Autor |
Wiadomość |
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Regulacja przepustnic wtrysków
Witam! Chciałbym zapytać gdzie się reguluje przepustnice wtrysków i czy w ogóle się da (z tego co wiem to chyba tak, w GSce miałem taką śrubeczkę co to się nią kręciło i się gaźniki ustawiało względem siebie żeby pracowały równo). Gdyby ktoś na jakimś obrazeczku pokazał jakieś śrubki odpowiedzialne za to to byłbym wdzięczny...
I druga sprawa pod pokrywą filtra powietrza jest jakaś taka gąbeczka (jakiś filtr czy co) do czego to jest? i dlaczego to śmierdzi olejem? to ma tak śmierdzieć czy jak?
Wybaczcie za moje pewnie śmieszne pytania, ale mechanik to to ze mnie nie jest...
_________________
|
24 sie 2010, o 21:00 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Regulacja przepustnic jest ładnie opisana w serwisówce. Serwisówka jest na forum. Gąbeczka ma za zadanie nasiąknąć olejem z odmy, żeby nie pływał swobodnie po airboxie i nie zapaprał filtra.
|
24 sie 2010, o 21:19 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
A jakiś numer strony można prosić, bo ja nie znam języka angielskiego, no chyba że byłoby po rusku
_________________
|
24 sie 2010, o 21:41 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
5.33
|
24 sie 2010, o 21:51 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Ok, dzięki Wam, postaram się to jakoś rozczaić
_________________
|
24 sie 2010, o 22:01 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Jak robiłeś synchronizację gaźników w GSie, to i tu sobie poradzisz, też jest śrubka, tylko w nieco innym miejscu. No i jest jeszcze druga para przepustnic, otwieranych już przez komputer, nie linkami gazu.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
25 sie 2010, o 00:19 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
A jeszcze jedno... podejrzewam, że trzeba tam zlokalizować takie 'wpustki' do których się podpina jakieś urządzenie (w rzędówkach to były takie zegary, każdy na jeden cylinder) czy i w tym przypadku można się czymś takim posłużyć? A dokładniej tymi samymi zegarami? Czy to już musi być bardziej zaawansowany osprzęt?
_________________
|
25 sie 2010, o 09:05 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
viewtopic.php?f=23&t=99viewtopic.php?f=23&t=1104viewtopic.php?f=23&t=781viewtopic.php?f=23&t=591W powyższych tematach powinieneś znaleźć większość odpowiedzi Wypustki, czyli króćce do podłączenia wakuometrów, są w tym samym miejscu, co w gaźnikowych motocyklach - między przepustnicą i cylindrem.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
25 sie 2010, o 09:15 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
O super dzięki Ci, jesteś WIELKI
_________________
|
25 sie 2010, o 09:43 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Udało się mi ładnie wyregulować wtryski, ale jeden mały nurtujący problem pozostał a mianowicie: podczas odpalenia zimnej svałeczki obroty lekko falują w granicach 1000 obrotów (częściej poniżej 1000), gdzie czymś mam pokręcić? I jakie powinny być obroty na wolnych obrotach ssania? w granicach 1300? Gdy się już zagrzeje tak do 40'C to już jest elegancko, obroty są na 1200... A druga sprawa to jest to, iż 'podsmażyłem' sobie rudzielca do 100'C i nie załączył się mi wentylator na chłodnicy, czy to jest normalne? W jakiej temperaturze się powinien załączyć? (wentylator działa jak się wypnie wtyczkę od czujnika na chłodnicy i zepnie na krótko) Nie chciałem przygrzać jej więcej jak 100'C bo nie wiem czy coś tam nie zacznie wrzeć Moto mam z Anglii i nie wiem po prostu czy w chłodnicy mam płyn czy wodę (lub też w jakich proporcjach jednego i drugiego), żeby mi to gotować tam nie chciało Oczywiście świece nowe i nowy filterek K&N. P.S Jestem nowy na forum (jeszcze się nie oswoiłem) więc wybaczcie, że tak piszę tylko w tym temacie, ale nie chce zakładać nowych, nie wiem czy nadają się te pytania do tematu 'Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi' bo się mi aż tak nie spieszy A jak coś tam gdzieś pisało to zwykle znajdowałem w tematach odnośnie SV 1000 i to tak nie wiem czy tak można
_________________
|
28 sie 2010, o 20:08 |
|
|
Dzikus
degustator whisky
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Wentylator się chyba załącza przy 105st o ile dobrze kojarzę.
_________________ BIKEPICS-DZIKUS
|
28 sie 2010, o 20:20 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
I jest cały temat odnośnie wentylatora i temperatur, wystarczy poszukać
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
28 sie 2010, o 21:06 |
|
|
Tomek
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 456 Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Normalne. U mnie załącza się dopiero przy 104'C.
_________________ Pozdrawiam!
|
28 sie 2010, o 21:58 |
|
|
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
Re: Regulacja przepustnic wtrysków
Oj wentylator załącza się przy 98 stopni ale na czujniku w chłodnicy, a temp. na wyświetlaczu to już inny czujnik.
|
28 sie 2010, o 22:03 |
|
|