Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 20:43



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Obroty, użyteczny zakres. 
Autor Wiadomość
chef master
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 1008
Lokalizacja: Pruszków
Płeć: mężczyzna
Moto: ntv650
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Koki to chyba na 5 jeździsz :D Koło 4-4,5 powinno być.

_________________
GG:6047566
SV650K2----> CBR 929 Y


20 sie 2010, o 16:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Dokładnie :P W mojej 650-tce przy 5tys. było 115km/h, w S-ce byłoby pewnie równo 120, ze względu na przełożenie.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


20 sie 2010, o 16:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
No to albo mam coś grzebnięte w zębatce albo nie mam 6 biegu :P Dzisiaj aż się dokładniej przyjrzę temu :)

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


20 sie 2010, o 16:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
W Sce przy 6tys na 6 biegu mam 128km/h.

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


20 sie 2010, o 16:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2010, o 21:56
Posty: 463
Lokalizacja: KOL :D
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 SZ
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
sad napisał(a):
W Sce przy 6tys na 6 biegu mam 128km/h.


No to ja przy 6 tysiach mam ok 120 w Nce wiec już trochę mnie uspokoiłeś :P

_________________
Suzuki SV 1000 SZ - lyter powrócił :D


20 sie 2010, o 16:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 456
Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie (małe SV-S, szósty bieg) przy 4k mam 90km/h, przy 7k 150km/h.

_________________
Pozdrawiam! :tomekk:


20 sie 2010, o 17:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Ja mam równo 4500 przy 100km/h czyli książkowo.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


20 sie 2010, o 23:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Minimalna wartość podczas normalnej jazdy to 3500 tys. obrotów i zazwyczaj nie przekraczam 7000 tys.


koki napisał(a):
sad napisał(a):
W Sce przy 6tys na 6 biegu mam 128km/h.


No to ja przy 6 tysiącach mam ok 120 w Nce wiec już trochę mnie uspokoiłeś :P


Na 6 biegu przy 5500 tys. obrotów mam równiutko 117 km/h.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


21 sie 2010, o 06:37
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23
Posty: 717
Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Ja przy 6krpm na 6 mam 128-130, ciężko jednoznacznie stwierdzić ;)


21 sie 2010, o 08:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
A ja nawet nie wiem ile zwykle mam. Niżej jak 3 tys. staram się nie schodzić i wyżej jak 9 to prawie nigdy.

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


21 sie 2010, o 20:25
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 20:33
Posty: 83
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp
Płeć: mężczyzna
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
W mieście poniżej 3k rpm nie schodzę (najczęściej ok. 4k), chociaż się przyznam, że czasem jadąc powoli wrzucę 2jkę i sobie jadę na 2k rpm... Masakra jak wtedy chodzi :serduszka: Jak czopyr
W trasie tak jak większość 4-6k, do 9k.

Przy 5k rpm. na 6stce mam 105 km/h, 5,5k rpm. jest 115 km/h, 6k rpm. - 125 km/h. Może te różnice biorą się z tego, że jednym po prostu licznik bardziej zawyża? Tj. 4,5k rpm powinno być 100 km/h a jest na prawdę 92-95 km/h...

_________________
Aprilia SR 50 '99 Malaguti Drakon Nkd 50 '06 Suzuki GS 500F K4 Suzuki SV 650S K9
Obrazek


22 sie 2010, o 17:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie natomiast na 6 biegu przy 4 tys. 104, przy 5 tys. 130, przy 6 tys. 15... nie wiem dokładnie, 7 tys to już okolice 180, rzadko aż tak pędzę.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


23 sie 2010, o 20:13
Zobacz profil
degustator whisky
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42
Posty: 1305
Lokalizacja: Toronto
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Tego brakuje w GIXie, tam trzeba trzymać miedzy 12000 a 16000 obrotów żeby było efektywnie :D

_________________
BIKEPICS-DZIKUS
Obrazek


23 sie 2010, o 20:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
Posty: 500
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
U mnie w K7 przy 6k obr, mam 129km/h a u kolegi K6 osiąga 136 km/h - skąd taka różnica? Przecież chyba nie od opon?


23 sie 2010, o 22:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
16000... myślałem, że tak to tylko wiertła dentystyczne się kręcą :)

R@F napisał(a):
U mnie w K7 przy 6k obr, mam 129km/h a u kolegi K6 osiąga 136 km/h - skąd taka różnica? Przecież chyba nie od opon?


Stawiam na:
1. Błąd pomiarowy
2. Masa kierowców - ewentualnie opory powietrza, toczenia
3. Zdarte opony które też mogą mieć różną długość po obwodzie

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


23 sie 2010, o 23:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
sirmariano napisał(a):
16000... myślałem, że tak to tylko wiertła dentystyczne się kręcą :)

R@F napisał(a):
U mnie w K7 przy 6k obr, mam 129km/h a u kolegi K6 osiąga 136 km/h - skąd taka różnica? Przecież chyba nie od opon?


Stawiam na:
1. Błąd pomiarowy
2. Masa kierowców - ewentualnie opory powietrza, toczenia
3. Zdarte opony które też mogą mieć różną długość po obwodzie


Raczej inne przełożenie napędu.


23 sie 2010, o 23:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
Posty: 500
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Morini
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Dono napisał(a):
sirmariano napisał(a):
16000... myślałem, że tak to tylko wiertła dentystyczne się kręcą :)

R@F napisał(a):
U mnie w K7 przy 6k obr, mam 129km/h a u kolegi K6 osiąga 136 km/h - skąd taka różnica? Przecież chyba nie od opon?


Stawiam na:
1. Błąd pomiarowy
2. Masa kierowców - ewentualnie opory powietrza, toczenia
3. Zdarte opony które też mogą mieć różną długość po obwodzie


Raczej inne przełożenie napędu.


1. Chyba ze wskazania licznika
2. Na obu ja sprawdzalem, chociaż tu może być przyczyna bo K7 abs jest cięższa
3. Obie maszyny z podobnym przebiegiem na oponach


24 sie 2010, o 08:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Masa motocykla czy kierowcy, opory toczenia, opory powietrza, opory wzniesienia - nie mogą mieć wpływu na przełożenie obroty/prędkość.

O ile nie macie różnych przełożeń, np. tylna zębatka zmieniona z 45 na 44 zęby i opony w fabrycznym rozmiarze, o podobnym bieżniku, więc również o tej samej średnicy, to zostaje tylko błąd wskazań licznika.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 sie 2010, o 08:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2010, o 19:24
Posty: 363
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5(sprzedany)
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
Większa masa ma wpływ tylko na przyspieszenie, a nie na to ile przy danych obrotach będzie wynosić prędkość. Więc jak ważysz razem z maszyną więcej niż kolega, to on szybciej się rozpędzi.
A błąd pomiaru może albo wynikać z innego rozmiaru zębatek, albo licznik przekłamuje........

_________________
http://www.littlesparkle.pl

Suzuki SV650S K5
Obrazek


24 sie 2010, o 09:11
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Obroty, użyteczny zakres.
No te 7km/h to napewno suma błędu licznika i tu się będę upierał - zużycia opon - nie wierze, że są one idealnie takie same :)

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


24 sie 2010, o 12:40
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL