Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 10 sty 2025, o 17:47



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Jak podnieść moc o 55KM ? 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Jak podnieść moc o 55KM ?
Zgodnie z prośbą z shoutboxa, skleiłem posta odnośnie przekładki silnika z litra, do ramy małej SV.
Cały poniższy tekst jest autorstwa covboy'a, którego niestety na naszym forum nie ma.

------------------------------------------------------------------------------------------

Przyszła mi do głowy metamorfoza sv650'99 plus kawałek rozbitka sv1000'06. Wiem, plan jest nieco śmiały, ale osiągnąłem już moment w którym mogę powiedzieć że są duże szanse na sukces :) Największy problem to brak czasu ... Podzielę się kilkoma fotkami.

Demontaż starej jednostki:
Obrazek

Porównanie dwóch serduszek:
Obrazek

Mocniejszy wahacz na tył:
Obrazek

Po tygodniu pracy:
Obrazek

Zostało dopasowanie wydechów (muszę zakupić drugi karbon ...), zabawa z instalacją i polakierowanie niektórych elementów -> czarnych na srebrno.

Przepraszam za bałagan w garażu. Ciekaw jestem Waszych opinii, pozdro.

(...)

slayer napisał(a):
Cześć covboy. Dawno cie nie było 8)
Moim zdaniem super pomysł :D Czy silnik z 1000 wszedł bez przeróbek do twojej ramy? Wahacz tez jest z SV 1000?


Cześć, no właśnie powinienem chyba od przywitalni zacząć :)

Trudne pytanie, jeśli pytasz czy fabrycznie coś pasowało to powiem że niewiele, musiałem sporo popracować nad dodatkowymi elementami żeby zamocować silnik na wszystkie otwory. Użyłem sporo płaskownika 10x40 z kwasówki. Tak, wahacz i cały tył jest od sv1000, tu na szczęście nie było zbyt wiele przeróbek.

lcddisplay napisał(a):
Chyba czeka Cię jeszcze zmiana instalacji elektrycznej...

Mam kompletną instalację od sv1000 więc czeka mnie "konsolidacja" obu instalacji ze sobą, studiowałem już schematy, na oko wygląda że dam radę.

lasooch, spazz napisał(a):
...

Przód na razie zostanie bez zmian, przyrost masy nie jest wielki więc powinno być ok, może potem będę się rozglądał za jakimś upsidedownem, nie wiem.

B2RT napisał(a):
Noo kurde Covboy wrócił w wielkim stylu. :)

Cześć B2RT, też jest mi miło :)

kanapa, kermadec napisał(a):
...

Nie ważyłem silników na oko nie więcej niż 5-6 kg różnicy, oba podnosiłem rękoma, podobnie ku..a ciężkie.

Dzięki za ciepłe słowa! Ferie się skończyły więc teraz będę działał wieczorkami, wrzucę czasem jakąś fotkę. Pozdro.

(...)

Co do tematu to jest jeszcze sporo pracy, teraz pracuję nad szczegółami jak zamocować poszczególne elementy, regulator, pompa paliwa, zbiorniczek wyrównawczy, takie szczegóły wbrew pozorom banalne a jednocześnie równie istotne jak sam silnik. Mam plan żeby moto wyglądało jak oryginał, chcę ukryć wszelkie modyfikacje. Trochę czasu to jeszcze zajmie biorąc pod uwagę że często wyjeżdżam i działam tylko wieczorkami. Dam znać jak będą jakieś nowe fakty.

(...)

Mam elementy powypadkowe z sv1000, jestem pod wrażeniem użytego materiału (aluminium), niektóre elementy nie pękły wcale mimo że zostały całkowicie odkształcone, jakby były z plasteliny. Niesamowite, mam nadzieję że materiał starej ramy ma podobne właściwości. Co do wytrzymałości nowej "konfiguracji" sam jestem bardzo ciekaw ... pociesza mnie fakt że silnik jest mocowany na sztywno i stanowi konstrukcję wspólnie z ramą, więc również wzmacnia ramę swoją sztywnością. Najbardziej istotne wydają się elementy przekazujące moc, czyli tylna część ramy, wahacz, napęd, koło. Większość jest od sv1000 więc powinno być ok.
Jak na razie nie mam nowych wieści, ciągle kompletuję brakujące części, brakuje mi jeszcze sondy lambda, ilość szczegółów jest spora, jednak wszystko jest na dobrej drodze. Brak czasu trochę opóźnia działania ale do sezonu jeszcze trochę czasu zostało. Przy okazji odkryłem dodatkowe zastosowanie zmywarki do naczyń :):) znakomicie nadaje się do odczyszczenia drobnych detali, chłodnicy, różnych elementów aluminiowych, dekli, cięgien ... wahacz się niestety nie zmieścił :)

(...)

opal napisał(a):
A używałeś nabłyszczacza?? :-P

A jak sobie wyobrażasz dokumentację do tego moto? Jakieś zmiany w papierach?
Nowy dowód rejestracyjny? Przejdzie przegląd? Będziesz mógł jeździć na legalu? Pewnie jak papiery zostaną po staremu to żaden policjant się nawet nie kapnie z czym ma do czynienia. Pewnie większość z nich nie wie jak rozróżnić SV od Bandita, a tym bardziej silnik 650 i 1000.

Chyba sam sobie odpowiedziałeś :)

Najpierw wstępnie użyłem nafty, a potem do zmywarki: proszek, sól i nabłyszczacz :) Po wyjęciu wszystko lśni jak nowe :) Ale macie ubaw ... też się chacham :lol:

(...)

Opowiadam: http://www.bikepics.com/members/covboy/99sv1000/

Dzisiaj pierwszy raz dosiadłem mojego rumaka :):) Hmmmm nie wiem co zrobiło na mnie większe wrażenie, potężny BASS z dwóch karbonów czy przyspieszanie z wolnych obrotów :). OK na razie nie odkręcam za mocno, testuję co i jak, powiem tylko że ręce mi się trzęsą jak to piszę.

Zrobiłem dziś może 50 km ciągle zatrzymując się i sprawdzając czy wszystko OK. Jak na razie wrażenia niesamowite, lekki ruch manetką powoduje 200 na zegarze nie wiadomo kiedy :) Nie kręciłem więcej bo na razie nie mam odwagi. Zaznaczyłem położenie wszystkich śrubek żeby kontrolować czy nic się nie odkręca. Nie obserwuję jednak większych wibracji. Pierwsze wrażenie jest takie że po przełączaniu na szóstkę ciągle wydaje się jakbym jechał na trójce lub czwórce, maszyna nie zastanawia się tylko odpowiada posłusznie na położenie manetki ... i prosi o więcej :) Jutro będę więcej śmigał to bardziej na chłodno obadam co i jak.

Eksperyment wstępnie oceniam jako BARDZO udany. Trochę przerosła mnie ilość pracy, nie spodziewałem się że NIC nie będzie pasować, dosłownie. Jeśli komuś przyjdzie do głowy taka przekładka to powiem że bez tokarki, spawarki i dobrego warsztatu, dużej ilości czasu i cierpliwości nie ma co zaczynać.

Tak na prawdę nic konkretnego nie napisałem bo ciągle jestem w lekkim szoku, muszę trochę pojeździć żeby powiedzieć więcej. Właśnie rozpocząłem sezon więc Wam również życzę udanego i bezpiecznego śmigania!

(...)

Dzieki koledzy za ciepłe słowa. Dorzuciłem parę fotek "od kuchni" http://www.bikepics.com/members/covboy/99sv1000

golkow napisał(a):
Jak tylko ochłoniesz, napisz nam z grubsza, co trzeba było przerabiać, jakie napotkaleś problemy. Przeróbka wygląda idealnie, ktoś mniej obeznany nie zauważy różnicy.

Lista modyfikacji w skrócie:
1. Otwory silnika nie pasowały do ramy więc niezbędne były elementy dopasowujące z płaskownika ze stali nierdzewnej 10x40mm, które z jednej strony pasowały do silnika a z drugiej do ramy. Silnik na oko wygląda podobnie, jednak tylko JEDEN otwór pasował do ramy, ten poniżej setów kierowcy.
2. Aby zamocować wahacz należało dotoczyć oś. W zasadzie stara oś pozostała bez zmian a na nią nałożyłem kawałek nowej grubszej, tak aby pasowała do łożysk nowego wahacza i jednocześnie do otworów w ramie.
3. Cięgna tylnego zawieszenia ... powiem tylko że w 650 amor jest po lewej a w 1000 po prawej stronie. Należało dorobić element "integracyjny" nie mniej wytrzymały niż oryginalne cięgna.
4. Układ wydechowy. Na siłę można było zastosować fabryczny układ z 1000 ale wtedy wydechy byłyby na zewnątrz u dołu. Mi zależało aby maksymalnie zwiększyć przelot, dałem grubszą rurkę fi50 poprowadzoną nad wahaczem, dzięki temu wydechy są pod siedzeniem a nie po bokach.
5. Dolot. Niestety żaden airbox się nie zmieścił, ani stary ani nowy :( Podobnie jak przy wydechu postanowiłem otworzyć dolot maksymalnie, kolektor z rurki fi75 i jeden duży filtr stożkowy bez dodatkowych airboxów. Oddech pełną piersią :)
6. Elektryka. tu wbrew pozorom poszło gładko. W zasadzie całość od 1000. Wszystkie kabelki podłączyłem i od pierwszego strzału odpalił :) Trochę zabawy zajęło umocowanie mechaniczne wszystkich elementów elektrycznych.
7. Zbiornik paliwa. Należało wspawać pompę paliwa w zbiornik. Wersja gaźnikowa miała kranik a wtrysk wymaga pompy. Plan był taki żeby obeszło się bez lakierowania. Wyciąłem kawałek spodu zbiornika od 1000 i wspawałem w zbiornik od 650. Wszystko zanurzone w wodzie żeby nie wybuchło i żeby nie spalić lakieru.
8. Sprzęgło hydrauliczne wymagało pompki, od dużego bandita pasuje idealnie.

Tyle w skrócie, ogólnie sporo pracy której nie widać.

Dzisiaj padał deszcz więc kiepskie warunki na testowanie osiągów :( Zrobiłem 40 km lawirując pomiędzy kałużami, nowe opony też chyba wymagają dotarcia zanim można sobie pozwolić na więcej. Bawiłem się za to dźwiękiem podczas jazdy na niskich obrotach :) piękny basior, nagram i wystawię na YT. Minąłem patrol policyjny :) panowie popatrzyli sobie na mnie nie wykazując zainteresowania :), fakt że wcisnąłem sprzęgło jak tylko ich zobaczyłem i przekulałem się na wolnych obrotach. Nie mogę się już doczekać suchego asfaltu żeby potestować trochę bardziej :twisted:

Pozdro !

(...)

slayer napisał(a):
Wahacz przemalowałeś?

Tak, wahacz i tyną felgę żeby zachować fabryczną kolorystykę.

Potrzebuję jeszcze czasu na dokładne przetestowanie. Żeby się nie okazało że "SV of the ..." nie wytrzyma tego napakowania ... wtedy byłby "Disaster of the ... " ;)

EDIT: Nagrałem obiecany filmik, nie oddaje w pełni rzeczywistości ale zawsze coś: http://www.youtube.com/watch?v=ujWTmHIuq9M

(...)

B2RT napisał(a):
Co młody jak nieśmiało tym gazem operuje ;)??

Wiesz sąsiedzi w koło ... :) Dziś wjechałem na parking podziemny w centrum handlowym ... uruchomiłem chyba wszystkie alarmy i gości z ochrony ... pomyślałem że chyba jednak tam nie zaparkuje :):)

(...)

Właśnie wróciłem ze stacji diagnostycznej ... przedłużyłem rejestrację mojego pojazdu :) Przed badaniem włożyłem coś na kształt dbkillerów do obu rurek. Pan tylko zapytał "czy tłumik jest oryginalny ?" ... cokolwiek miał na myśli powiedziałem że bardzo oryginalny :) znana marka :D Poza tym sprawdził numer ramy i światła ... i stwierdził że na oko widać że wszystko jest ok.
Do zobaczenia zatem na trasie !

(...)

motodarek napisał(a):
Co to? Nikt nic nie wie, czy mało aktywnym się nie odpowiada? :wink:


To raczej mało aktywni nie odpowiadają :oops:

Niniejszym raportuje 3500km w tym (późno rozpoczętym) sezonie. I co mnie niezmiernie cieszy nie jestem w stanie zaraportować żadnego problemu :D.

Trochę statystyk:

Zużycie paliwa, w zależności od stylu 7.1 do 10.2 (przelotowa 180-200km/h).
Testowana prędkość 240km/h (maszyna chciała więcej ale jeździec wymiękł).
Power wheelie z jedynki i dwójki :) Ze sprzęgła nie próbowałem (bo się boję i trochę szkoda mi napędu)
Zużycie oleju w okresie testowym 0.0

Muszę podwinąć uszy i przyznać się że dorobiłem dbkillery. Po kilku trasach uznałem że odpowiada mi moja aktualna czułość narządu słuchu. W koło komina wolę jednak bez :twisted:

Zauważyłem, że litr ma mniejsze wibracje, w 650 przy większych prędkościach lusterka mi się składały. Tu ten problem nie istnieje. I ogólnie nie ma potrzeby wysokiego kręcenia nawet przy dynamicznej jeździe.

Hamulce w zupełności wystarczają, zauważyłem nawet że nie muszę ich zbyt często używać, hamowanie silnikiem i opór powietrza w większości przypadków załatwiają sprawę.

Zawieszenie. Przy jeździe solo wszystko jest ok. Z plecaczkiem odczuwam zbyt miękki tył, przód daje radę (progresy hyperpro). Zastanawiam się na przyszły sezon nad czymś z regulacją na tył.

Największy problem to znowu brak czasu w połączeniu pogodą... Nie zamknąłem jeszcze sezonu. Maszyna w pełnej gotowości czeka na ruch kluczykiem. Ciągle mam nadzieję na słoneczny weekend przed atakiem zimy. Czego Wam serdecznie życzę!

Pozdro !

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 sie 2010, o 16:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Ostra rzecz, naprawdę z grubej rury :P Chylę czoła :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


28 sie 2010, o 19:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
To co wepchnąć do litra, żeby było +55? :mrgreen:

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


28 sie 2010, o 19:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48
Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Super sprawa, podziwiam ludzi którzy mają smykałkę do takich rzeczy.
P.S dzięki za wstawkę :]

_________________
Obrazek


28 sie 2010, o 20:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
mirek napisał(a):
To co wepchnąć do litra, żeby było +55? :mrgreen:

Dostawić, chyba w rzędzie, silnik od jakiegoś GS 500 :P

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


28 sie 2010, o 20:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Gdzieś w Anglii facet w "domowych" warunkach zrobił motocyklowy silnik V12... Połączył 2 rzędowe 6-cyl. silniki od jakiegoś starszego modelu kawasaki :P I nawet jeździ ten jego wynalazek, więc może ten GS500 to też nie najgorszy pomysł :D

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 sie 2010, o 21:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Ja to bym wrzucił do swojego bąka silnik z TLR... rozerwało by ramę czy zgniotło, jak myślicie? :D
Wahacz od sv1000, żeby wygląd był jak najbardziej bez zmian, układ wydechowy 2w1, podwyższony tył (dog bones), obniżone clip ony, amor skrętu. Bardziej opłaca się kupić TLR ale myślę, że pokochałbym widok miny rajdera na R6 jak mu spier...lam małą svką :serduszka: :obity:


28 sie 2010, o 21:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 09:07
Posty: 689
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000 '10
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Erłan będzie tańszy niż te przeróbki :D
Poza tym "R1" na motocyklu to od razu +30 do lansu i "-15" do morale SVkowca :)

_________________
SV650S -> Z1000 '10


28 sie 2010, o 22:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Ale R1 jest takie pospolite... xd

mirek napisał(a):
To co wepchnąć do litra, żeby było +55? :mrgreen:


Superczardżer :->


28 sie 2010, o 23:22
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
mirek napisał(a):
To co wepchnąć do litra, żeby było +55? :mrgreen:


Jakieś V od 1198 na przykład :->

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


28 sie 2010, o 23:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Albo napisać do Rotaxa czy nie zrobili by jakiegoś wyżyłowanego V2 z mocowaniami identycznymi jak ma silnik z sv1000.
http://www.rotax.com/en/Engine/2004/Mot ... Models.htm
:obity:


29 sie 2010, o 00:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Wydaje Mi się że tylko kwestią czasu jest aż japońce wypuszczą znów jakąś wściekłą V-kę na miarę TL tylko z większą pojemnością.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


29 sie 2010, o 10:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
mr0zd napisał(a):
mirek napisał(a):
To co wepchnąć do litra, żeby było +55? :mrgreen:


Jakieś V od 1198 na przykład :->

Ja po cichu marzę o odwrotnej przekładce - silnik od TL1000R / VTR SP1/2 wsadzić w ramę monstera s4r... :serduszka:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 sie 2010, o 11:02
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:44
Posty: 236
Lokalizacja: Sztabin/Białystok
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
A ja jeszcze mogę się pochwalić, że stare serducho SV'ki covboy'a jeździ teraz w mojej maszynie ;)

_________________
SV650N 2000r

Obrazek


29 sie 2010, o 12:24
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
flanel81 napisał(a):
Wydaje Mi się że tylko kwestią czasu jest aż japońce wypuszczą znów jakąś wściekłą V-kę na miarę TL tylko z większą pojemnością.


Ja bym na to nie liczył, chyba, że ten motocykl miałby ścigać się w SBK i Superstock z rezultatami takimi, a nawet lepszymi niż R4, bo dobre osiągnięcia w sporcie są dźwignią handlu, a jeżeli motocykl będzie dawał ciała na torze to będzie mały zbyt, a to jest nieopłacalne dla japońskich księgowych :(


29 sie 2010, o 13:08
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
Posty: 922
Płeć: mężczyzna
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Japońce zostaną przy R4, jedyne V na jakie można liczyć to od Włochów albo Austriaków. Ale te ceny :razz2:

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony


29 sie 2010, o 13:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Niezła robota na prawdę szacun :)

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


29 sie 2010, o 13:36
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
lasooch napisał(a):
Gdzieś w Anglii facet w "domowych" warunkach zrobił motocyklowy silnik V12... Połączył 2 rzędowe 6-cyl. silniki od jakiegoś starszego modelu kawasaki :P I nawet jeździ ten jego wynalazek, więc może ten GS500 to też nie najgorszy pomysł :D

Niezły typ http://www.youtube.com/watch?v=djJTQh_RMVQ

_________________
SV liter z owiewkom:)


29 sie 2010, o 14:27
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
lasooch napisał(a):
Ja po cichu marzę o odwrotnej przekładce - silnik od TL1000R / VTR SP1/2 wsadzić w ramę monstera s4r... :serduszka:


Hah, masz te same marzenie co ja czy po prostu mi je ukradłeś? ;P

_________________
SVNERWUS


30 sie 2010, o 01:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Jak podnieść moc o 55KM ?
Widziałam Covboy'a na zakończeniu sezonu u nas, tylko po paradzie już nie mogłam go znaleźć i pogadać, a szkoda.
Jego szatański rydwan mruczy aż miło i wygląda na prawdę nieźle :spoko:

Obrazek

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


7 paź 2010, o 13:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL