Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 09:39



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale przy przebiegu 13k regulację przepustnic już trzeba robić? :) Czysty masz filtr powietrza czy ktoś przed tobą jeździł po torze żużlowym i prześwitu nie ma? ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


27 lip 2010, o 19:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, regulacja przepustnic co 12 tys. km, podobnie jak świece. Filtr co 18 tys. km wymiana, co 6k czyszczenie.


27 lip 2010, o 20:42
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj chciałem zobaczyć czy mam tylną tarczę prostą i podniosłem Svke na podnośniku i odpaliłem silnik. Kiedy puściłem sprzęgło i motor chodził na wolnych obrotach(koło się kręci w powietrzu) to myślałem że zaraz pójdzie łańcuch ! Taki dźwięk że aż się przeraziłem ! Co chwile KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ....kRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!Jakby łańuch przeskakiwał i nim rzucało. Dodam, że napęd jest nowy i dobrze napięty. Szybkie pytanie: Wasze SVki też tak mają i czy ogólnie to efekt silnika V czy mam się zacząć martwić, że coś jest krzywo i nie dobrze pracuje????

Podobne rzeczy dzieją się jak wciskam tylny hamulec, tyle, że tutaj wydaje mi się, że mam krzywą tarczę, bo jak kręcę kołem, to raz się kreci elegancko a raz klocek przyciera i prawie, że blokuje koło. Czy to może być przyczyną ?


29 lip 2010, o 17:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie znam się ale obstawiam, że masz koło krzywo ustawione - w sensie nie w linii przedniego. Ja ze swoim starym napędem jak po myciu postawie na stojaku i zapodam bieg żeby wywalić wodę z łańcucha to nic takiego się nie dzieje - owszem trochę podskakuje na dole bo jest luxny bez obciążenia ale bez paniki.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


29 lip 2010, o 17:35
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na napinaczach jest dobrze ustawiony z obu stron! :(


29 lip 2010, o 17:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zurek100 napisał(a):
KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ....kRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!



Napiąłeś za mocno łańcuch...?

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


29 lip 2010, o 19:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie-e.


29 lip 2010, o 19:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skoro masz nie obciążony motocykl na podstawce (bo na nim nie siedzisz) to łańcuch jest zbyt zluzowany i jak nie masz nakładki na wahacz blisko zębatki zdawczej przy silniku - to tam może obcierać łańcuch o wahacz. Mam nadzieje że regulowałeś napięcie łańcucha siedząc na nim.

Druga bardziej prawdopodobna to masz zasyfiony tylny zacisk i Ci tłoczki czasami nie odbijają. Może to zapieczone tłoczki, albo Ci uszczelka wyszła. Rozbierz i wyczyść.

Krzywa tarcza - ktoś musiałby strasznie się nad nią znęcać żeby się rozgrzała i pokrzywiła - no chyba ze miała dzwona.

Trzecia opcja to łożyska koła, ale wątpię że to to.

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


29 lip 2010, o 19:47
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To nie jest kwestia regulacji łańcucha, ponieważ jeżeli koło samo się kręci po rozpędzeniu i wciśnie się sprzęgło, dźwięku nie ma. Dopiero jak się załączy jedynkę i silnik napędza zębatkę zdawczą. Tłoczki pracują prawidłowo. Sprawdziłem już to :)


29 lip 2010, o 20:35
Zobacz profil
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O co chodzi w tej aukcji hahaha :wtf:
http://allegro.pl/item1169572927_swieca ... _1100.html


Świeca ma przejechane tylko 11tys km ^^ spala 4,4l na 100km sama przesyłka 50zł i oczekuje uczciwej ceny za tą świece loool2


30 lip 2010, o 17:37
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:47
Posty: 124
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
przemekxn napisał(a):
O co chodzi w tej aukcji hahaha :wtf:
http://allegro.pl/item1169572927_swieca ... _1100.html


Świeca ma przejechane tylko 11tys km ^^ spala 4,4l na 100km sama przesyłką 50zł i oczekuje uczciwej ceny za tą świece loool2


To musi być naprawdę kozacka świeca.


30 lip 2010, o 19:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
scr napisał(a):
przemekxn napisał(a):
O co chodzi w tej aukcji hahaha :wtf:
http://allegro.pl/item1169572927_swieca ... _1100.html


Świeca ma przejechane tylko 11tys km ^^ spala 4,4l na 100km sama przesyłką 50zł i oczekuje uczciwej ceny za tą świece loool2


To musi być naprawdę kozacka świeca.



Ale sobie ktoś jaja zrobił z tą aukcją :D

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


30 lip 2010, o 20:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To pacjent, który jeszcze na stary forum chciał któremuś z forumowiczów wcisnąć silnik od v-stroma. Rozbił motocykl, zostało mu trochę części i próbuje sprzedać. A to ze świecą, to taka metoda na ominięcie opłaty za wystawienie drogiej aukcji. Wystawiając silnik za np. 1500zł zapłaciłby kilkadziesiąt zł prowizji, a gdyby wystawił silnik od złotówki i ktoś by za tyle wylicytował, to też raczej do dupy ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


2 sie 2010, o 12:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moje pytanie: czy mniejsze ciśnienie w tylnej oponie lub jej duże zużycie może powodować mniejsza prędkość maksymalną? Jeżeli chodzi o małą svkę to v-max jest mniejszy o 10-15 km/h. No i motocykl jakby ciut słabiej mi się zbiera (szukam przyczyny i w gaźnikach).


4 sie 2010, o 21:31
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:28
Posty: 12
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak ja też zauważyłem różnice w przyspieszeniu i prędkości maksymalnej w zależności od ciśnienia w tylnej gumie :)


4 sie 2010, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli już wiadomo dlaczego mam jakieś problemy z prędkością tak z dnia na dzień bo wczoraj zmniejszyłem ciśnienie z 2,9 do 2,5 w tylnym kapciu. Dzięki Akum :)


4 sie 2010, o 21:41
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 12:43
Posty: 63
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A 2,5 to czasem nie jest ciśnienie zalecane do jazdy solo?

Problem z v maxem to bardziej wina gaźników niż zmniejszenia ciśnienia.

_________________
sv 650 k8


4 sie 2010, o 21:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
2,5 to ciśnienie zalecane do tylnej opony w SV niezależnie od obciążenia. Jak napompowałeś 2,9 to zmniejszyły się opory toczenia, więc motocykl mógł przez to mieć nieco lepsze osiągi.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 sie 2010, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bo ostatnio znowu napompowałem 2,9 i miałem wrażenie, że mi tył lekko ucieka w złożeniu to zmniejszyłem na 2,5 czy nawet 2,4 bara i właśnie moto z łaską licznikowe 220km/h osiąga.


4 sie 2010, o 21:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Bo ostatnio znowu napompowałem 2,9 i miałem wrażenie, że mi tył lekko ucieka w złożeniu to zmniejszyłem na 2,5 czy nawet 2,4 bara i właśnie moto z łaską licznikowe 220km/h osiąga.


Prawidłowa reakcja. Jak nabijesz za dużo to się oponka nie układa do drogi i będzie uciekało... jak zrobisz kamień jak pisał lasooch to na A4 i ogień ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 sie 2010, o 22:01
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL