Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Obroty, użyteczny zakres.
Autor |
Wiadomość |
jaco1509
chef master
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Koki to chyba na 5 jeździsz Koło 4-4,5 powinno być.
_________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
|
20 sie 2010, o 16:35 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Dokładnie W mojej 650-tce przy 5tys. było 115km/h, w S-ce byłoby pewnie równo 120, ze względu na przełożenie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
20 sie 2010, o 16:38 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
No to albo mam coś grzebnięte w zębatce albo nie mam 6 biegu Dzisiaj aż się dokładniej przyjrzę temu
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
20 sie 2010, o 16:48 |
|
|
sad
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
W Sce przy 6tys na 6 biegu mam 128km/h.
_________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
|
20 sie 2010, o 16:51 |
|
|
koki
SV Rider
Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56 Posty: 463 Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
No to ja przy 6 tysiach mam ok 120 w Nce wiec już trochę mnie uspokoiłeś
_________________ Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił
|
20 sie 2010, o 16:58 |
|
|
Tomek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 456 Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie (małe SV-S, szósty bieg) przy 4k mam 90km/h, przy 7k 150km/h.
_________________ Pozdrawiam!
|
20 sie 2010, o 17:37 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Ja mam równo 4500 przy 100km/h czyli książkowo.
_________________
SV650S K1
|
20 sie 2010, o 23:04 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Minimalna wartość podczas normalnej jazdy to 3500 tys. obrotów i zazwyczaj nie przekraczam 7000 tys. Na 6 biegu przy 5500 tys. obrotów mam równiutko 117 km/h.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
21 sie 2010, o 06:37 |
|
|
paras104
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23 Posty: 717 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Ja przy 6krpm na 6 mam 128-130, ciężko jednoznacznie stwierdzić
|
21 sie 2010, o 08:48 |
|
|
VjankuV
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21 Posty: 783 Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
A ja nawet nie wiem ile zwykle mam. Niżej jak 3 tys. staram się nie schodzić i wyżej jak 9 to prawie nigdy.
_________________ Suzuki SV 650 N 2000r. Janku bikes
|
21 sie 2010, o 20:25 |
|
|
C-bool
motorowerzysta
Dołączył(a): 24 cze 2010, o 20:33 Posty: 83 Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
Płeć: mężczyzna
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
W mieście poniżej 3k rpm nie schodzę (najczęściej ok. 4k), chociaż się przyznam, że czasem jadąc powoli wrzucę 2jkę i sobie jadę na 2k rpm... Masakra jak wtedy chodzi Jak czopyr W trasie tak jak większość 4-6k, do 9k. Przy 5k rpm. na 6stce mam 105 km/h, 5,5k rpm. jest 115 km/h, 6k rpm. - 125 km/h. Może te różnice biorą się z tego, że jednym po prostu licznik bardziej zawyża? Tj. 4,5k rpm powinno być 100 km/h a jest na prawdę 92-95 km/h...
_________________ Aprilia SR 50 '99 Malaguti Drakon Nkd 50 '06 Suzuki GS 500F K4 Suzuki SV 650S K9
|
22 sie 2010, o 17:55 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie natomiast na 6 biegu przy 4 tys. 104, przy 5 tys. 130, przy 6 tys. 15... nie wiem dokładnie, 7 tys to już okolice 180, rzadko aż tak pędzę.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
23 sie 2010, o 20:13 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Tego brakuje w GIXie, tam trzeba trzymać miedzy 12000 a 16000 obrotów żeby było efektywnie
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
23 sie 2010, o 20:35 |
|
|
R@F
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49 Posty: 500 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie w K7 przy 6k obr, mam 129km/h a u kolegi K6 osiąga 136 km/h - skąd taka różnica? Przecież chyba nie od opon?
|
23 sie 2010, o 22:53 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
16000... myślałem, że tak to tylko wiertła dentystyczne się kręcą Stawiam na: 1. Błąd pomiarowy 2. Masa kierowców - ewentualnie opory powietrza, toczenia 3. Zdarte opony które też mogą mieć różną długość po obwodzie
_________________
SV650S K1
|
23 sie 2010, o 23:02 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Raczej inne przełożenie napędu.
|
23 sie 2010, o 23:12 |
|
|
R@F
SV Rider
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49 Posty: 500 Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
1. Chyba ze wskazania licznika 2. Na obu ja sprawdzalem, chociaż tu może być przyczyna bo K7 abs jest cięższa 3. Obie maszyny z podobnym przebiegiem na oponach
|
24 sie 2010, o 08:16 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Masa motocykla czy kierowcy, opory toczenia, opory powietrza, opory wzniesienia - nie mogą mieć wpływu na przełożenie obroty/prędkość.
O ile nie macie różnych przełożeń, np. tylna zębatka zmieniona z 45 na 44 zęby i opony w fabrycznym rozmiarze, o podobnym bieżniku, więc również o tej samej średnicy, to zostaje tylko błąd wskazań licznika.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
24 sie 2010, o 08:59 |
|
|
Jedi
SV Rider
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24 Posty: 363 Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
Większa masa ma wpływ tylko na przyspieszenie, a nie na to ile przy danych obrotach będzie wynosić prędkość. Więc jak ważysz razem z maszyną więcej niż kolega, to on szybciej się rozpędzi. A błąd pomiaru może albo wynikać z innego rozmiaru zębatek, albo licznik przekłamuje........
_________________ http://www.littlesparkle.pl
Suzuki SV650S K5
|
24 sie 2010, o 09:11 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Obroty, użyteczny zakres.
No te 7km/h to napewno suma błędu licznika i tu się będę upierał - zużycia opon - nie wierze, że są one idealnie takie same
_________________
SV650S K1
|
24 sie 2010, o 12:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|