Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 13:45



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 22:30
Posty: 40
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panewa może mieć swój koniec a silnik i tak będzie rozwijał maksymalną moc i prędkość. Tyle, ze chwile później po takiej próbie umiera :D

Co do szumu - nie przejmuj się. Jeżeli SVki są choćby w połowie tak głośne jak TL1000R/S to i tak nie masz czym się przejmować dopóty dopóki nie słyszysz "klak klak klak" o głośności wzrastającej wraz z obrotami zabijającej przelotowe tłumiki.... wtedy panewa a najlepiej to wtedy strzał z korby i na youtubea ;) tylko gaśnice weź :P

_________________
TL1000R-Rene edition. 140KM i 120NM. Power Commander, filtr powietrza BMC, Airbox mod, TRE mod, plus mod, gsxr1000 K2 tail lamp.
Na gume leci aż miło - Wystarczy pogłaskać prawą ręką ;)


20 sie 2010, o 09:28
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2010, o 23:08
Posty: 41
Lokalizacja: Gdańsk / Giżycko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy jeżeli chłodnice mam zalaną pod korek a w zbiorniczku wyrównawczym nic nie widzę to znaczy że układ jest zapowietrzony? Nie dawno zmieniałem płyn i na początku stany się zgadzały.


21 sie 2010, o 13:44
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 17:47
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam taki problem. Zapiekł mi się hamulec z tyłu. Bardzo ciężko było ruszyć motocykl z pychu. Rozebrałem hamulec, spuściłem płyn, wyczyściłem tłoczek, złożyłem.... i pompując nóżką hamulca nic się nie dzieje tj. tłoczek się nie rusza, nóżka jest cały czas miękka. Odpowietrzyłem i dalej to samo. Odkręciłem przewody pompki hamulca tylnego, płyn pierwszym przewodem do niej wpływa, natomiast nie wypływa do 2 przewodu. Proszę o pomoc, czy da się coś zrobić z tą pompką i czy nie jest ona przypadkiem do wymiany.

_________________
Srebrna SV 650 S 2003r.


21 sie 2010, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
biemwi - jesteś pewny że nic nie ma w zbiorniczku wyrównawczym, czy może jest tak dużo, że jest poza skalą. Jak coś to dolej po prostu do zbiorniczka wyrównawczego.

keen2005 - spróbuj dmuchnąć sprężonym powietrzem w miejsce mocowania 2 przewodu - może syf który zatkał przepływ wyleci.

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


21 sie 2010, o 17:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Keen2005 rozumiem, że odpowietrzyłeś przez oba odpowietrzniki na tylnym zacisku?


21 sie 2010, o 18:46
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 17:47
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odpowietrzałem tylko odpowietrznikiem widocznym przy hamulcu tylnym. Jest jeszcze gdzieś drugi ?? Około rok temu znajomy mechanik, o ile dobrze pamiętam, tłumaczył mi, że można odpowietrzyć pompę hamulca. Czy to prawda? W jaki sposób?

_________________
Srebrna SV 650 S 2003r.


21 sie 2010, o 21:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na tylnym zacisku są dwa odpowietrzniki, jeden od strony felgi, strasznie niewidoczny - odpowietrz oba i po problemie ;)


21 sie 2010, o 22:03
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 17:47
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu może jestem ślepy, ale nie znajduję 2 odpowietrznika. Może w modelach wtryskowych jest tylko jeden??

_________________
Srebrna SV 650 S 2003r.


22 sie 2010, o 08:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz rację, nie ma, teraz na necie patrzyłem :hmm:


22 sie 2010, o 10:05
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 17:47
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za chęci słoniu. Jakieś inne propozycje?? Na 90% jestem pewny, że padła pompka hamulca...:/ Prosiłbym tylko o ew. potwierdzenie... ( wiem,że na odległość to ciężko, ale może ktoś miał podobne doświadczenia i się podzieli nimi)...

_________________
Srebrna SV 650 S 2003r.


22 sie 2010, o 12:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podczas ostatniego tuningu filtra powietrza wyczyścić go postanowiłem i zauważyłem w puszce trochę oleju, raczej silnikowego. Czy to norma że w puszcze filtra zostaje olej?

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


23 sie 2010, o 21:01
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Norma. Z odmy leci.

_________________
SV liter z owiewkom:)


23 sie 2010, o 21:06
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
... no i :dupa: ! stawiam na akumulator.

Wkładam kluczyk, przekręcam stacyjkę, włączają się światła (w weekend montuje włącznik świateł ale tylko do żarówki mijania) i pompka.
Sprzęgło - starter i...
Od kilku tygodni jak dłużej pojeżdżę jest tzn było ok, ale jak postał dłużej albo po jeździe gdy na chwile na postoju postał na światłach to przy ponownym uruchomieniu "resetował" się wyświetlacz :smutas: podobnie było gdy noc spędzał pod wiatą gdy nie chciało mi się celować do garażu.
Jakieś 10 dni temu aku ładowany całą noc odpowiednim prostownikiem. Wczoraj również wziąłem do domu nakarmić aku i dziś raz odpalił, pochodził chwile jak sprawdzałem ładowanie - przy włączonych światłach ok 14,68V.
A jak już chciałem odpalić 2raz to tylko przygasało wszystko i chyba jakiś przekaźnik zaczął "pstrykać" pod siedzeniem...
Teraz aku wykazuje 12,88V w domu.

Pytanie: akumulator czy instalacja ?
Bo rozrusznik ma ochotę kręcić a na kablach odpala od: (Bosch 110Ah / 920A) :D wiem, wiem na tym aku to i na samym rozruszniku mógłbym jeździć ;)

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


23 sie 2010, o 22:09
Zobacz profil YIM WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Akumulator do wymiany.


23 sie 2010, o 22:14
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dono napisał(a):
Akumulator do wymiany.


Zastanawiam się jeszcze czy może coś w instalacji np może go rozładowywać jakieś maluteńkie zwarcie czy cuś ;) w stylu nie łączącej kostki.
Bo szkoda też nowego akulumantora (coś w stylu Czesia;) ) a będzie jakiś Bosch.

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


23 sie 2010, o 22:25
Zobacz profil YIM WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To akurat łatwo sprawdzić, weź do ręki amperomierz. W serwisówce powinna być dopuszczalna ilość prądu na wyłączonej stacyjce (dla gaźnika 0.001A, znaczy nic), sprawdź jak to wygląda przy włączonych różnych odbiornikach (światła, klakson itd.).

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


23 sie 2010, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Raczej nic go nie rozładowuje, skoro za drugim razem nie ma już siły odpalić. Ale sprawdzić zawsze można.


23 sie 2010, o 22:36
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Opis brzmi dokładnie jak końcowa faza żywota mojego akumulatora w civicu... :P Można sprawdzić amperomierzem czy prąd gdzieś nie ucieka, ale pewnie i tak skończy się wymianą akumulatora.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 sie 2010, o 01:18
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2010, o 08:57
Posty: 98
Lokalizacja: ... za 7 górami, za 7 lasami ! (NE) i (GA)
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1ooo N '04
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1 ... pękł mi pancerz linki gazu :wtf: pytanie czy będą pasowały linki np od 650 do litra (bez S :D)? Pojęcia nie mam i pytam :D

2... amorek od 650 będzie pasował do litra?! znajomy sprzedaje o2o i mam możliwość zamiany pod warunkiem :hmm: że będą pasowały.

Thx za odp jam zielony a o2o z daleka wyglądają podobnie (z daleka tzn na zdjęciach).

_________________
... o2o sv1ooo N ! (PICTURE) Niezliczona ilość dodatków, modyfikacji, otarć, przetarć i zadrapań oraz dwie wgniotki na zbiorniku !
Obrazek


25 sie 2010, o 11:02
Zobacz profil YIM WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1. Linki raczej są inne. W 650 linki obracają przepustnicę przedniego cylindra, natomiast tylną poruszają cięgna. W DL1000 jest odwrotnie - linki obracają tylną przepustnicą, a przednia jest poruszana cięgnami, więc obstawiam, że w SV1000 również tak jest i linki muszą być ok. 30cm dłuższe.
2. Nie pasuje. A po co się zamieniać, skoro w SV1000 jest pełna regulacja, a w 650 tylko naprężenie wstępne? :O

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


25 sie 2010, o 11:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL