Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 11:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najbliżej będzie u siebie pod blokiem, rzecz prosta, urządzenie do zmontowania samemu w cenie 5 zeta :) Gdzieś (może na starym forum) była dokładna instrukcja. A jak nie chcesz sam się babrać, to pisz, podrzucę ci namiar na mojego mechanika z czasów gdy jeszcze mieszkałem w Wawie, robi / mieszka przy trasie łazienkowskiej, po prawej stronie wisły.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


10 sie 2010, o 14:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co to jest?
1. Biała wtyczka obok wtyczki od wiatraka z chłodnicy i czujnika temperatury - nie była nigdzie podpięta.
2. Coś do czego idzie przewód paliwowy i chyba podciśnienie z dolotu - nie może to być kranik bo on jest chyba przy zbiorniku - jak nie to mam pewnie benzynę w piwnicy - ale wydaje mi się, że jest sucho - więc do czego służy ten gadżet. Wydaje mi sie, że to pompa paliwa ale tak bez prądu? perpetum mobile?

3. Nie mam zdjęcia ale airbox był zamocowany do gaźników i do takiego czegoś z prawej strony motoru - co to takiego?

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 00:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To co na czerwono zaznaczyłeś to pompa paliwa, podciśnieniowa, bezprądowa :P
Ta biała wtyczka to tak zwane CHGW. U mnie też wystawała w tym miejscu jedna samotna wtyczka i z tego co się orientuję, to w każdej SV coś takiego jest. Pradawne wieści głoszą, że ma to coś wspólnego z podłączaniem alarmu, ale CHGW jest chyba bardziej adekwatne :P
Airbox jest zamocowany 2 cybantami do gaźników. Oprócz tego wchodzą do niego przewody od odmy, gumowe, koło 1,5cm średnicy. O tym mówisz?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 sie 2010, o 01:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 01:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też znalazłem jakąś nie podłączoną wtyczkę, ale po prawej stronie airboxa:

Obrazek

Od czego to może być, wie ktoś?


12 sie 2010, o 01:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wszyscy piszemy o tej samej wtyczce, u sirmariano też jest z prawej strony (pompa paliwa jest z prawej).

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 sie 2010, o 01:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A no tak, myślałem, że u Sirmariano zdjęcie pokazuje lewą stronę motocykla i się zastanawiałem dlaczego ma pompę po tej stronie :O


12 sie 2010, o 01:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ta wtyczka to blokada 60KM. Wystarczy ją podłączyć by je odblokować.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 01:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sirmariano napisał(a):
Ta wtyczka to blokada 60KM. Wystarczy ją podłączyć by je odblokować.


Chyba blokada "do" 60KM :->


12 sie 2010, o 01:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie nie - blokada dodatkowych 60KM - jak podłączysz to odpowiednio to będziesz miał 132KM.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 02:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Żeby svka miała 132 konie musiała by się kręcić do 16-18 tys obrotów, proszę Cię, nie rób w chuja kumatych (niekumatych też).


12 sie 2010, o 02:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja ci gwarantuje, że jak odpowiednio podłączysz kabel to będziesz miał te 130KM. A jak nie będziesz miał gdzie to zrozumiesz ten żart.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 07:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sirmariano napisał(a):
A ja ci gwarantuje, ze jak odpowiednio podłączysz kabel to będziesz miał te 130KM.



Gdzie ta wtyczka? Gdzie? :obity: :-> Może jest gdzieś schowana druga i można uzyskać 190 KM? :D

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


12 sie 2010, o 09:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja u siebie znalazłem wtyczkę "mniejszego spalania", odkąd podłączyłem, to przy pałowaniu pali mi 2,5 l / 100 km, a jak oszczędnie jeżdżę, to co 100 km muszę odlewać z baku, bo mi przybywa i się przelewa niszcząc lakier :P :P :P
Nikomu nie polecam tej modyfikacji, bo tworzą się paskudne zacieki :P :P :P

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


12 sie 2010, o 10:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sirmariano napisał(a):
A ja ci gwarantuje, ze jak odpowiednio podłączysz kabel to będziesz miał te 130KM. A jak nie będziesz miał gdzie to zrozumiesz ten żart.


Wiem, że to żart ale za poważnie to napisałeś i wejdzie taki na forum co się w ogóle nie zna, zobaczy ten temat i zacznie grzebać w motocyklu i jeszcze coś sobie spieprzy.


12 sie 2010, o 15:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Życie :) tylko ciekawe gdzie by to sobie taki delikwent podłączył - chyba w zwieracz :) OOOO to wtedy +70KM :)

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


12 sie 2010, o 15:09
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50
Posty: 526
Lokalizacja: śląskie
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Smarowałem dzisiaj łańcuch i potem żeby się smar dobrze rozszedł, włączyłem 1bieg ...koło się zaczęło obracać bez puszczenia sprzęgła, to samo na innych biegach, jak zatrzymam hamulcem to już stoi, ale ja załączę inny bieg to obojętnie czy puszczę sprzęgło czy nie, to koło się kreci z prędkością dla danego biegu :?: Luz na klamce ok 15mm?

_________________
650S K6 > DL650 AK8
Obrazek


12 sie 2010, o 21:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może trochę za duży luz masz i nie wysprzęglasz do końca. Inna rzecz, że jeśli koło jest w powietrzu, to przez lepkość oleju i tak nawet przy rozłączonym sprzęgle, koło będzie się obracać :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


12 sie 2010, o 21:28
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2010, o 23:08
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk / Giżycko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak długo trzymacie swoje gaźnikowe suczki na ssaniu po odpaleniu zimnego silnika? I na jakich obrotach? Ja straszę przelotem sąsiadów nad garażem nawet przez 5 min :P


13 sie 2010, o 17:18
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Różne są teorie. Ja rozgrzewam 1 min, a następnie spokojna jazda aż do uzyskania temp. roboczej.
Starą trzymałem na 2.5k, a jak już była na tyle ciepła że się nie dławiła, to jechałem...

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


13 sie 2010, o 17:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL