Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 12 sty 2025, o 21:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Wymiana silnika 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45
Posty: 132
Lokalizacja: Warszawa
Post Wymiana silnika
Cześć,

Dopadł mnie problem. Coś brzęczało aż pożegnałem tylny cylinder (pod koniec dźwięk jak traktor). Mechanik mówi, że pożegnałem panewkę na tylnym cylindrze i silnik jest do wymiany. Tego się też spodziewałem, bo dźwięk nie wskazywał nic dobrego.

Ale do rzeczy. Mam SV 650 N 2002. Na allegro jest mało silników do starej SV z małym przebiegiem. Widziałem na sieci, że parę osób przekładało silniki z drugiej generacji (2003 i 2004) do pierwszej (2002) pozostawiając nadal gaźniki od 1 generacji.

http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=5615&start=0
http://forum.svrider.com/showthread.php?t=92480&highlight=gen1+engine+gen2

Czy silniki z późniejszych roczników też można przełożyć? Przerabiał ktoś ten temat? Bo prawdę powiedziawszy nawet nie wiem teraz jakiego silnika szukać. Wolałbym z jak najmniejszym przebiegiem a te nowe są w tej samej cenie co stare...

A może ktoś ma namiar na pewny i sprawny silnik z pierwszej generacji?

Pozdrawiam,
Sergio

_________________
SV 650 N 2002


19 sie 2010, o 18:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 17:03
Posty: 496
Lokalizacja: warszawa/otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K6 sprzedany
Post Re: Wymiana silnika
Pogadaj z Suzi Mua.
Z postu poniżej wynika, że ma taką hybrydę
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t= ... 425#p38425

_________________
Przekaż 1% podatku na zakup mojego nowego sprzęta


"nie puszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"


19 sie 2010, o 19:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wymiana silnika
Unikałbym jedynie rocznika 2007 i w górę, bo tam już wsadzali po 2 świece na cylinder. 2003-2006 spokojnie można przekładać.
Tak z ciekawości - jaki przebieg wytrzymał Twój silnik?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


19 sie 2010, o 20:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45
Posty: 132
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Wymiana silnika
42 tysiące i zgon.

Wycofuję pytanie - znalazłem dobry silnik z niskim (20k) przebiegiem z 2002 :D

Pozdrawiam,
Sergiusz

_________________
SV 650 N 2002


19 sie 2010, o 20:53
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wymiana silnika
To dziwne, mój ma 65kkm i poza drobną regulacją nie domaga się dopieszczenia.
Co wy robicie z tymi maszynami? :hmm:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


19 sie 2010, o 21:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45
Posty: 132
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Wymiana silnika
Nie wiem co robił poprzedni właściciel. Ja nabyłem sprzęt z 32kkm, do 42kkm dwa razy zmieniłem olej z filtrem oraz robiłem regulację gaźników i zaworów. Rozgrzewałem zawsze silnik przed jazdą, pałowałem dopiero po kilku minutach... Może jakiś defekt układu smarowania? Nie mam pojęcia.

Pozdro,
Sergiusz

_________________
SV 650 N 2002


19 sie 2010, o 21:41
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wymiana silnika
Twój jest po poprawce układu smarowania, jeśli ktoś mu nie pomógł powinien śmigać. Peszek niemiłosierny...

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


19 sie 2010, o 22:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Wymiana silnika
kacperski napisał(a):
Twój jest po poprawce układu smarowania, jeśli ktoś mu nie pomógł powinien śmigać. Peszek niemiłosierny...


A kiedy coś poprawiali w gaźnikowych silnikach?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


19 sie 2010, o 22:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Wymiana silnika
W 2002 roku, do tego "korki" do napięcia wstępnego sprężyn w lagach.


19 sie 2010, o 22:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Wymiana silnika
A wiecie co konkretnie tam poprawiali? Bo serio pierwszy raz o tym słyszę.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


19 sie 2010, o 23:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Wymiana silnika
Z tego co ja zrozumiałem to już rocznikiem 2002 można było jeździć na kole, bo te smarowanie zostało poprawione i malowano silnik na srebrny kolor.


20 sie 2010, o 00:13
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2010, o 21:37
Posty: 24
Lokalizacja: olszanica-coventry
Płeć: mężczyzna
Post Re: Wymiana silnika
sergio, ile w polsce silnik kosztuje?

_________________
SV650S 2003


20 sie 2010, o 00:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Wymiana silnika
Słoniu napisał(a):
Z tego co ja zrozumiałem to już rocznikiem 2002 można było jeździć na kole, bo te smarowanie zostało poprawione i malowano silnik na srebrny kolor.


Ejjjjjjj K2 ma czarny silnik - dowód:
viewtopic.php?f=9&t=1401
viewtopic.php?f=9&t=643

Jedynie cylinder dali srebrny ale to już w k1 bo mam k1 i mam srebrny cylinder i zawsze każdy pisał, że to kosmetyka a nie poprawa smarowania.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


20 sie 2010, o 00:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 19:45
Posty: 132
Lokalizacja: Warszawa
Post Re: Wymiana silnika
Z tego co wiem smarowanie poprawili w K3. Przy czym mi nie siadł przedni cylinder od jazdy na kole tylko tylny, który ponoć nie siadał i w 1999...

_________________
SV 650 N 2002


20 sie 2010, o 01:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Wymiana silnika
Skoro przedni cylinder zaciera się od jazdy na tylnym kole to może Ty za dużo na przednim dawałeś? A serio to coraz częściej zastanawiam się czy przy kolejnym odpaleniu nie usłyszę panewek. A jak to się zaczyna? Dzisiaj nic a jutro stuka czy to trwa?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


20 sie 2010, o 01:25
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Wymiana silnika
Dzisiaj nic a jutro jeb.

_________________
SV liter z owiewkom:)


20 sie 2010, o 08:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wymiana silnika
Silniki były całe czarne w SV z 1999 i 2000r. W 2001 i 2002 były już srebrne cylindry, głowice, kartery, jedynie boczne dekle były po staremu czarne. Poooodoooobno te srebrne są po jakiejś poprawce układu smarowania. Niestety nie znalazłem nigdzie potwierdzenia tej informacji :P Serwisówka tez nie rozgranicza tych roczników. Jedyne miejsce, gdzie informacja o rzekomej poprawie smarowania się przewija, to nasze forum, a na nasze forum ta informacja przypłynęła z forum svrider.com, więc osobiście traktuję to trochę z przymrużeniem oka ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sie 2010, o 09:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Wymiana silnika
lasooch napisał(a):
Jedyne miejsce, gdzie informacja o rzekomej poprawie smarowania się przewija, to nasze forum, a na nasze forum ta informacja przypłynęła z forum svrider.com, więc osobiście traktuję to trochę z przymrużeniem oka

Było też w testach Świata Motocykli albo Motocykla. Nie pamiętam dokładnie.

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


20 sie 2010, o 09:30
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wymiana silnika
Obydwie gazety to bardzo "żetelne" źródło informacji ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


20 sie 2010, o 09:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Wymiana silnika
mirek napisał(a):
lasooch napisał(a):
Jedyne miejsce, gdzie informacja o rzekomej poprawie smarowania się przewija, to nasze forum, a na nasze forum ta informacja przypłynęła z forum svrider.com, więc osobiście traktuję to trochę z przymrużeniem oka

Było też w testach Świata Motocykli albo Motocykla. Nie pamiętam dokładnie.

Jak byś znalazł ten opis, to będę dźwięczny :) W obu gazetach na pewno pisali, że smarowanie poprawiono we wtryskowych modelach, ale nie natknąłem się nigdy na choćby małą wzmiankę o poprawie smarowania w gaźnikowych.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sie 2010, o 09:44
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL