:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: crash pady
szlosu napisał(a):
fu#*k pozostaje coś wyrzeźbić :mur: . Jak dojdą to oblukam.



A wystarczyło się zapytać przed zakupem :P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


29 lip 2010, o 08:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Albo czytać ten wątek dokładniej, bo już pisaliśmy o takich padach kilka razy, przynajmniej 3 osoby na forum mają takie :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 lip 2010, o 11:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: crash pady
Zawsze coś się wyrzeźbi ;) Zależnie od poświęconego czasu i umiejętności tak będzie to wyglądać. Korzystając z okazji to i Twoje Łasy pady założyłem. Ziomek dorobił szpilkę za zimnego lesia i wszystko jest w najlepszym porządku ;)

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


29 lip 2010, o 19:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: crash pady
Można zrobić takie coś:
Obrazek

Czerwone linie wyznaczają krawędzie grubego płaskownika (powiedzmy grubość 2mm, zależy też jaki materiał - musi być wytrzymały).
Granatowa (niebieska) linia to śruba.
Zielone linie wyznaczają samego crashpada.
Zestaw składający się z crashpadów mocowanych do ramy i do stelaża tylnego tak jak pokazałem na zdjęciu ochroni nam też zadupek przed porysowaniem lakieru (o połamaniu nie ma w ogóle mowy).


9 sie 2010, o 00:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 13:02
Posty: 210
Lokalizacja: 0-61
Płeć: mężczyzna
Post Re: crash pady
Zrób też lepiej rzut od tylca, bo na tym żeby się połapać, trza mieć niezłe widzenie przestrzenne :lol:

_________________
SV650S K7 'Złośnica'
Obrazek


9 sie 2010, o 08:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Obrazek

Przez oba pady przechodziłaby szpilka, tylko wtedy trzeba by dać jeszcze między płaskowniki jakąś rurkę w roli dystansu, żeby się to nie gięło.
Lub ew. grubsze płaskowniki i zrobić to na 2 śrubach, ale to zdecydowanie słabsze rozwiązanie.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 sie 2010, o 10:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: crash pady
Ja sobie zrobiłem na tej zasadzie wsporniki pod sakwy.

Obrazek

Pod sakwy się sprawdza, ale crashpadów bym tak nie zakładał.
Rurka i szpilka o której piszesz łasuch wydaje mi się nieodzowna.
Zastanawiam się tylko jakie byłoby przy takich crashpadach ryzyko wygięcia ramy zadupka.

_________________
Obrazek
SV650S K6


9 sie 2010, o 10:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
SweetNoise napisał(a):
Zastanawiam się tylko jakie byłoby przy takich crashpadach ryzyko wygięcia ramy zadupka.

Bez szpilki spinającej wszystko razem - to nie ryzyko, tylko niemal pewność, że mocowania się wygną przy mocniejszym uderzeniu :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 sie 2010, o 11:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: crash pady
Dlatego piszę że szpilka to mus :) Zastanawiam się co się stanie jak szpilka będzie a moto dobrze walnie.
Na marginesie, jak taka szpilka ma się do skoku tylnego zawiasa? nie przytrze gumy?

_________________
Obrazek
SV650S K6


9 sie 2010, o 11:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: crash pady
Mi głównie chodziło o długa szpilkę i właśnie jakiś dystans na niej, żeby te uszy się nie pogięły :) A co do pogięcia tylnego stelaża to musi być tak: te crashpady muszą wystawać za najdalej wysuniętą część boczka zadupka, ale nie mogą wystawać bardziej za obrys motocykla niż crashpady zamocowane na ramie - przy glebie motocykl przyjmuje całą siłę uderzenia na przednie crashpady (wiem po mojej glebie, bo moto też szorowało po asfalcie i od tego zadupek ma zdarty lakier, nie ma nawet rys w plastiku), a te tylne mają być taką "wisienką na torcie", żeby zadupek nawet rys nie miał. Czaszy tak dobrze zabezpieczyć w Sce się nie da bo krawędź przy lampie się zawsze porysuje (z lasoochowymi crashami ryska na długość 2cm) i tak myślę, że tam można przykleić jakiś wycinek gumowej maty pod kolor motocykla lub czegoś w tym stylu. Jakbym miał tak zabezpieczony motocykl to musiałbym po glebie wymienić tylko kierunkowskaz i pomalować podrapane lusterko.


9 sie 2010, o 13:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: crash pady
Obawiam się, że szpilka będzie obdzierać o oponę czy hugger - szczególnie przy jeździe z pasażerem.

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


9 sie 2010, o 14:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Ja już nie mam niestety SV pod ręką, więc gdyby ktoś to sprawdził na własnym motocyklu, to byłoby super :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 sie 2010, o 14:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: crash pady
W weekend będę w domu.

Jak nikt nie poda informacji do tego czasu to dam znać.

Pozdro :)

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


9 sie 2010, o 14:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: crash pady
Patrzyłem i w moim przypadku koło nie dotknie szpilki przy ugięciu amortyzatora, nie wiem jak jazda z pasażerem bo nie wożę takowych.


9 sie 2010, o 15:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: crash pady
SweetNoise napisał(a):
Ja sobie zrobiłem na tej zasadzie wsporniki pod sakwy.(...)

Zarąbista sprawa z tym stelażem pod sakwy, możesz jeszcze cyknąć fotę od tyłu moto? Bo dedykowane mocowania wymagają oryginalnego błotnika/mocowania-tablicy, a u mnie takiego NIET :( Jak to jest u ciebie?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


10 sie 2010, o 12:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 28  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL